T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI
türkIye kamu hastaneleri kurumu
Antalya ili Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Antalya Atatürk Devlet Hastanesi
SAYI : SATINALMA/71713619 02/03/2017
KONU: TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
SAYIN:
Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve Özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu ihale Kanununun 22/F (Doğrudan Temin) yöntemi ile satın alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise Kurumumuz satınalma komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim.
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI
1- Teklif edilen fiyat KDV hariç olarak belirtilecektir.
2- Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.
3- Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.I.K.hükümleri uygulanacaktır.
4- İhaleye hile,desise,vait,tehdit,nüfus kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.İ.K ’in ilgili hükümleri uygulanacaktır.
5- Malzeme tesliminde,teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer,muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.
6- Malzeme bedelleri, malzemenin teslimine müteakip 2 Nolu Döner Sermaye Saymanlığınca 90 gün içerisinde ödenecektir.
7- Uhdesinde malzeme kalan firma, fatura düzenlediği tarihte tıbbi malzemelerin Tıtubb Sağlık Bakanlığı Ve Sgk kayıtlarının onaylı olduğu belgeyi fatura ekinde vermek zorundadır.
8- Malzemenin teslim tarihi, UBB ve GMDN kodralırın belirtilmesi zorunludur.
9- Ürünler idarece denetim ve muayene işlemlerine tabi tutulacaktır. Ayrıca idare ürün/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
10- Steril edilebilen malzemeler firma tarafından 50,00-tl sterilizasyon ücreti hastane veznemize yatırıldıktan sonra dekont ile birlikte hastanemiz sterilizasyon ünitemize teslim edilecektir.
11- BU TEKLÎFE DAVET MEKTUBUNA OLUMLU YADA OLUMSUZ MUTLAKA 03/03/2017 TARİHİNDE SAAT 10: 30 A KADAR 0 242 345 77 82 VEYA 0242 345 77 79 NOLU FAX ‘A CEVAP VERİLECEKTİR.
12- Yatarak tedavide kullanılan ancak MEDULA sisteminde SUT kodlarına tanımlı olmayan hiçbir tıbbi malzemenin 01/12/2015 tarihinden itibaren sağlık hizmeti sunucuları tarafından MEDULA sistemine hizmet kaydı yapılamayacaktır, hükmüne istinaden ilgili firmalara fatura bedeli ödenmeyecektir.
13- Teklif edilen ürünlerin UBB ve GMDN kodralırın ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmesi ve onaylı olması gerekmektedir. Firmalarca yapılan hatalı tanımlama sonucu, GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmemesi ve onayının olmaması nedeniyle SGK tarafından kurumumuza ödemesi yapılmayacaktır. Fatura edilebilir ürünler ile ilgili firmaların haksız Ödeme talebinde bulunduğunun tespiti halinde, oluşmuş veya oluşacak kurum zararı teklif veren firmalar tarafından ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü hukiki ve cezai sorumluluk teklif veren firmalara ait olacaktır. İş bu teklif mektubu malzemelerine teklif veren ve malzeme teslimi yapan firmalar bu durumları kabul etmiş ve taahhüt etmiş sayılacaktır.
14- Teklif edilen ürünlerin SGK ürün eşleştirme belgelerinin teklif formu ile birlikte satın alma birimine iletilmesi gerekmekte olup, aksi takdirde teklifler de&erlendirmeve alınmayacaktır.
15- Bu mektupla birden fazla malzeme için teklife davet mektubu gönderilmiş ise her kalem malzeme için teklif fiyatı yazılacak,eksik teklifler değerlendirilmeyecek,değerlendirme tüm malzemenin toplam bedeli üzerinde veya ayrı ayrı yapılacaktır. İşbu teklife davet mektubu tanzim edildikten sonra bir zarfın içerisine konulacak zarfın kapağı kaşelenip imzalanarak üzerine T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU ANTALYA ATATÜRK DEVLET HASTANESİ YÖNETİCİLİĞİ Satınalma Komisyon Başkanlığına HASTA ÖMER KAYA İHTİYACI 1 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI iba^si yazılacaktır. Teklif veren firma bütün bu şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.
Seracettin.
Hast.
s.n. |
Malzemenin Adı |
Miktarı |
Birimi |
Sut Kodu |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyatı |
Marka UBB |
1 |
SERVİKAL SİLİKON KAPLI DİSK PROTEZİ |
1 |
ADET |
|
|
|
|
Anafartalar Cad. Üçgen Mevkii Muratpaşa 07040 ANTALYA Telefon: 0 (242) 345 45 50 (1301) Faks: 0 (242) 345 77 79 e-posta: antalvadbsl2@saglik.eov.tr Elektronik Ağ: www.aadh.gov.tr
SİLİKONLU SERVİKAL DİSK PROTEZİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Sistem tek parçadan oluşmalı ve iç kısmında hareket sağlayıcı olarak silikon bulunmalıdır. Disk protezini oluşturan dış yüzeyler tamamen titanyum yapıda olmalıdır. Sistem tek parça silikonlu, titanyum ve peek karbon seçenekleri de ayrı ayrı olmalıdır.
2. Sistem flexsiyon, extansiyon lateral benlik, dük yüklerde sönümlemesi için shock absorbtion ve rotasyonel yöndeki tüm hareketlere izin vermelidir.
3. Servikal flexsiyon 6, servikal extansiyon 10, servikallateral flexsiyon 6 ve axial rotosyon 6 derece açılanmayia yapabilmelidir,
4. Sistemin hareketi gerçekleştirdiği kısmı biyouyumluluğu olan silikondan üretilmiş olmalıdır.
5. Anterior disk mesafesi implantı in-vivo uygulamalar için vücut uyumlu hiçbir artefact yaratmayan, MR uyumlu titanyum materyalden yapılmış olmalıdır.
6. Anteriordan smith-robinson yaklaşımına uygun operatif tekniği olmalıdır.
7. Superior ve inferior yüzeylere tutunum sağlayabilecek dişli bir yapıda olmalıdır.
8. İmplantasyondan sonra sabitleme için servikal plak gibi ne anterior nede posteriordan ikinci bir implantasyona gerek olmamalıdır.
9. Smm'den 8mm'ye kadar yükseklik ve 15 mm'ye kadar uzunluk alternatifleri olmaiıdır.
10.Protezin tasarımı Post-operatif dönemde yaşanabilecek dislokasyon riskini bertaraf edecek şekilde olmalıdır.
11. Tek el aleti ile yerleştirme ve sabitleme işlemi yapılabilmelidir.
12.Set içerisinde ihtiyaç olan boyutuna karar verebilmek için en az 6 çeşit deneme implantları bulunmalıdır.
13.İstenildiğinde enfeksiyon riskine karşılık sistemin parçaları titanyum üzeri antimikrobiyei gümüş iyonla kaplı olmalıdır.
14.CE onayı olmalıdır, İdare tarafından istendiğinde gösterilebilmelidir.
15. Kullanılan hammaddelerin test raporları ve biyouyumluluk belgeleri istenildiği taktirde idareye sunulabilmelidir.
16.Protezin yetkili kurumlarca yapılan bîyomekanik testlerden geçmiş olması gerekmektedir.
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|