• İhale No
    2015/38979
  • İhale Adı
    BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Nisan 2015 11:00
  • İdare
    ADANA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATIN ALMA VE İHALE DAİRE BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR

ADANA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATIN ALMA VE İHALE DAİRE BAŞKANLIĞI

Asansör ve Yürüyen Merdiven Bakım Onarımı İle Yedek Parça Temini hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/38979

1-İdarenin

a) Adresi : REŞATBEY MAH. ATATÜRK CAD. 01120 . SEYHAN/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 322 455 35 44 - 322 455 35 44
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@adana.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 25 Adet Tugela Tipi yürüyen Merdiven İle 35 Adet Hidrolik Asansör Ünitelerinin Sarf Malzemeler dahil olmak üzere Periyodik Bakım ve Arıza Onarım İşleri
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : D400 Karayolu Alt Geçidi, Adana Raylı Taşıma Sistemi Bünyesindeki Depo sahası ve İstasyonlar
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 9(dokuz) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : RESATBEY MAHALLESI 62001 2 01120 ATATÜRK CADDESİ - SEYHAN / ADANA
b) Tarihi ve saati : 30.04.2015 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

İstekliler TS 12255 (Yetkili Servisler - Asansörler için Kurallar) Standardına ait hizmet yeterlilik belgesini veya bu standardı kapsayacak hizmet yeterlilik belgesini teklif zarfı ile birlikte sunacaklardır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Asansör ve Yürüyen Merdiven Bakım Onarım İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana Büyükşehir Belediyesi Satınalma ve İhale Daire Başkanlığı (7. Kat) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana Büyükşehir Belediyesi Yazı İşleri ve Kararlar Daire Başkanlığı (2. Kat) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HidrolikÖzürlü Asansör Aylık Bakım Onarım Hizmet Bedeli(35*9 ay) 315 adet
YürüyenMerdiven Aylık Bakım Onarım Hizmet Bedeli(25*9 ay) 225 adet
KapıKaşığı Alüminyum Kol Seti(mekisan) (Set olarak) 2 adet
KapıPateni 320 adet
LS3Anakart 8 adet
Akü12V 2,3 A (uzun tip) 10 adet
FotoselKapı (boy fotosel, memco) 14 adet
FişKontak AS01A (sematic, kabin kapısı için) 5 adet
FişKontak AS01A (sematic, kat kapısı için, erkek-dişi takımı) 5 adet
LCDDış Gösterge 2 adet
CMC3Kabin Kartı 1 adet
Trafo220VAC/24VDC 10 adet
ASIModule 2 adet
HidrolikValf Grubu 6 adet
SematicKapı Kartı 25 adet
20w/50Yağ - BP veya muadili 150 adet
ExtecionModul 35 adet
FloorModul 20 adet
YürüyenMerdiven Radar 10 adet
FotoselMerkezi 5 adet
OtomatikKapı Yayı 20 adet
YürüyenMerdiven Fren Sensörü 5 adet
AşırıYük Sensörü 2 adet
SelülozikEndüstriyel Boya Ve Yürüyen Merdiven Basamak Boyama İşi(Takım olarak) 25 adet
AsansörKabin İçi Sesli Anons Sistemi Ve Montajı (Takım olarak) 35 adet
AsansörKabin İçi Tek Fanlı Havalandırma Sistemi ve Montajı (Takımolarak) 35 takım
YürüyenMerdiven Sağ Sol montajı (Takım olarak) 25 adet
68numara hidrolik yağ (35*210Litre) -Shell veya muadilli 7.350 litre
3KVAOnline UPS 35 adet