MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI WEB SİTESİNDE YAYINLANAN İHALE İLANI | |||||||||||||||
İŞİN ADI : | Balıkesir Asker Hst. Genel Cerrahi Sütür Alımı | ||||||||||||||
İLAN TÜRÜ ve USULÜ: | DOĞRUDAN TEMİN - Doğrudan Temin Alımları | ||||||||||||||
İDARE ADI: | SAĞLIK HİZMETLERİ İZMİR BÖLGE KOMUTANLIĞI | ||||||||||||||
ADRESİ: | Güzelyalı/İZMİR | ||||||||||||||
TELEFON VE FAX NUMARASI: | +902322859650/4215-4216-4218 - +902322500096 | ||||||||||||||
ELEKTRONİK POSTA ADRESİ: | |||||||||||||||
MALIN NİTELİĞİ VE TÜRÜ: | Balıkesir Asker Hst. Genel Cerrahi Sütür Alımı (Doğrudan Temin) | ||||||||||||||
MİKTARI: | 3 Kalem | ||||||||||||||
MALIN TESLİM YERİ: | Balıkesir Asker Hastanesi Baştabipliği /BALIKESİR saymanlık deposu | ||||||||||||||
MALIN TESLİM TARİHİ/TARİHLERİ: | Teslim süresi 5 (Beş) takvim günüdür | ||||||||||||||
İhalenin YAPILACAĞI YER: | İzmir Sağ.Hiz.Blg.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı Güzelyalı/İZMİR | ||||||||||||||
İhalenin TARİH VE SAATİ: | 10/12/2012-11:00 | ||||||||||||||
İHALE İLANI METNİ | |||||||||||||||
AÇIKLAMALAR 1. Alım konusu malzeme Balıkesir As. Hst. Bştbp.liğine Mal Saymanlık depolarına teslim edilecektir. 2. Alımı yapılacak malzemenin taşınır mal işlem belgesi Balıkesir Asker Hastanesi Bştbp.liği Mal Saymanlığınca düzenlenecektir. 3 Alımı yapılacak malzemeler İzmir Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı Doğrudan Temin Komisyonu tarafından teknik özelliklere göre uzman üye marifetiyle görerek ve beğenilerek temin edilecektir. 4. Teslim süresi 5 (Beş) takvim günüdür. 5. EK’teki Teklif Mektubu ve Birim Fiyat Teklif Cetveli, İhale Komisyon Başkanlığından veya internetten ilanın çıktısı alınıp doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar Hava Eğitim Komutanlığı İzmir Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı Güzelyalı İZMİR’e elden teslim edilecek veya postayla gönderilecektir. Faks ile gönderilen teklifler dikkate alınmayacaktır. (Zarfın üzerine isteklinin adı/ticaret unvanı, idarenin adı-adresi ve işin adı yazılacak ve zarfın kapatılan yeri yetkili kişi tarafından kaşelenip imzalanacaktır. 6. Teklifler birim fiyat üzerinden verilecektir. toplamda en düşük teklifi veren istekliden alım gerçekleştirilecektir. 7. Ulaşabileceğiniz telefon numaraları: 0 232 285 95 50 – 4218 -4216 İHTİYAÇ LİSTESİ S.NU MALZEMENİN CİNSİ MİKTARI TUTARI 1 POLİGLAKTİN İPLİK 432 Adet 2 İPEK İPLİK 372 Adet 3 POLİPROPİLEN İPLİK 816 Adet BALIKESİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİNİN GATA KOMUTANLIĞI’NIN NİSAN 2010 TARİHLİ VE GENEL CERRAHİ AD:43 NUMARALI MUHTELİF CERRAHİ İPLİK TEKNİK ŞARTNAMESİNDEN İDARİ ŞARTNAMEYE ATIF YAPILAN HUSUSLAR VE İHTİYAÇ LİSTESİ 2.3.1. 1 TİP 1 ÇEŞİT 17 36 ADET 2 TİP 1 ÇEŞİT 34 180 ADET 3 TİP 1 ÇEŞİT 52 120 ADET 4 TİP 1 ÇEŞİT 66 96 ADET 5 TİP 5 ÇEŞİT 220 24 ADET 6 TİP 5 ÇEŞİT 234 36 ADET 7 TİP 5 ÇEŞİT 235 36 ADET 8 TİP 5 ÇEŞİT 246 36 ADET 9 TİP 5 ÇEŞİT 247 120 ADET 10 TİP 5 ÇEŞİT 277 24 ADET 11 TİP 5 ÇEŞİT 278 48 ADET 12 TİP 5 ÇEŞİT 279 48 ADET 13 TİP 6 ÇEŞİT 286 24 ADET 14 TİP 6 ÇEŞİT 289 60 ADET 15 TİP 6 ÇEŞİT 292 120 ADET 16 TİP 6 ÇEŞİT 293 120 ADET 17 TİP 6 ÇEŞİT 304 120 ADET 18 TİP 6 ÇEŞİT 307 96 ADET 19 TİP 6 ÇEŞİT 321 180 ADET 20 TİP 6 ÇEŞİT 338 96 ADET 2.3.2. İpliklere ait İngilizce ve/veya Türkçe ve/veya orijinal lisanda ürün kataloglarından 1(bir) adet verilecektir. 2.3.3 . Sağlık Bakanlığının 2010/11 numaralı Tıbbi Cihaz Satın Alma İşlemleri Konulu Genelgesi gereği, İstekliler ve teklif ettikleri ürün/ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB) sistemine kayıtlı ve tıbbi cihazlar/ürünler için yapılan kayıtlarda/bildirimlerde Sağlık Bakanlığı tarafından Onaylıdır ibaresi aranacaktır. Ayrıca piyasaya tıbbi cihazlar/ürünler arz eden ve ihaleye teklif veren isteklilerin, TITUBB da ilgili ürünlerin tedarikçi firmalarının (üretici/ithalatçı) bayisi olarak tanımlanmış olması gerekmektedir. İhaleye teklif veren istekli tedarikçi firma (üretici/ithalatçı) ise kendisine ait, bayi ise tedarikçi firma ve bayisi olarak tanımlandığını gösterir TITUBB kayıtlarını (T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili WEB sitesinden alınan kayıt belgeleri), teklif ettikleri ürün/ürünlere ait TITUBB kayıtları ile birlikte İhale Komisyon Başkanlığına sunacaklardır. Doğrudan temin komisyonu istekli ve ürünlerin T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili WEB sitesinden onaylı olup olmadığının teyidini yapacaklardır. Söz konusu genelge gereği TITUBB kaydı bulunması zorunlu olmayan malzemeler için, TITUBB kaydı bulunması gerekmediğine dair firma tarafından onaylı belge doğrudan temin komisyonuna verilecektir. Teslim edilecek iplikler en az teslim tarhinden itibaren 1 (Bir) yıl miadlı olacaktır. Yüklenici yürürlükteki Milli Kodlandırma Hizmetleri Yönergesi esaslarına göre kodlandırma işlemlerini yapacaktır. Yüklenici, satın alınacak malzemelerin kodlandırma başvuru belgesi veya kod listesini muayene esnasında ilgili Mal Saymanlığına teslim edecektir Yüklenici, tedarik edilecek olan tüm malzemelerin, daha önce açılmamış ve orijinal ambalajında, her türlü hava şartlarından, ulaşımdan, korozyondan etkilenmeyecek; ambalajlarda açıklık, yırtık, delik, sızıntı, sıyrılma, yıpranma ve eziklik bulunmayacaktır. Tıbbi Sarf Malzemelerini Balıkesir Asker Hastanesi mal saymanlık deposuna teslim edilecektir. 3.2.1.7. Satın alınacak iğneli ipliğinin iğneleri AISI 455(dörtyüzellibeş) çelik alaşımından imal edilmiş olacaktır. Satın alınacak iğneli ipliğinin alaşım cinsi üretici firma tarafından belgelenecektir 5.1.2. Muayene esnasında lüzumlu her türlü alet araç, gereç, ortam, test ve ölçme cihazı/aleti, sarf malzemeleri, doküman, yardımcı personel ve muayene masrafları (TSK laboratuvarlarında yapılmayan analiz ve test masrafları dahil olmak üzere) yüklenici firma tarafından karşılanacaktır. 5.1.4. Muayene esnasında dizayn ve imalat hataları sebebiyle meydana gelebilecek kaza ve hasarlardan yüklenici sorumlu olacaktır. BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBU İZMİR SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞINA …../ …../ 2012 İhalenin adı Balıkesir Asker Hst. Genel Cerrahi Sütür Alımı Teklif sahibinin adı ve soyadı/ ticaret unvanı Uyruğu TC Kimlik Numarası (gerçek kişi ise) Vergi Kimlik Numarası Tebligat adresi Telefon ve Faks Numarası E-Mail Adresi (varsa) İdarenizce doğrudan temin usulü ile 10/12/ 2012 günü Saat 11.00 Balıkesir Asker Hst. Genel Cerrahi Sütür Alımı dokümanını oluşturan bütün belgeler tarafımızdan incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir. Alıma ilişkin olarak aşağıdaki hususları içeren teklifimizin kabulünü arz ederiz. 1) Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin olarak idari şartnamede teklif fiyata dâhil olması öngörülen bütün masraflar teklifimize dâhildir. 2) Teklifimiz yukarıda yazılı tarihten 5 (beş) takvim günü geçerlidir. 3) 4734 sayılı Kanunun 17/d maddesi gereğince alım konusu iş için kendimiz veya başkaları adına doğrudan veya dolaylı olarak, asaleten veya vekâleten birden fazla teklif vermediğimizi beyan ediyoruz. 4) Aldığınız herhangi bir teklifi veya en düşük teklifi seçmek zorunda olmadığınızı kabul ediyoruz. 5) Alım konusu işle ilgili olmak üzere idarenizce yapılacak/yaptırılacak diğer işlerde, idarenizin çıkarlarına aykırı düşecek hiçbir eylem ve oluşum içinde olmayacağımızı taahhüt ediyoruz. 6) Alım konusu işin tamamı olan teklif mektubumuz ayrıntısı EK'te yer alan Birim Fiyat Teklif Cetvelinde gösterilen her bir iş kalemi için teklif ettiğimiz birim fiyatlar üzerinden Katma Değer Vergisi hariç [Teklif edilen toplam bedel, para birimi belirtilerek rakam ve yazı ile yazılacaktır.] bedel karşılığında yerine getireceğimizi kabul ve taahhüt ediyoruz. Adı-SOYADI / Ticaret Ünvanı Kaşe ve İmza EK- Birim Fiyat Teklif Cetveli BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ A B Sıra No Mal Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması Birimi Miktarı Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) Tutarı (TL) 1 POLİGLAKTİN İPLİK ADET 432 2 İPEK İPLİK ADET 372 3 POLİPROPİLEN İPLİK ADET 816 TOPLAM TUTAR (K.D.V HARİÇ) Adı-SOYADI / Ticaret Ünvanı Kaşe ve İmza |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|