İhale Dosya Nu. | : | 2019-41 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | BARTIN ONARIM DESTEK KOMUTANLIGI TÜNEL HAVUZLARI TAHLIYE KAPAGI YENILENMESI ISI |
İlan Kategorisi | : | HIZMET ALIMI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 1 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:(378) 238 6205 Fax:(378) 238 6810BARTIN ONARIM DESTEK K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | BARTINBARTIN |
İhale Tarihi * | : | 26.06.2019 |
İhale Saati * | : | 17:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 21.06.2019 |
İhale Türü | : | Hizmet Alımı2017/10606 BKK DOGRUDAN TEMIN 3-B 13 1 g. |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 139981 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. ONARIM DESTEK K.LIGI/BARTIN'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 2017/10606 BKK DOGRUDAN TEMIN 3-B 13 1 g. kapsaminda DOÄRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede ONARIM DESTEK K.LIGI/BARTIN'nın düzenlediği ödeme evrakları ile BARTIN DEFTERDARLIK VE MUHASEBE MÜDÜRLÜGÜ/ saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden 2,844 (%0,948 damga vergisi, %0,569 karar damga vergisi, % 0,948 sozlesme damga vergisi ) % 0,948 Garanti Taahhütnamesi damga vergisi kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan hizmetin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz hizmetin ve hizmet isinde kullanilacak belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın 2 (IKI) YIL süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, ONARIM DESTEK K.LIGI/BARTIN'ınca siparişin verilmesini müteakip 45 takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00âa kadar taahhüt edildiği şekilde BARTIN ONARIM DESTEK KOMUTANLIGI HIZMET SUNUM YERINE teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 26/06/2019 saat 17:00 âa kadar, faks yada kapalı zarf içinde ONARIM DESTEK K.LIGI/BARTIN teslim etmenizi rica ederim.
9. Hizmet isinde aranacak özellikler :
a) Hizmet isinde kullanilacak Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
1. Yüklenici is sirasinda 6331 sayili is güvenligi kanunu ve ilgili tüm mevzuata uygun olarak hareket edecektir. Ise baslamadan önce tüm çalisanlar için ortak saglik ve is güvenligi biriminden (OSGB) gerekli olan egitim ve muayene evraklari idareye teslim edilecektir.
2. Is Sagligi ve Güvenligi Kanunu geregince yüklenici; çalisanlarin isle ilgili saglik ve güvenligini saglamakla yükümlü olup bu çerçevede;
2.1. Mesleki risklerin önlenmesi, egitim ve bilgi verilmesi dahil her türlü tedbiri alacak, organizasyonu yapacak, gerekli araç ve gereçleri saglayacak, saglik ve güvenlik tedbirlerini degisen sartlara uygun hale getirecektir.
2.2. Is yerinde alinan is sagligi ve güvenligi tedbirlerine uyulup uyulmadigini izleyecek, denetleyecek ve uygunsuzluklarin giderilmesini saglayacaktir.
2.3. Yüklenici görev verirken, saglik ve güvenlik yönünden ise uygun çalisanina görev verecektir.
2.4. Yüklenici, mesleki egitim alma zorunlulugu bulunan tehlikeli ve çok tehlikeli sinifta yer alan islerde, yapacagi isle ilgili mesleki egitim aldigini belgeleyen çalisanlari çalistiracaktir.
2.5. Yüklenici, mesleki risklerin önlenmesi ve bu risklerden korunmasina yönelik çalismalari da kapsayacak, is sagligi ve güvenligi hizmetlerinin sunulmasi için
çalisanlari arasindan is güvenligi uzmani, is yeri hekimi ve diger saglik personeli görevlendirilecektir. Çalisanlari arasinda belirlenen niteliklere sahip personel bulunmamasi halinde, bu hizmetin tamamini veya bir kismini ortak saglik ve güvenlik birimlerinden hizmet alarak yerine getirecektir. Ancak belirlenen niteliklere ve gerekli belgeye sahip olmasi halinde, bu hizmetin yerine getirilmesini kendisi de üstlenebilecektir.
2.6. Çalistirilacak personelin ise baslamadan önce SGK girisleri yapilacak ve bu belgeler idareye teslim edilecektir.
Tüm çalisanlar ayni tip ve üzerinde firma ismi yazan kiyafet giyecektir.
Tüm çalisanlara ait adli sicil kaydi, nüfus cüzdan fotokopileri, 2 ser adet vesikalik fotograflari, ikametgah belgeleri ile araçlara ait ehliyet ve ruhsat fotokopileri ise baslamadan önce idareye teslim edilecektir.
2.7. Yüklenici, meydana gelen is kazasini, kazadan sonraki üç is günü içinde Sosyal Güvenlik Kurumuna bildirecektir.
2.8. Yüklenicinin tedbirler almasina ragmen olabilecek kazalarda, yüklenicinin isçi ve personelinden kazaya ugrayanlarin tedavilerine iliskin giderlerle, kendisine ödenecek tazminat yükleniciye aittir. Ayrica isçi ve personelden is basinda veya is yüzünden ölenlerin defin giderleri ile ailelerine ödenecek tazminatta yüklenici tarafindan karsilanir.
2.9. Yüklenici, kendisinin taksirlerinden, ihmalinden, agir ihmalinden veya kusurlu herhangi bir hareketinden dolayi idareyi ve idare personelini sorumlu tutamaz.
2.10. Yüklenici, Çalisanlarin Is Sagligi ve Güvenligi Egitimlerinin Usul ve Esaslari Hakkinda Yönetmelik geregi, çalisanlari karsi karsiya bulunduklari mesleki riskler, alinmasi gerekli tedbirler, yasal hak ve sorumluluklari konusunda bilgilendirecek ve gerekli is sagligi ve güvenligi egitimini verecektir.
2.11. Yüklenici, Kisisel Koruyucu Donanimlarin Isyerlerinde Kullanilmasi Hakkinda Yönetmelikte belirtilen ve yapilan islere uygun kisisel koruyucu donanimlari temin edecek ve imza karsiligi çalisanlara teslim ederek, çalisanlarin kullanmasini saglayacaktir.
2.12. Yüklenici, yürürlükte bulunan Kanun, Tüzük, Yönetmelik ve Tebliglerdeki Is Sagligi ve Güvenligi ile ilgili diger yükümlüklerini de yerine getirecektir.
2.13. Yüklenici; Is Sagligi ve Güvenligi ile belirlenen usul ve esaslara uymadigi, yükümlülükleri yerine getirmedigi takdirde, Idare is durdurma hakkina sahiptir
2.14. Hizmet kabul tarihi baz alinarak, yüklenici 2 yil süreli Garanti Tahhütnamesi vericektir. Garanti taahhütnamesinden %0,948 Taahhütname damga vergisi yüklenici tarafindan yatirilacaktir.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : ONARIM DESTEK K.LIGI/BARTIN tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz bartin.bodk@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 378 2386896 , faks numaramiz 378 2386896
İlgili harcama talimatı no: 41
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | 1*- | Bartin Onarim Destek K.ligi Burak ve Isin Tünel Havuzlari Tahliye Kapagi Yenilenmesi Isi. | -- | 1 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|