• İhale No
    2019/15391
  • İhale Adı
    BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    31 Ocak 2019 14:00
  • İdare
    ATAŞEHİR BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    16 Ocak 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR

ATAŞEHİR BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

2019 Yılında Ataşehir İlçesi Genelinde Mantar Bariyer, Kollu Bariyer, Road Blocker ve Plaka Tanıma Sistemlerinin Bakım Onarımlarının Yapılması İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/15391

1-İdarenin

a) Adresi : BARBAROS MAH. ŞEBBOY SOK. NO:4A 34746 ATAŞEHİR/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2165705000 - 2166870775
c) Elektronik Posta Adresi : fenisleri@atasehir.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Mantar Bariyer, Kollu Bariyer, Road Blocker ve Plaka Tanıma Sistemlerinin Bakım Onarımlarının Yapılması İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Ataşehir İlçesi
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 300(üç yüz) gündür


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ataşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale Bürosu Barbaros Mah. Şebboy Sok. No:4A 34746 Ataşehir/ İST
b) Tarihi ve saati : 31.01.2019 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
Teklif verecek olan firmaya ait TS 13406 yetkili servisi olduğunu gösteren hizmet yeterlilik belgesi olmalıdır. Teklif verecek olan firmaya ait TS 12540 yetkili servisi olduğunu gösteren hizmet yeterlilik belgesi olmalıdır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ataşehir Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü Barbaros Mahallesi Şebboy Sok. No:4A 34746 Ataşehir/İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ataşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale Bürosu Barbaros Mah. Şebboy Sok. No:4A 34746 Ataşehir/ İST adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında olduğu tespit edilen isteklilerin teklifleri, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin reddedilecektir.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MEVCUT TÜM MANTAR BARİYER SİSTEMİ SİBERTEK MARKALI 4 adet
ARAÇ ALTI GÖRÜNTÜLEME SİSTEMİ_AAGS 4 adet
PLAKA TANIMA SİSTEMİ (BAŞKANLIK) 4 adet
KOLLU BARİYER (FEN İŞLERİ YOL BAKIM) 4 adet
BAŞKANLIK (ROAD, MANTAR VE BARİYER SİSTEMİ DİĞER MARKA) 4 adet
PLC 1 adet
LED 50 adet
LED CAMI 50 adet
RGB LED 5 adet
HİDROLİK ÜNİ ELEKTRİK MOTORU 2 adet
LED HATTI 50 adet
LOOP HATTI 10 adet
HİDROLİK PİSTON 5 adet
MANTAR BARİYER SİLİNDİR ÜST KAPAK 10 adet
LOGOLU DÖKÜM KAPAK 10 adet
HİDROLİK HORTUM 200 adet
PİSTON HORTUMU 20 adet
TOZ KEÇESİ 80 adet
KUMANDA ALICI KART 2 adet
HİDROLİK YAĞ 60 adet
KUMANDA 15 adet
LOOP DEDEKTÖR 4 adet
ADAPTÖR 4 adet
TEKNİK SERVİS HİZMET BEDELİ 10 adet