• İhale No
    2018/562797
  • İhale Adı
    BASIM, TANITIM VE DUYURU HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Aralık 2018 10:30
  • İdare
    İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    15 Kasım 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BASIM, TANITIM VE DUYURU HİZMETİ ALINACAKTIR

İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

İSTANBUL GENELİ MUHTELİF ORGANİZASYONLAR İLE TANITIM-DUYURU ÇALIŞMALARI VE BASKILI İŞLERİN HİZMET ALIMI İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/562797

1-İdarenin

a) Adresi : KEMALPAŞA MAHALLESİ 15 TEMMUZ ŞEHİTLERİ CAD. NO:5 34134 SARAÇHANE FATİH/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124552020 - 2124552626
c) Elektronik Posta Adresi : destekhizmetleri@ibb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : (133 Kalem) Hizmet Alımı. {İSTANBUL GENELİ MUHTELİF ORGANİZASYONLAR İLE TANITIM-DUYURU ÇALIŞMALARI VE BASKILI İŞLERİN HİZMET ALIMI İŞİ}
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İstanbul Geneli
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2019, işin bitiş tarihi 31.12.2019


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İstanbul Büyükşehir Belediyesi Hizmet Binası İhale İşleri Müdürlüğü, İhale Salonu Osmaniye Mah. Çobançeşme Koşuyolu Bulvarı No:5 Kat:4 Bakırköy/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 13.12.2018 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Ulusal ve / veya Uluslararası nitelikte konferans, seminer, sempozyum, kongre, kutlama organizasyonu, açılış organizasyonu, yıldönümü organizasyonu, sergi organizasyonu, fuar organizasyonu gerçekleştirmiş olmak ve organizasyonun tanıtım ve duyuru çalışmaları için açık hava reklamcılığı matbaa ve promosyon işleri yapmış olmak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 182 TRY (Türk Lirası) karşılığı İstanbul Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü Saraçhane / İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Büyükşehir Belediyesi Hizmet Binası İhale İşleri Müdürlüğü, Zarf Teslim Bürosu Osmaniye Mah. Çobançeşme Koşuyolu Bulvarı No:5 Kat:4 Bakırköy/İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
PODYUM TEMİNİ 75.000 metrekare
HALI KAPLAMA HİZMETİ 100.000 metrekare
SES SİSTEMİ TEMİNİ 1 150 adet
SES SİSTEMİ TEMİNİ 2 225 adet
SES SİSTEMİ TEMİNİ 3 1.250 adet
IŞIK SİSTEMİ TEMİNİ 150 adet
TRUSS TEMİNİ 15.000 metrekare
SCAFF TEMİNİ 60.000 metretül
LED EKRAN TEMİNİ 7.500 metrekare
20 KWA JENERATÖR TEMİNİ 1.250 adet
80 KWA MOBİL JENERATÖR TEMİNİ 500 adet
150 KWA MOBİL JENERATÖR TEMİNİ 400 adet
250 KWA MOBİL JENERATÖR TEMİNİ 200 adet
650 KWA JENERATÖR TEMİNİ 200 adet
ÇADIR TEMİNİ 250.000 metrekare
MOBİL KULİS TEMİNİ 150 adet
REJİ SİSTEMİ HİZMETİ 50 adet
UPLİNG, DOWNLİNG ARACI TEMİNİ 50 adet
CANLI YAYIN ARACI ve CANLI YAYIN HİZMETİ 5 adet
PROJEKSİYON CİHAZI TEMİNİ 1 15 adet
PROJEKSİYON CİHAZI TEMİNİ 2 20 adet
PROJEKSİYON PERDESİ TEMİNİ 15 adet
BOYAMA IŞIKLAR HİZMETİ 500 adet
GÖKYÜZÜ TARAYICLARI TEMİNİ 500 adet
LAZER TEMİNİ 50 adet
HAVAİ FİŞEK GÖSTERİSİ YAPILMASI 50 adet
GÖSTERİ FİŞEĞİ – MAYINI VE İSPANYOL KANDİLİ TEMİNİ 25.000 adet
GÖSTERİ FİŞEĞİ – MAYINI ve İSPANYOL KANDİLİNİN PATLATIL-MAYA HAZIR HALE GETİRİLMESİ 25.000 adet
GÖSTERİ FİŞEĞİ - MAYINI, İSPANYOL KANDİLİNİN PATLATILMASI 25.000 adet
ŞAT TEMİNİ 10 adet
ACENTA TEKNELERİ TEMİNİ 100 adet
BARİYERLEME HİZMETİ 80.000 metre
KAPI DEDEKTÖRÜ TEMİNİ 2.000 adet
X - RAY CİHAZI TEMİNİ 200 adet
SİMULTANE KABİN ve SİMULTANE SİSTEM TEMİNİ 75 adet
SİMULTANE KULAKLIK TEMİNİ 5.000 adet
SİMULTANE TERCÜMAN TEMİNİ 75 kişi
TERCÜMAN TEMİNİ 50 kişi
SUNUCU TEMİNİ 50 kişi
DJ PERFORMANSI 1.000 adet
ÇOCUK OYUNLARI GÖSTERİLERİ 7.000 adet
ÇOCUKLARA YÖNELİK ŞİŞME VE KOSTÜM KARAKTERLER 7.000 adet
MÜZİK GRUPLARI TEMİNİ 15.000 adet
PALYAÇO EKİPLERİ TEMİNİ 10.000 adet
PERFORMANS GRUPLARI TEMİNİ 10.000 adet
ŞİŞME OYUN GRUPLARI TEMİNİ 1 1.000 adet
ŞİŞME OYUN GRUPLARI TEMİNİ 2 1.000 adet
TİYATRAL GÖSTERİ HİZMETİ 1.000 adet
BAYRAK SÜSLEME HİZMETİ 400.000 metre
KUMAŞ SÜSLEME HİZMETİ 20.000 metrekare
BALON SÜSLEME HİZMETİ 15.000 metre
KONFETİ MAKİNASI TEMİNİ 100 adet
VİNÇ TEMİNİ 300 adet
STANT TEMİNİ ve MONTAJI 5.000 adet
MONTAJLANMIŞ STANTLARIN KALDIRILMASI 5.000 adet
KAMYON TEMİNİ 1 25 adet
KAMYON TEMİNİ 2 15 adet
KAMYON TEMİNİ 3 10 adet
SANDALYE TEMİNİ 10.000 adet
SU TEMİNİ VE DAĞITILMASI 10.000.000 adet
KUMANYA SETİ TEMİNİ 1.000.000 adet
YEMEK HİZMETİ 1 30.000 kişi
YEMEK HİZMETİ 2 30.000 kişi
DAVETİYE ve ZARF BASILMASI 20.000 adet
DAVETİYELERİN KURYE İLE DAĞITIMI 20.000 adet
50 CM X 70 CM AFİŞ BASIMI 75.000 adet
BILLBOARD BASIMI 75.000 adet
BİLLBOARD PLUS BASIMI 10.000 adet
MEGALIGHT BASIMI 2.000 adet
LIGHTBOX BASIMI 1.000 adet
RAKET BASIMI 50.000 adet
EL İLANI BASIMI 15.000.000 adet
FOTOBLOK BASKISI 12.500 metrekare
SOPALI VİNİL AFİŞ BASKISI 125.000 adet
ÜSTGEÇİTLERE KONSTRÜKSİYON YAPILMASI 12.500 metrekare
VİNİL AFİŞ BASIMI 300.000 metrekare
ELEKTRİK DİREKLERİNE APARAT YAPILMASI 3.000 adet
ELEKTRİK DİREKLERİNE VİNİL BAYRAK YAPILMASI 50.000 adet
MESH BASIMI 10.000 metrekare
KONSTRÜKSİYONLU VİNİL PANO YAPILMASI 12.500 metrekare
KARTVİZİT ŞEKLİNDE USB BELLEK TEMİNİ VE ÇOĞALTIMI 100.000 adet
KATALOG BASIMI 1 300.000 adet
KATALOG BASIMI 2 100.000 adet
KATALOG BASIMI 3 250.000 adet
BROŞÜR BASILMASI 1 4.000.000 adet
BROŞÜR BASILMASI 2 10.000.000 adet
BROŞÜR BASILMASI 3 2.000.000 adet
BROŞÜR BASILMASI 4 500.000 adet
KARTELA BASIMI 500.000 adet
İMSAKİYE BASIMI 3.000.000 adet
TEPSİ ALTLIĞI BASIMI 12.500.000 adet
KÜP BLOKNOTLU MASA TAKVİMİ 200.000 adet
BLOKNOT BASILMASI 50.000 adet
TÜKENMEZ KALEM TEMİNİ 25.000 adet
USB BELLEK TEMİNİ 15.000 adet
BARDAK ALTLIĞI YAPIMI 350.000 adet
BUZDOLABI SAATİ TEMİNİ 50.000 adet
MAGNET YAPIMI 250.000 adet
ŞİŞE AÇACAĞI TEMİNİ 100.000 adet
KAĞIT POŞET TEMİNİ 125.000 adet
BEZ ÇANTA TEMİNİ 500.000 adet
EL BAYRAĞI TEMİNİ 5.000.000 adet
BASKETBOL TOPU TEMİNİ 50.000 adet
FUTBOL TOPU TEMİNİ 50.000 adet
VOLEYBOL TOPU TEMİNİ 50.000 adet
ŞAPKA TEMİNİ 650.000 adet
T - SHIRT TEMİNİ 100.000 adet
ELDİVEN TEMİNİ 10.000 adet
PANTOLON TEMİNİ 5.000 adet
AYAKKABI TEMİNİ 5.000 adet
YAĞMURLUK TEMİNİ 1.200.000 adet
BOYAMA KALEM SETİ TEMİNİ 400.000 adet
BOYAMA KİTABI BASKISI 400.000 adet
BALON TEMİNİ 5.000.000 adet
BOYAMA ÖNLÜĞÜ TEMİNİ 300.000 adet
MAMA ÖNLÜĞÜ TEMİNİ 300.000 adet
3 D FİLM HAZIRLANMASI 1 adet
MÜZİK YAPIMI 1 adet
FİLM YAPIMLARI 1 3.000 saniye
FİLM YAPIMLARI 2 1 adet
KOSTÜM TEMİNİ 650 adet
TV REKLAMLARI YAYINLANMASI HİZMETİ 300.000 saniye
INTERNET REKLAMLARI YAYINLANMASI HİZMETİ 300 gün
RADYO REKLAMLARI YAYINLANMASI HİZMETİ 30.000 saniye
GAZETE REKLAMLARI YAYINLANMASI HİZMETİ 50 adet
YURTDIŞI UÇAK BİLETİ TEMİNİ 1 250 adet
YURTDIŞI UÇAK BİLETİ TEMİNİ 2 250 adet
YURTİÇİ UÇAK BİLETİ TEMİNİ 250 adet
YURTDIŞI KONAKLAMA HİZMETİ TEMİNİ 50 adet
YURTİÇİ KONAKLAMA HİZMETİ TEMİNİ 250 adet
JÜRİ ÜYELERİ KAŞE BEDELLERİ ÖDEMESİ 10 kişi
YARIŞMA ÖDÜLLERİ ÖDEMESİ 2 adet
YARIŞMA SEKRETERYA HİZMETİ 2 adet