• İhale No
    2018/671865
  • İhale Adı
    BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
    Elektrik, Su ve Gaz Dağıtım ve İşletme Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Ocak 2019 10:00
  • İdare
    Aydın Ovası Sulama Birliği
  • İhale İli
    Aydın
  • İşin İli
    Aydın
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    24 Aralık 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR

AYDIN OVASI SULAMA BİRLİĞİ

SULAMA SUYU DAĞITIMI SULAMA ŞEBEKESİ BAKIM ONARIM VE GENEL HİZMET İŞLERİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/671865

1-İdarenin

a) Adresi : EFELER MAH. 1405 Sk. No:16 09020 AYDIN MERKEZ/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası : 2562191055 - 2562191075
c) Elektronik Posta Adresi : aydinsulama@ttmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 30 Vasıflı İşçi 10 Ay, 15 Vasıfsız İşçi 4 Ay, 15 Vasıfsız İşçi ile 5 Ay, 6 vasıfsız işçi ile 8 Ay, ve 2 engelli işçi 4 Ay olmak üzere olmak üzere Sulama Suyu Dağıtımı ve Sulama Şebekesi Bakım Onarım ve Genel Hizmet İşleri
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Aydın Ovası Sulama Şebekesi (Aydın ve Söke arası)
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.03.2019, işin bitiş tarihi 31.12.2019


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Efeler Mahallesi 1405 Sokak No:16 Efeler/AYDIN
b) Tarihi ve saati : 25.01.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Bu ihalede benzer iş olarak açık kanal ve kanaletli sulama suyu şebekelerinde sulama suyu dağıtımı ve sulama şebekesi bakım-onarım hizmeti işleri kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Birlik Mali Hizmetler Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Birlik Hizmet Binası Toplantı Salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Greyder Operatörü Çalışması(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 1 10 Ay
İş Makinası Operatörü Çalışması(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 4 10 Ay
Vinç Operatörü Çalıştırılması(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 1 10 Ay
Sulama Teknisyeni Çalışması(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 6 10 Ay
Yardımcı Sulama Teknisyeni Çalışması(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 8 10 Ay
İş Makinası Yağcı Personel Çalışması(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 2 10 Ay
Pompa Operatörü Çalışması(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 4 10 Ay
Demirci Personel Çalıştırılması(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 2 10 Ay
Büro Personeli Çalıştırılması(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 10 Ay
Hizmetli Personel Çalışması(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 1 10 Ay
Vasıfsız İşçi Çalıştırılması(Brüt asgari ücret) 15 4 Ay
Vasıfsız İşçi Çalıştırılması(Brüt asgari ücret) 15 5 Ay
Vasıfsız İşçi Çalıştırılması(Brüt asgari ücret) 6 8 Ay
Engelli işçi Çalıştırılması(Brüt asgari ücret) 2 4 Ay
Greyder Operatörü Genel Tatil Çalışması 25 gün
İş Makinası Operatörü Genel Tatil Çalışması 100 gün
Vinç Operatörü Genel Tatil Çalışması 25 gün
Sulama Teknisyeni Genel Tatil Çalışması 150 gün
Yardımcı Sulama Teknisyeni Genel Tatil Çalışması 200 gün
İş Makinası Yağcı Personel Genel Tatil Çalışması 50 gün
Pompa Operatörü Genel Tatil Çalışması 100 gün
Demirci Ekibi Genel Tatil Çalışması 75 gün
Büro Personeli Genel Tatil Çalışması 10 gün
Hizmetli Personel Genel Tatil Çalışması 4 gün
Vasıfsız İşçi Genel Tatil Çalışması 600 gün
Engelli İşçi Genel Tatil Çalışması 25 gün
Greyder Operatörü Hafta İçi Fazla Mesai 225 saat
İş Makinası Operatörü Hafta İçi Fazla Mesai 900 saat
Vinç Operatörü Hafta İçi Fazla Mesai 225 saat
Sulama Teknisyeni Hafta İçi Fazla Mesai 1.350 saat
Yardımcı Sulama Teknisyeni Hafta İçi Fazla Mesai 1.575 saat
İş Makinası Yağcı Personel Hafta İçi Fazla Mesai 450 saat
Pompa Operatörü Hafta İçi Fazla Mesai 900 saat
Demirci Ekibi Hafta İçi Fazla Mesai 900 saat
Büro Personeli Hafta İçi Fazla Mesai 225 saat
Hizmetli Personel Hafta İçi Fazla Mesai 225 saat
Vasıfsız İşçi Hafta İçi Fazla Mesai 10.500 saat
Engelli İşçi Hafta İçi Fazla Mesai 225 saat
Katkılı Kurşunsuz Benzin 10.000 litre
4T Motor Yağı 600 litre
3 Adet Çift Kabinli Araç Amortismanı 10 ay
1 Adet Binek Araç Amortismanı 10 ay
04 Ocak 2019

İHALE İPTAL İLANI
BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
AYDIN OVASI SULAMA BİRLİĞİ

BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2018/671865
1- İdarenin
a) Adresi:EFELER MAH. 1405 Sk. No:16 09020 AYDIN MERKEZ/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası:2562191055 - 2562191075
c) Elektronik posta adresi:aydinsulama@ttmail.com
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :24.12.2018 - 3763
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :: -
3- İhale İptal Tarihi:02.01.2019
4- İptal nedeni veya nedenleri

2019 yılı asgari ücret zammının belirlenmesi ile ihalemizdeki en büyük kalemi oluşturan işçilik maliyetlerindeki artışın bütçemizde belirlenen ödeneklerin çok üzerinde olacağı anlaşıldığı ve bu durumun ihalenin esasını değiştireceği tespoit edildiğinden ihalemiz iptal edilmiştir.