• İhale No
    2017/126292
  • İhale Adı
    BASILI EVRAK SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Nisan 2017 10:00
  • İdare
    ADIYAMAN KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Adıyaman
  • İşin İli
    Adıyaman
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    21 Mart 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

BASILI EVRAK SATIN ALINACAKTIR

KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

33 KALEM BASILI EVRAK alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/126292
1-İdarenin
a) Adresi : ATATÜRK BULVARI BARBAROS HAYRETTİN MAH. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ 82. YIL EK HİZMET BİNASI 02100 ADIYAMAN MERKEZ/ADIYAMAN
b) Telefon ve faks numarası : 4162250195 - 4162162959
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma1277@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin ihtiyaç listesinde yer alan 33 Kalem Basılı Evrakın listesi, idari şartnamenin ekinde yer almaktadır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra 12 ay süre ile malzemeler ihtiyaca binaen 2 aylık siparişler şeklinde teslim edilecektir. Sipariş edildikten sonra 10 gün içerisinde sipariş veren tesisin belirttiği yere raf teslimi yapılacaktır. Fakat İdare isterse teslim süreleri ve miktarları üzerinde değişiklik yapabilir. Teslimat aşamasında doğabilecek her türlü zarar, nakliye ve taşıma giderleri firma tarafından karşılanacaktır. Mal teslimi mesai saatleri içerisinde yapılacak, mesai saatleri dışında ve hafta sonları mal teslimi yapılmayacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Adıyaman İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Atatürk Bulvarı Barbaros Hayrettin Mahallesi Adıyaman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi 82. Yıl Ek Hizmet Binası 3. Kat Mali Hizmetler Birimi
b) Tarihi ve saati : 18.04.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektöre yapılan her türlü Basılı Evrak malzemesi alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adıyaman İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Atatürk Bulvarı Barbaros Hayrettin Mahallesi Adıyaman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi 82. Yıl Ek Hizmet Binası adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adıyaman İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Atatürk Bulvarı Barbaros Hayrettin Mahallesi Adıyaman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi 82. Yıl Ek Hizmet Binası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ULTSONAKROFİ VE RENKLİ DOPPLER US İSTEK FORMU 1.500 cilt
MİKROBİYOLOJİ LABORATURI KÜLTÜR İSTEK FORMU OTOKOPİLİ 1.000 cilt
KONSÜLTASYON İSTEM FORMU 2.000 cilt
NÖBET DEVİR TESLİM FORMU(DEFTER) 500 cilt
AMELİYATHANE SARF MALZEME FORMU 1.000 cilt
HEMŞİRELİK BAKIM PLANI FORMU 1.500 cilt
HEMŞİRE GÖZLEM FORMU 1.500 cilt
HASTA TABURCU EĞİTİM FORMU 1.500 cilt
İTAKİ DÜŞME RİSKİ ÖLÇEĞİ 1.500 cilt
AMELİYATHANE BİLDİRİM FORMU 500 cilt
HARİZMİ DÜŞME ÖLÇEĞİ 1.500 cilt
HASTA DOSYASI KONTROL FORMU 1.500 cilt
GÜVENLİ CERRAHİ KONTROL LİSTESİ 1.500 cilt
ACİL SERVİS HASTA FORMU 700.000 adet
ACİL LABORATUAR İSTEMİ FORMU 5.000 cilt
ADLİ VAKA DOSYASI 20.000 adet
YATAN HASTA DOSYASI(TORBA DOSYA) 100.000 adet
HASTA TANILAMA(HEMŞİRELİK ÖYKÜSÜ)FORMU 1.500 cilt
HASTA TRANSFER FORMU 1.500 cilt
LABORATUAR İSTEM FORMU 1.000 cilt
REÇETE 3.000 cilt
HASTA TABELASI FORMU 1.000 cilt
ANESTEZİ ÖNCESİ DEĞERLENDİRME FORMU 1.000 cilt
STERİLİZASYON ÜNİTESİ SET TESLİM FORMU 1.000 cilt
ACİL KADIN DOĞUM SERVİSİ HASTA MUAYENE FORMU 50.000 adet
RADYOLOJİ TETKİK FORMU 1.500 cilt
TOMOGRAFİ(BT) İSTEM FORMU 1.500 cilt
KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM SERVİSLERİ TAHAKKUK FORMU 500 cilt
ÇOCUK ACİL SERVİSİ HASTA MUAYENE FORMU 200.000 adet
HASTANE GİRİŞİ KAĞIDI 500 cilt
ANESTEZİ TAKİP FORMU 250 cilt
BROŞÜR 150.000 adet
SERUM İÇİNDE BULUNAN İLAÇLAR ETİKETİ 30.000 adet