• İhale No
    2018/429894
  • İhale Adı
    BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Eylül 2018 10:30
  • İdare
    Tapu Kadastro Genel Müdürlüğü Döner Sermaye İşletmesi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    07 Eylül 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR

TAPU KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ

TUSAGA-Aktif Sistemi Bakım Onarım Hizmet Alımı İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/429894

1-İdarenin

a) Adresi : YUKARI DİKMEN MAH. TURAN GÜNEŞ BULVARI 648. CAD. NO: 53 E BLOK 06550 ORAN ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3124631000 - 3124631079
c) Elektronik Posta Adresi : bilgiedinme@tkgm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Türkiye geneli ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) (4 adet istasyon) toplam 146 adet GNSS istasyonunun bakım ve onarımı, kabinet ve istasyon yer değişimi ile yeni istasyon tesisi içeren hizmet alımıdır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Tüm Ülke geneli ve KKTC
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 70(yetmiş) gündür


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Yukarı Dikmen Mah. Turan Güneş Bulvarı 648. Cad. No:53 E Blok Kat 1 Toplantı Salonu Çankaya ANKARA
b) Tarihi ve saati : 28.09.2018 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

Yüklenici, Kalite Yönetim Sistemine ilişkin olarak ISO9001 ve/veya TSE 12643 belgelerini ihale teklif dosyasında sunacaktır.


Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

TUSAGA-Aktif Sistemi veya ülke geneline yayılmış doğru akım enerji sistemleri ile ilgili  kurulum, bakım, onarım çalışmaları


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 465 TRY (Türk Lirası) karşılığı Yukarı Dikmen Mah. 648. Cad. No:53 E Blok Çankaya ANKARA (Ücret TKGM Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğü'ne yatırılacaktır.) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TKGM Döner Sermaye İşletmesi Müdürlüğü Yukarı Dikmen Mah. Turan Güneş Bulv. 648 Cd. No:53/E ORAN ÇANKAYA/ ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
İSTASYON PERİYODİK BAKIMI (Bölüm 3) 146 adet
METAL PILYE ALT PARÇA (İÇ MEKAN) (Ek-3) 12 adet
METAL PILYE ORTA PARÇA (İÇ MEKAN)(Ek-3) 12 adet
METAL PILYE ÜST PARÇA (İÇ MEKAN) (Ek-3) 12 adet
İÇ MEKAN YENİ KABİNET(Bölüm 5.7.1) (Bölüm 5.7.3) (Ek-4) 12 adet
DIŞ MEKAN YENİ KABİNET (Bölüm 5.7.2) (Bölüm 5.7.3) (Ek-4) 1 adet
KABİNET YERİ DEĞİŞİMİ (Bölüm 4) 1 adet
İSTASYON TAŞINMASI (İÇ MEKANDAN İÇ MEKANA) (Bölüm 4) 5 adet
İSTASYON TAŞINMASI (DIŞ MEKANDAN DIŞ MEKANA) (Bölüm 4) 1 adet
İSTASYON TAŞINMASI (DIŞ MEKANDAN İÇ MEKANA) (Bölüm 4) 1 adet
İSTASYON TAŞINMASI (İÇ MEKANDAN DIŞ MEKANA) (Bölüm 4) 1 adet
İLAVE YENİ İSTASYON KURULUMU (Bölüm 5) 12 adet
17 Eylül 2018

DÜZELTME İLANI

BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
TAPU KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ

BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2018/429894
1- İdarenin
a) Adresi:YUKARI DİKMEN MAH. TURAN GÜNEŞ BULVARI 648. CAD. NO: 53 E BLOK 06550 ORAN ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3124631000 - 3124631079
c) Elektronik posta adresi:bilgiedinme@tkgm.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :07.09.2018 - 3688
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :Güçlü Anadolu - 05.09.2018
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:Kalite Yönetim Sistemine ilişkin belge istenilmeyecektir.