• İhale No
    2012/51640
  • İhale Adı
    BELDEMİZİN 180 HEKTARLIK YERLEŞİM ALANINDA SİVRİSİNEK VE KARASİNEK (HAŞARE MÜCADELESİ) MÜCADELESİ YAPILMASI HİZMET İŞİ
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Mayıs 2012 10:00
  • İdare
    TEKEBAŞI BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Yayın Tarihi
    26 Nisan 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BELDEMİZİN 180 HEKTARLIK YERLEŞİM ALANINDA SİVRİSİNEK VE KARASİNEK (HAŞARE MÜCADELESİ) MÜCADELESİ YAPILMASI HİZMET İŞİ
TEKEBAŞI BELEDİYESİ 

Beldemizin 180 hektarlık yerleşim alanında sivrisinek ve karasinek (Haşare Mücadelesi) mücadelesi yapılması hizmet işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır: 
İhale Kayıt Numarası : 2012/51640
1-İdarenin
a) Adresi : Tekabaşı Beldesi İnönü Mah. Sahil cad. No:277 Samandağ HATAY
b) Telefon ve faks numarası : 3265240150 - 3265240149
c) Elektronik Posta Adresi : tekebasi2006@ttnet.net.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı :
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Tekebaşı Belediyesi Başkanlık Salonunda
c) Süresi : İşe başlama tarihi 15.05.2012, işin bitiş tarihi 15.10.2012

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Tekebaşı Beldesi İnönü Mah. Sahil Cad. No:277 Samandağ HATAY
b) Tarihi ve saati : 10.05.2012 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler: 
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi; 
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge, 
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge, 
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
-İlaç T.C. Sağlık Bakanlığınca halk sağlığı alanında kullanılmak üzere ruhsatlandırılmış olmalıdır. ilaç ithal ise Bakanlıkça ithaline izin verilmiş olmalıdır. bu ruhsat veya ithal izin belgelerinin noter onaylı suretleri ibraz edilmelidir.
-İlacı üreten firmanın ürün garati belgesi ve aktif maddenin alındığın firmadan aktif madde garanti belgesi ( imal ve son kullanım tarihleri belirtilmiş olarak) bulunmalıdır.
-ilacın öncelikle T.C. Sağlık Bakanlığınca verilen etiket örneğinde veya Sağlık Bakanlığınca kabul edilen kurum ve kuruluşlarda yaptırılan biyolojik, etkinlik denemelerinde belirlenen, ortamda kalıcılık etkisinin olduğunu gösterir süre bilgisi ibraz edilmelidir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri; 
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi, 
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, 
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu. 
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat. 
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz. 
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge, 
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler, 
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
1- 1 Adet Araç pikap
2- 1 Adet araç üstü ULV makinesi ( enaz İki başlıklı)
3- 1 Düz işçi
4- 1 Adet Ziraat Müh.( T.C. Sağlık Bakanlığından Sivri sinekle mücadele yetki belgeli) olacak.
5- 1 Adet  Şoför
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
İlaç, Konsetre sıvı (EC) şeklinde olmalıdır. İlacın Raf ömrü en az 2 yıl olmalıdır. ilaç en fazla 5 litre ambalajlarda konsantre olmalıdır. ilaç T. C Sağlık Bakanlığınc onaylı etiket örneğinde açık ve kapalı alan sivrisinek ve karasinek dozları olamlıdır. İlacın hedef dışı calılara kabuedilemez zararlı etkisi bulunmamalıdır. ilaçta etken maddelari en fazla %25 Cypermethrin (Saf) %5W/W tetharemethrin, %10w/w PBO olmalıdır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.
uçkun ve karasinekle mücadele benzer iş olarak kabul edilecektir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir. 

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir. 

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması: 
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tekebaşı Belediyesi Fen İşleri Servisi adresinden satın alınabilir. 
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur. 

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tekebaşı Belediye Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. 

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir. 

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. 

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (atmış) takvim günüdür. 

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez. 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Uçkun mücadelesinde 3 etken maddeli olup 60 uygulama yapılması, ilacın içeriğinde en fazla %25WW cypermethrin, %5 w/w tetramethrin, PBO %10 w/w 430,000 lt
Karasinek İlacı 4 uygulama olup içeriğinde etken maddesi Azemetiphos 500Gr/Kğ veya %10 Acetamiprid SG içeren 75,000 kg