• İhale No
    2019/671891
  • İhale Adı
    Belediyemiz Fen İşleri Müdürlüğünün Görev Alanlarında Kullanılmak Üzere İnşaat Kerestesi, Plywood ve OSB Malzemesi Alımı
  • Sektör
    Ağaç, Ahşap Ürünleri ve Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Aralık 2019 11:00
  • İdare
    MENDERES BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    17 Aralık 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BELEDİYEMİZ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREV ALANLARINDA KULLANILMAK ÜZERE İNŞAAT KERESTESİ, PLYWOOD VE OSB MALZEMESİ ALIMI

MENDERES BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Belediyemiz Fen İşleri Müdürlüğünün Görev Alanlarında Kullanılmak Üzere İnşaat Kerestesi, Plywood ve OSB Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/671891
1-İdarenin
a) Adresi : Kasımpaşa Mahallesi Atatürk Caddesi No:1 35470 Menderes/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 0(232) 700 13 06 - 0(232) 700 13 08
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@menderes.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Ekli Listede Yer Alan Çeşitli Miktarlarda İnşaat Kerestesi, Plywood ve OSB Malzemesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Menderes Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü Şantiyesi
c) Teslim tarihi : Listede belirtilen malzemeler peyderpey 31.12.2019 tarihine kadar belediye tarafından talep edilecektir. Malzemeler belediyemize ait Fen İşleri Müdürlüğü şantiyesine getirilecektir. Yükleme, boşaltma ve istifleme yükleniciye ait olup bu işlemler sırasında oluşacak zarardan yüklenici sorumludur. Yüklenici İdare tarafından kendisine bildirilen miktarları istenilen zamanda teslim edecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Menderes Belediyesi Meclis Toplantı Salonu-Kasımpaşa Mah. Atatürk Cad. No:1 Menderes/İZMİR
b) Tarihi ve saati : 27.12.2019 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Menderes Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü-Kasımpaşa Mah. Atatürk Cad. No:1 Menderes/İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kalıplık Çam Kereste 10*10*300 300 adet
Kalıplık Çam Kereste 5*10*150 400 adet
Kalıplık Çam Kereste 5*10*300 1.000 adet
Kalıplık Çam Kereste 5*10*500 300 adet
Kalıplık Çam Kereste 5*10*600 150 adet
Kalıplık Çam Kereste 5*15*600 100 adet
Kalıplık Çam Kereste 5*25*300 150 adet
PLYWOOD 18*1250*2500 100 adet
OSB 11*1220*2440 100 adet
20 Aralık 2019

DÜZELTME İLANI

BELEDİYEMİZ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREV ALANLARINDA KULLANILMAK ÜZERE İNŞAAT KERESTESİ, PLYWOOD VE OSB MALZEMESİ ALIMI
MENDERES BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

BELEDİYEMİZ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREV ALANLARINDA KULLANILMAK ÜZERE İNŞAAT KERESTESİ, PLYWOOD VE OSB MALZEMESİ ALIMI ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2019/671891
1- İdarenin
a) Adresi:Kasımpaşa Mahallesi Atatürk Caddesi No:1 35470 Menderes/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası:2327001327 - 2327001328
c) Elektronik posta adresi:satinalma@menderes.bel.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :17.12.2019 - 4007
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :İLKSES VE HABER EKSPRES - 18.12.2019
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

İhale tarihi 03.01.2020 olarak değiştirilmiş ve sözleşme tasarısının 10.3.1. maddesinde yer alan teslim tarihlerinde düzeltme yapılmıştır.

03 Ocak 2020

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2019/671891
İptal Nedeni : Teknik Şartnamenin Uygun Olmaması Nedeniyle -
İptal Tarihi : 02 Ocak 2020