• İhale No
    2017/558808
  • İhale Adı
    BASIM, TANITIM VE DUYURU HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Kasım 2017 10:00
  • İdare
    BORNOVA BELEDİYESİ Basın ve Yayın Halkla İlişkiler Müdürlüğü
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    09 Kasım 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

BASIM, TANITIM VE DUYURU HİZMETİ ALINACAKTIR

BORNOVA BELEDİYESİ B.Y.HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ

2018 Yılı İç ve Dış Mekan Tanıtım Materyalleri Yaptırılması Hizmet Alımı İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/558808

1-İdarenin

a) Adresi : Fevzi Çakmak Cad. No:38 Bornova İzmir 35040 BORNOVA/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2329992929 - 8502098402
c) Elektronik Posta Adresi : basinyayin@bornova.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 41 kalem afiş,tabela,kitap,kitapçık,broşür,zarf,pankart,vb.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Yüklenici; Teknik Şartnamesinde tanımlanan materyallerin basımını matbaasında yapacaktır.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Bornova Belediyesi Encümen Toplantı Salonu Fevzi Çakmak Cad: No.38 Bornova/İZMİR
b) Tarihi ve saati : 30.11.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde yapılmış her türlü dijital ve ofset basım işi, benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bornova Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü Fevzi Çakmak Cad: No.38 Bornova/İZMİR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bornova Belediyesi Encümen Toplantı Salonu Fevzi Çakmak Cad: No.38 Bornova/İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında olduğu tespit edilen isteklilerin teklifleri, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin reddedilecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Vinil Pankart 4.000 metrekare
Dökme Branda Germe Tabela 600 metrekare
Davetiye Diplomat Boy 10.000 adet
Davetiye Zarfı Diplomat Boy 10.000 adet
Sertifika 8.000 adet
Folyo Baskı (Cam Giydirme) 1.000 metrekare
A5 El İlanı-Dijital 5.000 adet
A5 El İlanı-Ofset 10.000 adet
Dakota Tabela 1.000 metrekare
Kartpostal 10.000 adet
A4 Broşür, 2 Kırımlı-Dijital 5.000 adet
A4 Broşür, 2 Kırımlı-Ofset 5.000 adet
Afiş-Ofset 2.000 adet
Afiş-Dijital 3.000 adet
Ayaklı Pano 1.000 adet
A3 Afiş 4.500 adet
A4 Sarı Zarf Ofset Baskı 3.000 adet
Kitapçık 15.000 adet
Kitap-1 600 adet
CLP Baskı 400 adet
Not Defteri 4.000 adet
Cepli Karton Dosya 1.500 adet
Roll Up Banner 20 adet
1. Çeşit Karton Çanta 6.000 adet
2. Çeşit Karton Çanta 6.000 adet
Antetli Özel Yazışma Kağıdı 3.000 adet
Kartvizit 3.000 adet
Not Kartı 3.000 adet
Kitap-2 3.000 adet
A4 Konuşma Kartı 1.000 adet
A5 Konuşma Kartı 2.000 adet
A4 Başvuru Formu 6.000 adet
Masa Takvimi 3.000 adet
Tarihli Ajanda 3.000 adet
Magnet 3.000 adet
Hizmet Broşürü 7.000 adet
Örümcek Stand 5 adet
Yelken Bayrak 10 adet
Fidan Sertifikası 3.000 adet
Mesh Branda 300 metrekare
Pleksiglass Tabela 400 adet