• İhale No
    2013/31219
  • İhale Adı
    BELGE BİLGİ VE ARŞİV YÖNETİM SİSTEMİ HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Nisan 2013 10:00
  • İdare
    SULTANGAZİ BELEDİYESİ KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    18 Mart 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BELGE BİLGİ VE ARŞİV YÖNETİM SİSTEMİ HİZMETİ ALINACAKTIR
SULTANGAZİ BELEDİYESİ BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ

Belge Bilgi ve Arşiv Yönetim Sistemi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/31219
1-İdarenin
a) Adresi:Uğur mumcu mh.2347 Sk.No:18 34265 Sultangazi İSTANBUL SULTANGAZİ/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası:2124593471 - 2124593478
c) Elektronik Posta Adresi:bilgiislem@sultangazi.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:Sultangazi Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü Uğur mumcu mh.2347 Sk.No:18 Sultangazi İSTANBUL
c) Süresi : İşe başlama tarihi 29.04.2013, işin bitiş tarihi 29.11.2013

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Sultangazi Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü Uğur Mumcu Mh.2347 Sk. No:18 Sultangazi İSTANBUL
b) Tarihi ve saati:08.04.2013 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

1- Belediyemizin bu proje dahilinde proje bitiminin ardından kendi yapacağı çalışmalarda “Arşiv Belgeleri Tarama, Adlandırma ve İndeksleme Modülü” ve “Arşiv Belgeleri Görüntüleme Modülü” önemli bir temel teşkil etmektedir. İsteklinin önerdiği modülün teknik şartnameye uyumunu sağlayıp sağlamadığının belirlenmesi ihale komisyonunun soracağı sorulara cevap vermek/göstermek için idarenin belirlediği bir mahalde sunum yapılacaktır.
2- İhale sürecinde, değerlendirme dışı bırakılmayan ve en düşük fiyat veren istekli firmadan başlamak üzere istekliler DEMO için çağrılacaktır. Çağırılan ama katılmayan firmalar ihale dışı bırakılacaktır.
3- İsteklilere,  DEMO tarihi, ayrı bir yazı ile bildirilecektir. Firmalar farklı tarihlerde tek tek çağrılacaktır.
4- İstekliler, İdare’nin bu talebini aşağıda belirlenen senaryo çerçevesinde yerine getirecektir.
• DEMO sırasında bu Teknik Şartnamenin 5. Maddesi POZ NO.9 Arşiv Belgeleri Tarama, Adlandırma ve İndeksleme Modülü ve POZ NO.10 Arşiv Belgeleri Görüntüleme Modülü başlığı altında yer alan maddelerin tam ve eksiksiz olarak karşılandığı istekliler tarafından ihale komisyonuna sunulacaktır.
• Kurumumuz yeterli sayıda firmanın DEMO’yu geçtiğine karar verirse, başka isteklileri DEMO ya çağırmayacaktır.
• DEMO mekanını idaremiz sağlayacak, DEMO için gerekli sunucu, PC, tarayıcı v.b. tüm ekipman ve yazılımı istekli temin edecektir.
• Tüm değerlendirmelerin İhale Komisyonu Üyeleri tarafından yapılması kaydıyla DEMO’ya İdarece gerek gördüğü kadar personel katılabilecek ancak karara katılamayacaklardır.
• DEMO ya, İstekli adına aynı anda en fazla 3 kişi katılabilecektir.
• DEMO için gerekli bağlantı kabloları ve montaj İstekli tarafından sağlanacak,  idarenin gösterdiği mekandaDEMO başlama saatinden en az 1 saat önce tüm kurulum ve yazılımlar tamamlanmış, çalışır duruma getirilmiş olacaktır.
5- DEMO süresi en fazla 2 saat olacaktır. DEMO süresinde İstekliden kaynaklı sorun/sorunların çözümü için süre tanınmayacaktır. 
6- Yapılacak olan DEMO sonucunda ihale komisyonu üyeleri ve firma yetkilisi/yetkilileri tarafından imzalanmış DEMO tutanağı hazırlanacak ve ihale dosyasında saklanacaktır. Firma yetkililerince herhangi bir sebepten dolayı tutanak imzadan imtina edilirse, bu durum tutanakta açıkça belirtilecektir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve Özel Sektörde yapılmış Her Türlü, Evrak, belge veya muhtelif dokümanın sayısal hale dönüştürülerek fiziki olarak düzenlenmesi ve elektronik ortama kaydedilmesine yönelik işler benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sultangazi Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü Uğur Mumcu Mh.2347 Sk. No:18 Sultangazi İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sultangazi Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü Uğur Mumcu Mh.2347 Sk. No:18 Sultangazi İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış takvim günü) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Teknik Müdürlük Dosyalarının Fiziksel Olarak Düzenlenmesi 55.000 Adet
Dosyaların Veri Girişleri 55.000 Adet
Mükellef Sicil Dosyalarının Düzenlenmesi 200.000 Adet
A3-A4-B5 vb. ebat dökümanların (evraklarının) TS 13298 EBYS standartlarına uygun olarak taranması 4.000.000 Adet
Taranan belgelerin görüntü iyileştirilmesinin yapılması 4.000.000 Adet
Taranan tüm belgelerin etkili erişim sağlanabilmesi açısından adlandırılması 4.000.000 Adet
Mimari pafta ve projelerin taranarak bilgisayar ortamına aktarılması 350.000 Metre
Adlandırılan tüm belgelerin indekslendirilmesi 5.000.000 Adet
Arşiv belgeleri tarama modülü 1 Adet
Belge görüntüleme modülü 1 Adet
Ekspertiz modülü 1 Adet
Fiziksel arşiv dosyası takip modülü 1 Adet
Bilgisayar donanımı (kasa+Monitör) 20 Adet
Bilgisayar Donanımı (diz üstü bilgisayar) 1 Adet
Tarayıcı A0 1 Adet
Tarayıcı A3 6 Adet
Tarayıcı A4 6 Adet
Mobilya- Masa 5 Adet
Mobilya-Sandalye 5 Adet
Sunucu Bilgisayar 1 Adet
Kıyafet (Önlük+Tişört) 30 Adet
Standart dosya planı ve saklama planının hazırlanması 1 Adet
Standart dosya planı uygulama eğitimlerinin verilmesi 75 Saat