• İhale No
    2011/70268
  • İhale Adı
    BASILI EVRAK SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Mayıs 2011 09:30
  • İdare
    İstanbul Metin Sabancı Baltalimanı Kemik Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    12 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


BASILI EVRAK SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M et in Sa ba ncı B a lt a li ma nı K e mi k H a st a lıkla rı Eğ it i m Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
43 kalem Basılı Evrak İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/70268
1-İda re nin
a) Adresi : Baltalımanı Mahallesı Rumelhısarı Caddesı 62 34470 Sarıyer
İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2123237075 - 2123237089
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@baltalimani.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‘ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : M.S.Baltalimanı Kemik Hastalıkları Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Kırtasiye Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşme tarihinden itibaren 15 gün içinde %40'ı, birinci teslimattan
2 ay sonra %30 ve ikinci teslimattan 2 ay sonra %30'u teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : M.S.Baltalimanı Kemik Hastalıkları Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Konferans Salonu
b) Tarihi ve saati : 27.05.2011 - 09:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemişt r.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı M.S.Baltalimanı Kemik
Hastalıkları Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.ZİRAAT BANKASI EMİRGAN ŞUBESİ TR63 0001 0009 3701 3955 0250 01 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar M.S.Baltalimanı Kemik Hastalıkları Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‘ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
1- Büyük Boy Görüntüleme Ünitesi Zarf 15000,00 adet
Küçük Boy Görüntüleme Ünitesi Zarfı 5000,00 adet
Hasta Dosyası 8000,00 adet
Arşiv Dosya Zarfı 5000,00 adet
Acil Servis ve Adli Vaka Arşiv Dosyası Zarfı 1000,00 adet
Konsültasyon Formu 15000,00 adet
Hemşire Gözlem Formu 10000,00 adet
Büyük Boy Antetli Kağıt 25000,00 adet
Hasta Tabelası 4000,00 adet
Diabet Formu 1000,00 adet
Kısa Süreli Hasta İzin Belgesi 40,00 cilt
Hasta İzin Belgesi 80,00 cilt
Hasta Tanıtım Kartı 15000,00 adet
Reçete Kağıdı 1000,00 cilt
İş Göremezlik Belgesi 400,00 cilt
İşe Başlama Formu 40,00 cilt
Acil Ünitesi Order Formu 50,00 cilt
Vaka Nakil Talep Formu 10,00 cilt
Genel Adli Muayene Formu ( Sayfa 1-2-3 ) 120,00 cilt
Adli Muayene Konsültasyon Formu 20,00 cilt
Kan Ürünleri İstem Formu 5000,00 adet
Hemşirelik Hizmetleri Hasta Ön Değerlendirme Formu 5000,00 adet
Hemşirelik Süreci Ameliyat Öncesi Hazırlık ve Ameliyat Sonrası Kontrol Süreci 5000,00 adet
Düşme Riski Değerlendirme Formu 5000,00 adet
Hasta Taburcu ve Eğitim Formu 5000,00 adet
Hasta ve Aile Eğitimi Kayıt Formu 5000,00 adet
Yataklı Tedavi Hasta Memnuniyet Anketi 500,00 adet
Poliklinik Hasta Memnuniyet Anketi 500,00 adet
Asistan Hekim Memnuniyet Anketi 500,00 adet
Çalışan Memnuniyet Anketi 500,00 adet
Örnek Yemek Listesi 1000,00 adet
Hastane İletişim Bilgileri Kartı 50000,00 adet
Termal Etiket ( 3 x 5 cm’lik 1.000 Adetlik Rulo ) 200,00 rulo
Termal Etiket ( 3,5 x 7,5 cm’lik 1.000 Adetlik Rulo ) 400,00 rulo
Radyoloji Kayıt Defteri 20,00 adet
Narkotik İlaç Teslim Defteri 20,00 adet
Tedavi Defteri 30,00 adet
Nöbet Defteri 30,00 adet
Personel Çalışma Kayıt Defteri 15,00 adet
Eşya Zimmet Defteri 15,00 adet
Sterilizasyon Ünitesi Cerrahi Alet / Set Takip Defteri 5,00 adet
TÜİK Ölüm Belgesi 4,00 cilt
Fotokopi Kağıdı A4 1000,00 paket/top