-
-
İhale Adı
BASILI EVRAK SATIN ALINACAKTIR
-
Sektör
Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
-
-
-
İhale Tarihi
13 Aralık 2018 14:00
-
İdare
Şehit Prof. Dr. İlhan Varank Sancaktepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi
-
-
-
Şikayet Bedeli
50.640,00 TL
-
Yaklaşık Maliyet
8.447.946'TL den küçük
-
Yayın Tarihi
28 Kasım 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BASILI EVRAK SATIN ALINACAKTIR
EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ- SANCAKTEPE ŞEHİT PROF. DR. İLHAN VARANK SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
HASTANE GENELİNDE KULLANILMAK ÜZERE BASILI EVRAK ALIMI İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası |
: |
2018/606035 |
1-İdarenin |
a) Adresi |
: |
EMEK MAHALLESİ NAMIK KEMAL CAD. 54 SANCAKTEPE SANCAKTEPE/İSTANBUL |
b) Telefon ve faks numarası |
: |
02166063300 - - |
c) Elektronik Posta Adresi |
: |
sancaktepesatinalma@gmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) |
: |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı |
: |
HASTANE GENELİNDE KULLANILMAK ÜZERE BASILI EVRAK ALIMI İHALESİ- 27 KALEM
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri |
: |
İSTANBUL SANCAKTEPE ŞEHİT PROF. DR. İLHAN VARANK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ- İLGİLİ DEPOYA |
c) Teslim tarihi |
: |
Sözleşme imzalandıktan sonra ihtiyaca binaen sipariş tarihinden itibaren 5 (beş) işgünü içerisinde peyder pey 31.12.2019 tarihine kadardır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer |
: |
İSTANBUL SANCAKTEPE ŞEHİT PROF. DR. İLHAN VARANK EAH-TOPLANTI SALONU, EMEK MAH. NAMIK KEMAL CADDESİ NO :54 SANCAKTEPE İSTANBUL |
b) Tarihi ve saati |
: |
13.12.2018 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İSTANBUL SANCAKTEPE ŞEHİT PROF. DR. İLHAN VARANK EAH-SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İSTANBUL SANCAKTEPE ŞEHİT PROF. DR. İLHAN VARANK EAH-SATINALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Miktar |
Birim |
NÖBET DEFTERİ |
25 |
adet |
EBE-HEMŞİRE NÖBET DEFTERİ |
16 |
adet |
PATOLOJİ MATERYAL DEFTERİ |
12 |
adet |
KAN VE KAN ÜRÜNÜ GİRİŞ DEFTERİ |
5 |
adet |
KAN VE KAN ÜRÜNÜ ÇIKIŞ DEFTERİ |
5 |
adet |
AŞI KAYIT DEFTERİ YENİDOĞAN İŞİTME TARAMASI KAYIT DEFTERİ |
6 |
adet |
AŞI KAYIT DEFTERİ |
2 |
adet |
AŞI KAYIT DEFTERİ 5 YAŞ VE ÜZERİ AŞI KAYIT DEFTERİ |
2 |
adet |
KARAR DEFTERİ AŞI ODASINA AİT KARAR DEFTERİ |
2 |
adet |
ANESTEZİ HASTA İZLEM FORMU |
500 |
cilt |
ACİL SERVİS HASTA DEĞERLENDİRME FORMU |
300.000 |
adet |
ACİL SERVİS HASTA BİLGİLENDİRME FORMU ONAM FORMU |
300.000 |
adet |
AMELİYAT KAYIT DEFTERİ |
15 |
adet |
FİZİK TEDAVİ KARTI |
20.000 |
adet |
PARENTERAL KARIŞIM KARTI |
180.000 |
adet |
İLAÇ ETİKETİ |
100.000 |
adet |
ACİL SERVİS HEMŞİRE NÖBET DEFTERİ |
2 |
adet |
ACİL SERVİS HEMŞİRE NÖBET DEFTERİ ÇOCUK ACİL |
2 |
adet |
HEMŞİRE GÖZLEM VE UYGULAMA FORMU ÇOCUK YENİDOĞAN YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ HEMŞİRE GÖZLEM VE UYGULAMA FORMU MAVİ RENK |
4.000 |
adet |
HEMŞİRE GÖZLEM VE UYGULAMA FORMU ÇOCUK YENİDOĞAN YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ HEMŞİRE GÖZLEM VE UYGULAMA FORMU PEMBE RENK |
4.000 |
adet |
GENEL AYDINLATILMIŞ HASTA ONAM FORMU |
20.000 |
adet |
YOĞUN BAKIM HASTA TAKİP FORMU |
10.000 |
adet |
ODYOLOJİ FORMU |
12.000 |
adet |
HASTA ARŞİV ZARFI |
20.000 |
adet |
DİYABET DİYETİ |
10.000 |
adet |
ZAYIFLAMA DİYETİ |
10.000 |
adet |
TANITIM BROŞÜRÜ |
300 |
adet |