• İhale No
    2011/104955
  • İhale Adı
    BAŞBAKANLIK TOPLU KONUTLARI ATAKENT MAH. 6.SOK. SUTEK A-5, A-6 BLK K.ÇEKMECE- İST. ADRESİNDE BULUNAN MALİYE LOJMANLARININ AHŞAP PENCERELERİNİN PVC DOĞRAMAYLA DEĞİŞTİRİLMESİ İŞİ
  • Sektör
    İnşaat, Peyzaj, Taahhüt
  • İhale Tipi
    Yapım İşleri
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Ağustos 2011 10:00
  • İdare
    Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı İstanbul Vergi Dairesi Başkanlığı Destek Hizmetleri Grup Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Müdürlüğü
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    13 Temmuz 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


BAŞBAKANLIK TOPLU KONUTLARI ATAKENT MAH. 6.SOK. SUTEK A-5, A-6 BLK K.ÇEKMECE-İST. ADRESİNDE BULUNAN MALİYE LOJMANLARININ AHŞAP PENCERELERİNİN PVC DOĞRAMAYLA DEĞİŞTİRİLMESİ İŞİ
M a liy e Ba ka nlığ ı Gelir İda r esi B a şka n lığ ı İst a nb ul Ve rg i D a iresi B a şka n lığ ı D este k H i zmetleri Grup
M üdürlüğ ü İda ri Ve M a li İşler M üdürlüğ ü
Başbakanlık Toplu Konutları Atakent Mah. 6.Sok. Sutek A-5, A-6 Blk K.çekmece-İST. adresinde bulunan Maliye Lojmanlarının Ahşap Pencerelerinin PVC Doğramayla Değiştirilmesi İşi yapım işi 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İhale Kayıt Numarası : 2011/104955
1-İda re nin
a) Adresi : Ankara Cad. Alemdar Mah.Hükümet Konağı Sok. No:11 Cağaloğlu- Fatih/İST.
b) Telefon ve faks numarası : 2124024413 - 2125227157
c) Elektronik Posta Adresi : idarivemaliisler@ivdb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu y a pı m i şin in
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Başbakanlık Toplu Konutları Atakent Mah. 6. Sok. Sutek A-5, A-6
Blk. Maliye Loj. K.çekmece/İST.
c) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 5 gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
ç) İşin süresi : Yer tesliminden itibaren 40 (kırk) takvim günüdür.
3- İha lenin
İstanbul Vergi Dairesi Başkanlığı Destek Hizmetleri Grup
a) Yapılacağı yer : Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Müdürlüğü(Ankara Cad. Alemdar
Mah.Hükümetkonağı Sok. No:11 Cağaloğlu- Fatih/İST)
b) Tarihi ve saati : 04.08.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odası veya ilgili
Meslek Odası Belgesi.
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sânatkar odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya
bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin % 50
oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler:
a) Anahtar Teknik Personel istenilmemektedir. b) Teknik Personel:
Adet Pozisyonu Mesleki Unvanı Mesleki Özellikleri
4.4.Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler ve benzer işlere denk sayılacak mühendislik ve mimarlık bölümleri:
4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
Yapım İşlerinde İş Deneyiminde değerlendirilecek benzer işlere dair tebliğde yer alan B IV grubu işler
4.4.2. Benzer işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri:
Türkiyedeki Üniversitelerde İnşaat veya Mimarlık veya Makine Mühendislikleri bölümleri denk sayılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İstanbul Vergi Dairesi Başkanlığı Destek Hizmetleri Grup Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Müdürlüğü(Ankara Cad. Alemdar Mah.Hükümetkonağı Sok. No:11 Cağaloğlu- Fatih/İST) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Vergi Dairesi Başkanlığı Destek Hizmetleri Grup Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Müdürlüğü(Ankara Cad. Alemdar Mah.Hükümetkonağı Sok. No:11 Cağaloğlu- Fatih/İST) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (N) : 1,00

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
PVC PENCERE DOĞRAMASI TEMİNİ VE MONTAJI 2538,000 MT
HER TÜRLÜ AHŞAP KAPI, PENERE, CAMEKAN SÖKÜLMESİ 517,000 M2
YENİ SIVALI YÜZEYLERE 2 KAT SATEN BOYA YAPMA 235,000 M2
500 KG ÇİMENTO DOZLU HARÇLA TEK KAT DÜZ SIVA 235,000 M2
PENCERE AKSESUARI YAPILMASI 282,000 AD
MERMER DENİZLİK YAPILMASI 353,000 MT
MERMER EŞİK YAPILMASI 70,500 MT
SİLİKON İZALASYON ÇEKİMESİ 470,000 AD
4+4 MM ÇİFT CAM PENCERE ÜNİTESİ(MADENİ KONST. ÇITAYLA) 470,000 M2
MENTEŞE(PENCERELER) 846,000 AD
MENTEŞE(KAPILAR İÇİN) 188,000 AD
PVC KAPI DOĞRAMASI TEMİNİ VE MONTAJI 705,000 MT
PVC KAPI KİLİDİ 47,000 AD
ALÜMİNYUM MENFEZ(50X50) 80,000 AD
PVC KAPI AKSESUARI 47,000 AD