• İhale No
    2011/45559
  • İhale Adı
    Belediyemize ait 2001 model araç üzerine itfaiye üst ekipmanı yapım ve montaj işleri
  • Sektör
    Kamera, Alarm ve Güvenlik Sistemleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Pazarlık
  • İhale Tarihi
    15 Nisan 2011 11:00
  • İdare
    ACIPAYAM YAZIR BELEDİYE BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Denizli
  • İşin İli
    Denizli
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BELEDİYEMİZE AİT 2001 MODEL ARAÇ ÜZERİNE İTFAİYE ÜST EKİPMANI YAPIM VE MONTAJ İŞLERİ.
ACIPAYAM YAZIR BELEDİYE BAŞKANLIĞI

Belediyemize ait 2001 model araç üzerine itfaiye üst ekipmanı yapım ve montaj işleri. alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 21 inci maddesinin f
bendine göre pazarlık usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/45559
1-İdarenin
a) Adresi:AŞAĞI CUMHURİYET MEYDANI 1 20800 ACIPAYAM DENİZLİ
b) Telefon ve faks numarası:2585543005 - 2585543007
c) Elektronik Posta Adresi:okutucuhasan@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2- İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı:


Belediyemize ait bir adet  araç üzerine üzerine itfaiye üst ekipmanı yapımı ve montajı. 


b) Teslim yeri
:İtfaiye üst ekipmanının imalatının ve montajının yapıldığı yer.
c) Teslim tarihi:Muayene ve kabul işlemlerine yönelik düzenlemede mal alımlarına ilişkin muayene ve kabul işlemlerini düzenleyen yönetmelik hükümleri esas alınır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Yazır Belediye Başkanlığı Başkanlık odası.
b) Tarihi ve saati:15.04.2011 - 11:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler :
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde,ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


izin, ruhsat ve faaliyet belgeleri.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.


4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.

Adayın yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir.

İsteklinin imalatçı olduğu asağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


İsteklinin alım konusu malı teklif etmeye yetkisinin bulunup bulunmadığını belgelendirmesi gerekir. Bu çerçevede istekli aşağıdaki bentlerde yer alan belgelerden kendi durumuna uygun olan belge veya belgeleri sunabilir.



a)İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,



b)İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili kişi satıcı veya yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,



c)İstekli Türkiyede Serbest Bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biri ile birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi,



İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala ve mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı yada yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir.



İsteklinin imalatçı olduğu gösteren belge veya belgeler sunlardır:



İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler.



1)İtfaiye ekipman ürününe ait TS EN 1846 uygunluk belgesi.



2)Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi ve yetkili servis istasyonlar listesi.



3)İSO 9001:2000 Kalite güvence sistem belgesi.



4)Aday ve istekli adına alınmış hizmet yeri yeterlilik belgesi.



5)Aday ve istekli adına alınmış imalat yeterlilik belgesi.



6)Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış Sanayi Sicil Belgesi.



7)Sanayi ve Ticaret Banaklığından alınmış Garanti Belgesi.



8)Ekipmana ait Uluslararası Kuruluşlardan alınmış CE sertifikası.

 


4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


1-Garanti süresi İtfaiye Ekipmanının bu şartnamede ön görülen şartlarla idare’ce teslim alınma tarihinden itibaren minimum 2 (iki) yıldır. Ancak makinedeki malzeme ve işçilik hatalarından kaynaklanan çalışılamayan süreler takvim günü itibarıyla garanti süresine eklenecek ve saatlik fiili çalışma süresi de aynı nispette artırılacaktır. Bu sürenin başlangıç tarihi arıza durumunun yükleniciye bildirim tarihidir.

2-Garanti süresi içinde malzeme ve işçilik hatalarından kaynaklanan her türlü arıza, işyeri bazında bütün masraflar yükleniciye ait olmak üzere en geç 15 takvim günü içerisinde düzeltilecektir. Ayrıca üretici garanti süresi içinde normal çalışma şartlarının sağlanması amacıyla, İtfaiye ekipmanının bakımı ile arıza veya eksikliklerin giderilmesi hususunda idareye sağlayacağı imkânları açık ve kesin bir tarzda belirtecektir. Garanti süresi içersinde malzeme, montaj, imalat hatalarında meydana gelecek arıza ve hasarların bedelsiz olarak giderilmesi ile arıza gösteren kısımların orijinalleri ile bedelsiz olarak değiştirilmesi arıza bildirim tarihinden itibaren en geç 10 gün içersinde firmaca gerçekleştirilecektir.

3-İtfaiye ekipmanının aynı bir parça veya sistemin garanti süresi içinde iki veya daha fazla arızalanması halinde, bu parça veya sistem iş yeri bazında bütün masraflar yükleniciye ait olmak üzere yenileri ile değiştirilecek veya eş değer yeni bir parça veya sistemle tadil edilecektir.

4-2. ve 3. Maddelerde öngörülen onarım veya tadilatın taraflarca tespit edilecek süre içinde yüklenici tarafından yapılmaması halinde, teknik sorumluluk yükleniciye ait olmak üzere idarece yapılacak her türlü onarım ve tadilatla ilgili bütün masraflar yüklenici tarafından karşılanacaktır.

5-İsteklice orijinal pompa, transmisyon, vs. gibi muhtelif komple teçhizatlar ve her türlü yedek parçanın İtfaiye ekipmanının kabul tarihinden itibaren, en az 7 yıl süre ile bedeli mukabili temin edileceği garanti edilecektir.

6-Kabul tarihinden itibaren 1. maddede belirtilen çalışılamayan süreler hariç olmak üzere ve kabul tutanağında belirtilen şartlarda İtfaiye Aracının yeterli performansla çalışması halinde, kesin teminat yükleniciye iade edilir.

 


4.3.3. Kapasite raporuna ilişkin belgeler:


kapasite raporu


4.3.4. Alım konusu ile ilgili imalat yeterlik belgesi:


imalat yeterlilik belgesi.


4.3.5. Hizmet yeterlilik belgesi:


hizmet yeterlilik belgesi


4.3.6.
4.3.6.1. Kaliteye ilişkin belgeler:
Çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.3.6.2. Standarda ilişkin belgeler:


1)İtfaiye ekipman ürününe ait TS EN 1846 uygunluk belgesi.



2)Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi ve yetkili servis istasyonlar listesi.



3)İSO 9001:2000 Kalite güvence sistem belgesi.



4)Aday ve istekli adına alınmış hizmet yeri yeterlilik belgesi.



5)Aday ve istekli adına alınmış imalat yeterlilik belgesi.



6)Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış Sanayi Sicil Belgesi.



7)Sanayi ve Ticaret Banaklığından alınmış Garanti Belgesi.



8)Ekipmana ait Uluslararası Kuruluşlardan alınmış CE sertifikası.


4.3.6.3. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


1)İtfaiye ekipmanı ürününe ait TS EN 1846 uygunlık belgesi.



2)Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi ve yetkili servis istasyonları listesi.



3)İSO 9001:2000 Kalite güvence sistem belgesi.



4)Aday ve istekli adına alınmış hizmet yeri Yeterlilik Belgesi.



5)Aday ve istekli adına alınmış imalat yeterlilik belgesi.



6) Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış Sanayi Sicil Belgesi.



7)Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış Garanti Belgesi.,



8)Ekipmana ait Uluslararası Kuruluışlardan alınmış CE Sertifikası.


4.3.7. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


şartname maddelerine tek tek istiyoruz.



5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

250 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Yazır Belediyesi Yazı İşleri. adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Yazır Belediye Başkanlığı Acıpayam/Denizli
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, ihale üzerine bırakılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (OTUZ) takvim günüdür.


12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim