• İhale No
    2013/29721
  • İhale Adı
    BELEDİYEMİZE AİT PARK, BAHÇE, MEYDAN VE YOLLARIN AYDINLATILMASINDA, BELEDİYE HİZMET BİNASI VE BELEDİYEMİZE AİT DİĞER BİNALARDA KULLANILMAK ÜZERE ELEKTRİK MALZEMESİ VE GALVANİZLİ ÇELİK POLİGON AYDINLATMA DİREK VE APARATLARI SATIN ALINMASI İŞİ
  • Sektör
    Elektrik Malzemeleri ve Yapım İşleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Mart 2013 14:00
  • İdare
    YALIKAVAK BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Muğla
  • İşin İli
    Muğla
  • Yayın Tarihi
    11 Mart 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BELEDİYEMİZE AİT PARK, BAHÇE, MEYDAN VE YOLLARIN AYDINLATILMASINDA, BELEDİYE HİZMET BİNASI VE BELEDİYEMİZE AİT DİĞER BİNALARDA KULLANILMAK ÜZERE ELEKTRİK MALZEMESİ VE GALVANİZLİ ÇELİK POLİGON AYDINLATMA DİREK VE APARATLARI SATIN ALINMASI İŞİ.
YALIKAVAK BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Belediyemize ait park, bahçe, meydan ve yolların aydınlatılmasında, Belediye hizmet binası ve belediyemize ait diğer binalarda kullanılmak üzere elektrik malzemesi ve galvanizli çelik poligon aydınlatma direk ve aparatları satın alınması işi. alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/29721
1-İdarenin
a) Adresi:Merkez mahalle kayacık caddesi 1 48990 Yalıkavak BODRUM/MUĞLA
b) Telefon ve faks numarası:2523853697 - 2523854463
c) Elektronik Posta Adresi:info@yalikavak.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Yalıkavak Belediyesi Kademe Deposuna.
c) Teslim tarihi:İhale konusu malların tamamı sözleşme imzalandıktan sonra en geç onbeş takvim günü içinde irsaliye karşılığında tutanakla belediye kademe deposunda teslim alınacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Yalıkavak Belediye Başkanlığı Merkez Mah. Kayacık Cad. Yalıkavak-Bodrum-Muğla
b) Tarihi ve saati:19.03.2013 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı yada yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler istenecektir.  

4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

İthal ürünlerde CE (Avrupa Birliği Uygunluk Belgesi), yerli ürünlerde TSE Belgesi ve benzer standart belgeler aranacaktır. Standart belgelerden her hangi birisini Yüklenici malzeme teslimi sırasında bu belgelerin örneklerini idareye teslim etmek zorundadır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Yalıkavak Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yalıkavak Belediyesi Yazı İşleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Tasaruflu Ampül 40w 500 adet
Aydınlatma Armatür Duyu 100 adet
4x6 mm2 NYY Kablo 300 mt
3X6 mm2 NYY Kablo 200 mt
3 TF45 10 adet
Zaman Saati (Taymır) 10 adet
1x32 A. Anahtarlı Otomat Sigorta 12 adet
2x6 mm2 NYY Kablo 600 mt
400W metal Halide Balans 10 adet
2X0,75mm2 Yassı Kablo 200 mt
ingnatör 10 adet
Starter 20 adet
1 Kg Protolin(Reçine-İzola) 15 adet
125 W Civa Buharlı Armatür 5 adet
250 W Civa Buharlı Armatür 5 adet
3x63 k otomat sigorta 6 adet
A 40-B25 Al-Cu Klemens 16 adet
Topraklama Çubuğu ve Bağ. kelepçe 10 adet
400w Metal Halide 15 adet
16 mm2 NYA Kablo 100 mt
Kablo Başlığı 10 adet
400w metal halide ampul 30 adet
3x2,5 nyy kablo 300 mt
4x2,5 nyy kablo 300 mt
3x1,5 ttr beyaz kablo 200 mt
3x2,5 ttr siyah kablo 100 mt
4x2,5 ttr siyah kablo 100 mt
Eriyen bant 20 adet
İzole bant siyah 100 adet
16 amper v otomat 36 adet
40 amper kaçak akım rolesi trifaze 10 adet
Monofaze kaçak akım rolesi 40 amper 10 adet
AD1-60/10 ışıktan yere 6 mt boyunda, 1 mt uzunluğunda tek konsollu Galvaniz aydınlatma direği 85 adet
AD2-60/10 ışıktan yere 6 mt boyunda, 1 mt uzunluğunda çift konsollu Galvaniz aydınlatma direği 15 adet
16 Amper V otomat 115 adet
150 W S.B Ampül (sarı ışık) 140 adet
150 W sodyum buharlı ıp 65 geri dönüşümlü polimer gövde armatür 120 adet