• İhale No
    2011/32044
  • İhale Adı
    Basılı Evrak Yaptırılması
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Mart 2011 10:00
  • İdare
    Mersin İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Yayın Tarihi
    26 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BASILI EVRAK YAPTIRILMASI
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Mersin İl Sağlık Müdürlüğü - İçel

Basılı Evrak Yaptırılması
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/32044
1-İdarenin
a) Adresi:Mersin Sağlık Müdürlüğü Camiişerif Mah. Uray Cad. No:30 Akdeniz/Mersin
b) Telefon ve faks numarası:3242382810 - 3242382814
c) Elektronik Posta Adresi:mersin@mersinsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.mersinsaglik.gov.tr

2-İhale konusu hizmetin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:Mersin Sağlık Müdürlüğü Camiişerif Mah. Uray Cad. No:30 Akdeniz/Mersin
c) İşin süresi
:
İşe başlama tarihinden itibaren 30(Otuz) gündür

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Mersin Sağlık Müdürlüğü Camiişerif Mah. Uray Cad. No:30 Akdeniz/Mersin
b) Tarihi ve saati:14.03.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 30
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Kamu veya Özel Kuruluşlarınca yaptırılan tüm matbaa ve/veya ofset baskı işlerinin herbiri ayrı ayrı benzer iş olarak kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Mersin Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi Camiişerif Mah. Uray Cad. No:30 Akdeniz/Mersin adresinden satın alınabilir.

İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
70 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini
Mersin Sağlık Müdürlüğü Sağlık Kurumları 1 Nolu Döner Sermaye Saymanlığının T.C.Ziraat Bankası Mersin Merkez Şubesi nezdindeki TR53000100020735117920-5001 No'lu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Mersin Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi Camiişerif Mah. Uray Cad. No:30 Akdeniz/Mersin
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ElBroşürü (2farklı İçerikli) 100500,00 Adet
Gebe-Bebek-ÇocukPisikososyal İzleme Formu 200000,00 Adet
BabaPisikososyal İzleme Formu 100000,00 Adet
Ek-1Formu İzleme Tutanağı 150,00 Cilt
4207Sayılı Kanun Uygulamaları Tespit Formu 120,00 Cilt
Ek-3Formu Denetim Tutanağı (Tütün Ürünü Yapılan İşletmelerİçin) 200,00 Cilt
LaboratuarAnaliz Fişi - VSD 07 50,00 Cilt
İlkMuayene Fişi - TB 02 1000,00 Adet
İlkBaşvuru Fişi - TB 02 1600,00 Adet
İlaçlaKoruma Fişi - VSD 16 200,00 Adet
TüberkilozluHasta İzleme Fişi - VSD 11 350,00 Adet
TedaviTakip Kartı - VSD 12 200,00 Adet
BakteriyolojiLaboratuar Defteri - VSD 06 2,00 Adet
HastaBilgi Kartı 2000,00 Adet
ErişkinDifteri- Tetanoz Aşı Kartı (Td) 10000,00 Adet
ÇocukAşı Kartı 30000,00 Adet
OkulAşı Kartı 60000,00 Adet
ElBroşörü (9 Farklı İçerikli) 14000,00 Adet
AilePlanlaması Poliklinik Defter 520,00 Cilt
GünlükPoliklinik Çalışması 2000,00 Adet
PatolojikDeğerlendirme Formu 2000,00 Adet
DanışmanlıkDefteri 500,00 Adet
LaboratuarTetkik Formu 10000,00 Adet
Rahimİçi Araç Uygulaması Onam Formu 2000,00 Adet
NeonatalTarama Defteri (Sayfalar Numaratörlü) 20,00 Adet
RiaKullanım Kartı 15000,00 Adet
KondomKullanım Kartı 1000,00 Adet
NeonatalTarama Programı Kayıt Defteri 20,00 Cilt
MersinSağlık Müdürlüğü Prf. Dr. Muzaffer AKSOY Kalıtsal KanHastalıkları Tanı Merkezi Talesemi Kayıt Defteri (200Yapraklı) 30,00 Cilt
PoliklinikUygunluk Belgesi 50,00 Adet
SağlıkKuruluşları Tarafından Kullanılınan Protokol Kayıt veTeftiş Kayıt Defteri (200 Sayfalı) 6,00 Adet
ÇalışmaBelgesi 2000,00 Adet
CerrahiMüdahale Uygulama İzin Belgesi 100,00 Adet
CerrahiMüdahale Uygulama Birim Sorumlusu Belgesi 100,00 Adet
Mersin112 Ambulans Servisi Ambulans Kayıt Formu 1500,00 Adet
GünlükAmbulans Bakım Formu (31 Yapraklı Ciltler Halinde Olacak) 200,00 Cilt
İlAmbulans Servisi Teknik Servis Formu 30,00 Cilt
MakinaTaşıt Görev Emri 200,00 Cilt
İhracatPusulası 20,00 Cilt
GelenEvrak Defteri 100,00 Adet
GelenEvrak Defteri (01'den Başlıyayıp 70.000'de Bitecek) 350,00 Cilt
GidenEvrak Defteri (01'den Başlıyayıp 50.000'de Bitecek) 250,00 Cilt
PostaZimmet Defteri 20,00 Adet
EvrakZimmet Defteri 30,00 Adet
APSİadeli Taahhütlü Defteri 30,00 Adet
BakteriyolojikMuayene Raporu 10000,00 Adet
BezAfiş 21,00 Adet
KuşeAfiş 500,00 Adet
OrganBağış Kartı 1000,00 Adet
PersonelSicil Defteri 1,00 Adet
TıbDal Merkezi Uygunluk Belgesi 1000,00 Adet
Karton(Boş Baskısız) 300,00 Adet
İlaçSarf Defteri 3,00 Cilt
VeremSavaş Dispanseri Bekteriyoloji Laboratuar Kayıt Defteri 4,00 Cilt
MuayeneDefteri 5,00 Cilt
OyuncakPiyasa Gözetim ve Denetim Tutanağı 50,00 Cilt