• İhale No
    2019/354830
  • İhale Adı
    Beş (5) Grup Mal ve Hizmet Alımı ( Güvenlik Cihazı Lisans ve Destek Paketi, Network Yönetim Yazılımı (XMC) Destek Paketi, Sanallaştırma Yazılımı Destek Paketi, Microsoft Kampüs Lisansı ve Teknik Servis Malzemeleri Alımı ) İhalesi
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Eylül 2019 10:00
  • İdare
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Artvin
  • İşin İli
    Artvin
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    26 Temmuz 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BİLGİSAYAR DONANIM MALZEMESİ VE YAZILIM PAKETİ SATIN ALINACAKTIR

BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ

Beş (5) Grup Mal ve Hizmet Alımı ( Güvenlik Cihazı Lisans ve Destek Paketi, Network Yönetim Yazılımı (XMC) Destek Paketi, Sanallaştırma Yazılımı Destek Paketi, Microsoft Kampüs Lisansı ve Teknik Servis Malzemeleri Alımı ) İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/354830
1-İdarenin
a) Adresi : Seyitler Yerleşkesi ARTVİN MERKEZ/ARTVİN
b) Telefon ve faks numarası : 4662151000 - 4662151059
c) Elektronik Posta Adresi : bid@artvin.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Beş (5) Grup Mal ve Hizmet Alımı ( Güvenlik Cihazı Lisans ve Destek Paketi, Network Yönetim Yazılımı (XMC) Destek Paketi, Sanallaştırma Yazılımı Destek Paketi, Microsoft Kampüs Lisansı ve Teknik Servis Malzemeleri Alımı ) İhalesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Artvin Çoruh Üniversitesi Rektörlüğü Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra en geç 45 (Kırk beş ) gün içinde teslimat gerçekleştirilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Artvin Çoruh Üniversitesi Rektörlüğü İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 24.09.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Şartnameye cevap verilmesi  ve teklifte sunulan ürünlere ait katolog/broşür sunulması 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Artvin Çoruh Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Seyitler Yerleşkesi Merkez /ARTVİN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (kırk beş) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Güvenlik Cihazı Lisans ve Destek Paketi 1 adet
Network Yönetim Yazılımı (XMC) Destek Paketi 1 adet
Sanallaştırma Yazılımı Destek Paketi 1 adet
Desktop Education 550 adet
Windows Server Standard 160 adet
250 GB SSD SATA DİSK 40 adet
120 GB SSD SATA DİSK 80 adet
4 GB PC-6400 DDR3 RAM 20 adet
4 GB SO-DIMM DDR3 RAM 30 adet
8 GB PC-6400 DDR4 RAM 10 adet
4 GB PC-6400 DDR4 RAM 15 adet
8 GB SO-DIMM DDR4 RAM 20 adet
RYZEN3 İŞLEMCİ 5 adet
ANAKART 5 adet
MOUSE 30 adet
KABLOSUZ MOUSE 10 adet
YAZICI KABLOSU 5 METRE 20 adet