• İhale No
    2018/395243
  • İhale Adı
    BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Eylül 2018 11:00
  • İdare
    İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ELEKTRONİK SİSTEMLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    17 Ağustos 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR

İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ELEKTRONİK SİSTEMLER MÜDÜRLÜĞÜ

İSTANBUL GENELİ TELSİZ VE GENİŞBANT KABLOSUZ HABERLEŞME SİSTEMLERİ İŞLETİM, BAKIM VE ARIZA ONARIMI İŞİ-2 hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/395243

1-İdarenin

a) Adresi : Hacıahmet Mah. Muhsin Yazıcıoğlu Cad. No:1 34440 Kasımpaşa - BEYOĞLU / İSTANBUL BEYOĞLU/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 0212 449 44 80 - 0212 449 44 57
c) Elektronik Posta Adresi : elektroniksistemler@ibb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 90 Kalem İSTANBUL GENELİ TELSİZ VE GENİŞBANT KABLOSUZ HABERLEŞME SİSTEMLERİ İŞLETİM, BAKIM VE ARIZA ONARIMI İŞİ -2
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İstanbul geneli
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.10.2018, işin bitiş tarihi 30.09.2019


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İstanbul Büyükşehir Belediyesi Hizmet Binası İhale İşleri Müdürlüğü, İhale Salonu Osmaniye Mah. Çobançeşme Koşuyolu Bulvarı No:5 Kat:4 Bakırköy/İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 17.09.2018 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

a) Haberleşme sistemleri kurulumu
b) Haberleşme sistemleri bakım-onarımı
 

a ve b bendinde belirtilen işler ayrı ayrı veya bir arada benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 300 TRY (Türk Lirası) karşılığı İstanbul Büyükşehir Belediyesi Elektronik Sistemler Müdürlüğü Hacı Ahmet Mah. Muhsin Yazıcıoğlu Cad. No:1 34440 Kasımpaşa-Beyoğlu/İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Büyükşehir Belediyesi Hizmet Binası İhale İşleri Müdürlüğü, Zarf Teslim Bürosu Osmaniye Mah. Çobançeşme Koşuyolu Bulvarı No:5 Kat:4 Bakırköy/İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Aselsan 4015 Kemer Klipsi 60 adet
Aselsan 4015 Volpot Düğmesi 50 adet
Aselsan 4015 Volpot Anahtarı 50 adet
Aselsan 4015 Kanal Anahtarı 20 adet
Aselsan 4015 Anten Konektörü 30 adet
Aselsan 4015 Batarya 30 adet
Aselsan 4015 Anten 60 adet
Aselsan 4015 Mikrofon 50 adet
Aselsan 4015 Ptt Switch Anahtarı 50 adet
Aselsan 4415 Batarya Tırnak 100 adet
Aselsan 4415 Batarya 30 adet
Aselsan 4415 Mandallama Anahtarı 25 adet
Aselsan 4415 Anten Konnektörü 50 adet
Aselsan 4415 Flex 30 adet
Aselsan 4415 Kanal Anahtarı 30 adet
Aselsan 4415 Kanal Düğmesi 30 adet
Aselsan 4415 Volpot Düğmesi 30 adet
Aselsan 4415 Volpot Somunu 30 adet
Aselsan 4415 Kemer Klipsi 60 adet
Aselsan 4025 Mikrofon 20 adet
Aselsan 4025 Güç Adaptörü 2 adet
Aselsan 4025 Volpot Anahtarı 10 adet
Aselsan 4025 Volpot Düğmesi 5 adet
Aselsan 4025 Diyot Sigorta 5 adet
Aselsan 4025 Tuş Takımı 3 adet
İcom F61 Anten 50 adet
İcom F61 Kısa Anten 30 adet
İcom F61 Volpot Anahtarı 50 adet
İcom F61 Volpot Düğmesi 30 adet
İcom F61 Mikrofon 5 adet
İcom F61 Mandallama Anahtarı 50 adet
İcom F61 Batarya Tırnağı 30 adet
İcom F61 Program Yeri Kapağı 30 adet
İcom F61 Hoparlör 5 adet
İcom F61 Ön Kapak 20 adet
İcom F61 Anten Konnektörü 5 adet
İcom F61 Flex 30 adet
İcom F61 Batarya 150 adet
İcom F210 Güç Adaptörü 5 adet
İcom F210 Volpot Düğmesi 10 adet
İcom F210 Volpot Anahtarı 10 adet
İcom F210 Flex 3 adet
İcom F110 Akü Bağlantı Kablosu 10 adet
İcom F4Gs Uzun Anten 10 adet
Icom F51 Anten 30 adet
UHF SABİT TELSİZ ANTENİ KISA 10 adet
VHF SABİT TELSİZ ANTENİ KISA 10 adet
VHF ARAÇ TELSİZ ANTENİ KISA 25 adet
KABLOSUZ HABERLEŞME SİSTEMLERİNİN İŞLETİLMESİ VE KOORDİNASYONU HİZMETİ 288 adet
KABLOSUZ HABERLEŞME SİSTEMLERİNİN PERİYODİK BAKIM HİZMETİ 108 adet
KABLOSUZ HABERLEŞME SİSTEMLERİNİN ARIZA ONARIM HİZMETİ 1.440 adet
TELSİZ RÖLE ARIZALARININ GİDERİLMESİ VE PERYODİK BAKIMI 18 ay
TELSİZ RÖLE İSTASYONLARININ SİGORTALANMASI 17 adet
TELSİZ SİTELERİNİN ELEKTRİK FATURALARININ ÖDENMESİ 180 adet
ORMAN ARAZİLERİ YILLIK KİRALAMA BEDELLERİNİN ÖDENMESİ 18 ay
ICOM EL TELSİZİ TAMİRİ (BAKIM ONARIMI) 350 adet
ICOM ARAÇ TELSİZİ TAMİRİ (BAKIM ONARIMI) 150 adet
ICOM SABİT TELSİZ TAMİRİ (BAKIM ONARIMI) 20 adet
ASELSAN EL TELSİZİ TAMİRİ (BAKIM ONARIMI) 30 adet
ASELSAN ARAÇ TELSİZİ TAMİRİ (BAKIM ONARIMI) 15 adet
ASELSAN SABİT TELSİZ TAMİRİ (BAKIM ONARIMI) 10 adet
TİP 1 RL SİSTEMİ 8 set
TİP 2 RL SİSTEMİ 1 set
TİP 3 RL SİSTEMİ 2 set
OKTH 18 ay
TELSİZ SİTELERİ TOPRAKLAMA ÇALIŞMASI 5 adet
WİMAX LOKASYONLARI TOPRAKLAMA ÇALIŞMASI 40 adet
UÇAK İKAZ SİSTEMİ TİP 1 3 adet
UÇAK İKAZ SİSTEMİ TİP 2 16 adet
GÖRSEL IR TERMOMETRE 1 adet
PANO ÜZERİ YAĞMUR KORUGANI 35 adet
KULE ALTI BUZ KORUGANI 5 adet
İZOLE HALI 50 adet
MOBİL JENERATÖR 16KVA 1 adet
ÇATI ONARIMI 16 adet
YENİKÖY İSTASYONU REGÜLATÖR 1 adet
FENERTEPE İSTASYONU ORTA GERİLİM KESİCİ 1 adet
SİSTEM ODASI KABLO VE PANO DÜZENLEMESİ 18 adet
PANO İÇİ OTOMATİK YANGIN SÖNDÜRME SİSTEMİ 81 adet
AMATÖR RÖLE SİSTEMİ 2 adet
AMATÖR SABİT TELSİZ 2 adet
UYDU İNTERNET HİZMETİ 900 adet
Aktivasyon Hizmeti 20 adet
Yer Değiştirme Hizmeti 30 adet
Mobil Uydu İnternet Kiti 10 adet
Sabit Uydu İnternet Kiti 10 adet
Mobil Uydu İnternet Kiti Kurulumu 10 adet
Sabit Uydu İnternet Kiti Kurulumu 10 adet
TV YAYIN HİZMETİ 900 adet
YURTDIŞI FUAR VE GEZİLER 60 Kişi x Gün