• İhale No
    2017/17804
  • İhale Adı
    BASILI MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    31 Ocak 2017 10:00
  • İdare
    KASTAMONU KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Kastamonu
  • İşin İli
    Kastamonu
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    17 Ocak 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

BASILI MALZEME SATIN ALINACAKTIR

KASTAMONU KAMU HASTANE BİRLİĞİ

BASILI MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2017/17804
1-İdarenin
a) Adı : KASTAMONU KAMU HASTANE BİRLİĞİ
b) Adresi : Honsalar Mh. Honsalar Cd.No:21 37100 Merkez/KASTAMONU
c) Telefon ve faks numarası : 3662222500 - 3662222277
ç) Elektronik Posta Adresi : kastamonu.khb@gmail.com
d) İhale dokümanının görülebileceği adres : Kastamonu Kamu Hastane Birliği Honsalar Mh.Honsalar Cd. No:21 37100 - MERKEZ / KASTAMONU
e) İhale dokümanının görülebileceği / görülüp e-imza kullanılarak indirilebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu işin/alımın

a) Adı : BASILI MALZEME ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı : 1.KISIM:BROŞÜRLER 23 KALEM 2:KISIM:DEFTERLER 38 KALEM 3.KISIM:AFİŞLER 7 KALEM 4.KISIM:KARTLAR-FORMLAR VE DİĞER BASILI MALZEMELER 88 KALEM 5.KISIM:BASILI POŞETLER 2 KALEM
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Kastamonu Kamu Hastane Birliği -Kastamonu ADSM-Araç DH-Azdavay DH-Bozkurt DH-Cide DH-Daday DH -Devrekani DH -İnebolu DH-Taşköprü DH-Tosya DH-Kastamonu DH ve Ek Hizmet Binası- Kastamonu Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra ihtiyaca binaen ürünler sipariş tarihinden itibaren 15 (Onbeş) gün içerisinde peyder pey 31.12.2017 tarihine kadar parti-parti sipariş edilecektir.Sipariş ile birlikte teknik şartnameye uygun örnek numune, siparisi veren hastanene tarafından e-posta yoluyla gönderilecektir..Basımı yapılan mal/malzeme numuneye uygun olacaktır.Uygun olmayan mal/malzemeler kabul edilmeyecektir.Oluşacak zarardan idare sorumlu değildir..


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 31.01.2017 - 10:00
b) e-anahtar gönderme zaman aralığı : 31.01.2017 10:00 - 31.01.2017 14:00
c) e-tekliflerin açılacağı tarih ve saat : 31.01.2017 - 14:00
ç) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Kastamonu Kamu Hastane Birliği Honsalar Mh.Honsalar Cd. No:21 37100 - MERKEZ / KASTAMONU


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için e-teklifleri kapsamında standart forma uygun teklif mektubu ve eklerini sunmaları ve geçici teminat ile ihaleye katılım ve yeterlik kriterlerini karşılayan belgelerine ilişkin bilgileri teklif mektubu ekinde yer alan yeterlik bilgileri tablosunun ilgili bölümünde belirtmeleri gerekir:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesine ilişkin bilgiler;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerine ilişkin bilgiler,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

İhale komisyonu teklif değerlendirme aşamasında ihtiyaç duyarsa numune isteyebilecektir.Numune ekonomik açıdan  en avantajlı 1. ve 2. firmalardan istenecektir.Numune istenmesi durumunda firma ekap üzerinden tebligatın kendisine ulaşmasından itibaren 5 gün içersinde örnek numuneyi göndermek zorundadır.Numune gönderilmemesi durumunda istekli değerlendirme dışı bırakılacaktır.İ


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale sadece yerli isteklilere açık olup Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde yerli malı olarak kabul edilen mal kalemini - kalemlerini teklif eden yerli istekliler lehine ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda beyan usulü ile hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir. e-anahtarlar; ihale tarih ve saatinden sonra, e-tekliflerin açılacağı tarih ve saate kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, hizmet/mal kalemi- kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir hizmet/mal kalemi miktarı ile bu hizmet/mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Geçici teminat mektupları Kurumla “EKAP Üzerinden Online Bilgi Alışverişine Yönelik İşbirliği Yapılmasına Dair Protokol” imzalamış olan bankalardan alınacak ve mektuba banka tarafından verilen ayırt edici numara yeterlik bilgileri tablosunda belirtilecektir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim