• İhale No
    2017/367232
  • İhale Adı
    BASILI FORM VE DEFTER SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Ağustos 2017 10:00
  • İdare
    ORDU KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    04 Ağustos 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

BASILI FORM VE DEFTER SATIN ALINACAKTIR

ORDU İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

Basılı Form ve Defter alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/367232
1-İdarenin
a) Adresi : Bucak Mah. İbni Sina Cad. No:18 ALTINORDU/ORDU
b) Telefon ve faks numarası : 4526666040 - 4526666046
c) Elektronik Posta Adresi : khb52.mb@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 67 Kalem Basılı Form ve Defter Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Ordu İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği, Ordu Devlet Hastanesi, Fatsa Devlet Hastanesi, Ünye Devlet Hastanesi, Gölköy Devlet Hastanesi, Akkuş Devlet Hastanesi, Aybastı Devlet Hastanesi, Gürgentepe Devlet Hastanesi, Korgan Devlet Hastanesi, Kumru Devlet Hastanesi, Ulubey Devlet Hastanesi ve Ordu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanması müteakip idarenin talebi üzerine 20 gün içerisinde Genel Sekreterliğin ve Sağlık Tesisinin ilgili birimine teslim edilecektir. Siparişler sağlık tesisleri/Genel Sekreterlik tarafından çekilecek ve mal teslimi idarenin isteğine göre peyder pey olarak en fazla 4 seferde yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ordu Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Toplantı Salonu - Bucak Mah. İbni Sina Cad. No:18 Altınordu - ORDU
b) Tarihi ve saati : 21.08.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) İstekliler  Teknik Şartnameye uygunluk belgelerini (Teknik şartnameye cevaplarını) yazılı olarak ihale dosyasında sunacaklardır.

b) İstekliler idare tarafından verilen numunelere kesinlikle uygun basım yapacaklardır. Baskı yapılmadan önce idarenin onayı alınacaktır.

c) Basımı yapılacak olan evrakların örnekleri Genel Sekreterlik veya ilgili sağlık tesislerinden temin edilecektir.

d) İhale Komisyonu gerek duyarsa tekliflerin değerlendirilmesi sırasında numune isteyebilecektir. Teknik şartnameye uygun olmayan numuneler değerlendirme dışı bırakılır. Talep yazısının firmaya tebliğinden itibaren 5 (beş) gün içerisinde istenilen numuneleri idareye teslim etmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.

e) Ulaşım ve numune giderleri teklif fiyata dahildir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ordu Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi - Bucak Mah. İbni Sina Cad. No:18 Altınordu/ORDU adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi - Bucak Mah. İbni Sina Cad. No:18 Altınordu - ORD adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ACİL SERVİS HASTA KABUL/İZLEM FORMU 1.010.400 adet
HASTA TABURCULUK ÖZETİ FORMU 1.480 cilt
KAN VE KAN ÜRÜNLERİ İSTEM FORMU 10 cilt
KAN VE KAN BİLEŞENLERİ İSTEM FORMU (ACİL iSTEMLER) 10 cilt
KAN VE KAN ÜRÜNÜ TRANFÜZYONU İZLEM FORMU 710 cilt
CİNSEL SALDIRI MUAYENE RAPORU (KADINLAR İÇİN ) 1,2,3,4 65 cilt
CİNSEL SALDIRI MUAYENE RAPORU( ERKEKLER İÇİN)1,2,3,4 65 cilt
ANESTEZİ GÖZLEM KAYIT FORMU 940 cilt
ODYOLOJİK BULGULAR FORMU 950 cilt
GENEL ADLİ MUAYENE RAPORU(1,2,3) 1.710 cilt
AMBULANS KAYIT FORMU 205 cilt
DOĞUM İZLEM FORMU 52.250 adet
GÖZLÜK REÇETESİ 110 cilt
YENİ DOĞAN İŞİTME TARAMA RANDEVU KARTI 1.700 adet
DİŞ POLİKLİNİĞİ RANDEVU KARTI 347.050 adet
EXİTUS KARTI 3.100 adet
DOĞUM KARTI 4.200 adet
SOLUNUM FONKSİYON TESTİ DEFTERİ 29 adet
KARAR DEFTERİ 48 adet
ARŞİV DOSYASI 35.500 adet
SAĞLIK KURULU KAYIT DEFTERİ 26 adet
HEMŞİRE NÖBET TESLİM DEFTERİ 80 adet
NÖBETÇİ MEMUR DEFTERİ 35 adet
Gemi Adamları Sağlık Muayene Formu Defteri 17 adet
AMELİYAT KAYIT DEFTERİ 7 adet
LABORATUVAR NÖBET DEVİR-TESLİM DEFTERİ 35 adet
ECZANE GÜNLÜK NARKOTİK İLAÇ ÇIKIŞ DEFTERİ 41 adet
YEŞİL REÇETELİ İLAÇLARIN DEVİR TESLİM VE İMHA KAYIT DEFTERİ 28 adet
KIRMIZI REÇETELİ İLAÇLARIN DEVİR TESLİM VE İMHA KAYIT DEFTERİ 16 adet
KAN İMHA DEFTERİ 5 adet
CROSS MATCH KAYIT DEFTERİ 6 adet
KAN TRANFÜZYON MERKEZİ KAN VE KAN ÜRÜNLERİ ÇIKIŞ DEFTERİ 9 adet
POSTA ZİMMET DEFTERİ 38 adet
MİKROSKOPİ VE KÜLTÜR DEFTERİ 4 adet
TAŞIT GÖREV EMRİ DEFTERİ 205 adet
ARAÇ YAKIT TAKİP DEFTERİ 66 adet
KAN VE KAN ÜRÜNLERİ TESLİM FORMU 25 cilt
FİZİK TEDAVİ KLİNİĞİ DEĞERLENDİRME VE ELEKTROTERAPİ TEDAVİ KARTI 1.000 adet
TANSİYON TAKİP KARTI 33.000 adet
HASTA KABUL VE ÖN DEĞERLENDİRME FORMU 115.000 adet
PATALOJİ VE SİTOLOJİ TETKİK İSTEK FORMU 20 cilt
HEMODİNAMİ LABORATUVARI KORONER ANJİOGRAFİ RAPORU 30 cilt
POLİKLİNİK HEYET DEFTERİ 25 cilt
ACİL KAYIT DEFTERİ 40 cilt
KORONER YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ HASTA İZLEM FORMU 5.000 adet
YOĞUN BAKIM HASTA İZLEM FORMU 80.000 adet
NOROLOJİ POLİKLİNİĞİ HASTA İZLEM FORMU 6.000 adet
ADLİ VAKA KAYIT DEFTERİ 14 cilt
SUPERVISOR NÖBET DEFTERİ 13 cilt
AMBAR FATURA DEFTERİ 4 cilt
YATAKLI SERVİSLER VE YOĞUN BAKIM ÜNİTELERİ NÖBET DEFTERİ 132 cilt
DEZENFEKSİYON KAYIT DEFTERİ 32 cilt
YENİ PROTEZ KULLANACAK HASTALARA ÖNERİLER FORMU 50 cilt
LOKAL ANESTEZİYLE OPERASYON SONRASI YAPILMASI GEREKENLER FORMU 20 cilt
LOKAL ANESTEZİYLE DİŞ ÇEKİMİ SONRASI YAPILMASI GEREKENLER FORMU 20 cilt
REÇETE 1.840 cilt
KURUM İÇİ SEVK FORMU 10 cilt
KUDUZ RİSKLİ TEMAS VAKA İNCELEME FORMU 34 cilt
KUDUZ BİLGİLENDİRME FORMU 24 cilt
HEMŞİRE HASTA KABUL ÖN DEĞERLENDİRME FORMU 96.500 adet
DİŞ PROTEZ RANDEVU KARTI 15 cilt
FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON KARTI 71.000 adet
KUDUZ AŞISI TAKİP KARTI 7.000 adet
İNFÜZYON ETİKETİ 131.000 adet
DEZENFEKTAN ETİKETİ 13.000 adet
İLAÇ ETİKETİ 78.500 adet
JİNEKOLOJİK HASTA DEĞERLENDİRME VE İZLEM FORMU 6.000 adet