• İhale No
    2011/50082
  • İhale Adı
    BEYİN CERRAHİ VE ORTOPEDİ SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Mayıs 2011 14:00
  • İdare
    Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Eskişehir
  • İşin İli
    Eskişehir
  • Yayın Tarihi
    14 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


BEYİN CERRAHİ VE ORTOPEDİ SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Yunus Emre Devlet Hastanesi
ÇERÇEVE ANLAŞMA KAPSAMINDA 114 KALEM ( 82 KISIM ) BEYİN CERRAHİ VE ORTOPEDİ SARF MALZEMESİ ALIMI alımı , çerçeve anlaşma yapılmasını teminen 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. Çerçeve anlaşma il düzeyinde yapılacak olup bu anlaşma kapsamında münferit sözleşme yapabilecek idareler idari şartnamede yazılıdır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/50082
1-İdarenin
a) Adresi : Yunus Emre Devlet Hastanesi - Uluönder Mah. Salih Bozok cad.
No:23 Tepebaşı/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 0 222 335 06 50 (6024) - 0 222 335 91 68
c) Elektronik Posta Adresi : yedhsatinalma@eskisehirsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve tahmini miktarı : İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi Baştabipliği Ve Eskişehir
Devlet Hastanesi
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Yunus Emre Devlet Hastanesi - Uluönder Mah. Salih Bozok cad.
No:23 Tepebaşı/ESKİŞEHİR
b) Tarihi ve saati : 25.05.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekliler teklif vermiş oldukları kalemlere ait T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) ait "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır" olduğunu gösterir belgeyi sunmaları gerekmektedir. . (İsteklilerin ve/veya teklif edilen malın, İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarını tevsik edici belgeler, ihale sıra numarasına göre yazılı olarak ve internet çıktısı olarak sunulacaktır) İhaleye katılacak firmaların teklif verecekleri ürünler UBB kapsamında ise, UBB Kodlarını ve Bayi /Firma Tanımlayıcı Kodlarını ihale sıra numarasına göre İhale Komisyonuna sunulacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1. İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait numune veya katolog vermek zorundadır. 2. Numuneler veya kataloglar numune teslim tutanağı ile birlikte verilecektir. 3. Numunelerin her biri malzeme adı, ihale sıra numarası ve firma adı etiketlenmiş olarak bir liste ile imza karşılığı komisyona teslim edilecektir. 4. Numune veya katoloğu olmayan ürünler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler sadece fiyat esasına göre
belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Yunus Emre Devlet
Hastanesi - Uluönder Mah. Salih Bozok cad. No:23 Tepebaşı/ESKİŞEHİR adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 75 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 80 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini
Ziraat Bankası Eskişehir Merkez Şubesi İBAN NO: TR850001000117493113965001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale
dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yunus Emre Devlet Hastanesi - Uluönder Mah. Salih Bozok cad. No:23
Tepebaşı/ESKİŞEHİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
12. İhale sonucunda 24 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 10 (On) istekli ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.
15. Diğer hususlar:
1. İhaleye katılımda yeterlik belgesi olarak istenilmeyen İş Deneyim Belgesi, tekliflerin eşit olması durumunda
ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesi aşamasında istenecektir. İş Deneyim Belgesi üzerindeki tutar en yüksek olan istekli ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak belirlenecektir.
2. Bu ihale kapsamında alımı yapılacak olan ürünlerin toplam miktarları idarelerin 24 aylık ihtiyacıdır.
3. Ürünün teslim tarihindeki miadı en az 2 yıl olmalıdır. Miadının dolmasına 3 ay kala firmaya haber verildiğinde bir defaya mahsus olmak üzere en az 1 yıl miatlı yeni ürünle değiştirilmelidir.
4. Ödeme süreleri muayene kabul tarihinden itibaren en geç 90 (doksan) gün olacaktır.
5. Yapılacak Çerçeve Anlaşma kapsamında Münferit sözleşme yapabilecek idareler ve bu idarelerin ilgili kalemleri ve her bir kalem için maksimum miktarları ihale dokümanı ekindeki ihtiyaç listesinde gösterilmiştir.
6. Sağlık Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığının 2009/71 sayılı genelgesi doğrultusunda İstekliler Münferit Sözleşme için teklif vermeye davet edilirken teklif vermeye davet yazısı, son teklif verme tarihinden en az 7 (YEDİ) gün öncesinde ulaşacak şekilde isteklilere bildirilir.
7. İstekliler teklif edilen ürünlerin Sağlık Bakanlığının Bilgi Bankasına kayıt edilmiş Tıbbi Cihaz Üretici ve
İthalatçı firmalarının onaylanmış ürünlerden olacağını beyan ve taahhüt edeceklerdir. Onaylanmış ürünün numarası (Tıbbi Malzemenin barkodu) teklif mektubu ekindeki birim fiyat hesap cetvelinde mutlaka gösterilecektir, belirtilmeyen teklifler ret edilecektir. Bu taahhüde uygun ürün verilmediği takdirde, yani Tıbbi Malzemenin barkodu (onaylanmış ürünün numarası) bulunmaz veya hatalı olursa (ürün hastaneye teslim edilmiş ve hatta hastaya kullanılmış bile olsa) buna bağlı olarak geri ödeme kurumlarının ürün bedelini hastaneye ödememesinden kaynaklanan bütün zararları yasal faiziyle ile birlikte yüklenici tazmin etmekle yükümlüdür.
8. Münferit sözleşme imzalanan firmalar, depolanabilir sarf malzemelerin (vakabaşı ve acil alımlar hariç) teslimatlarını sipariş tarihinden itibaren 20 (Yirmi) gün içerisinde yapacaklardır. Diğer malzemelerin teslimatları idari şartnamenin 49.1.9 maddesinde belirtildiği şekilde olacaktır.
9. Tedarik edilecek Tıbbi Malzemeler kullanılacak vakanın özelliğine göre gerekli her türlü şart yerine getirilerek tedarikçi firma tarafından tedarik edilecektir.
Bu şartlar şöyle olacaktır:
a- Malzeme hastada kullanırken tıbben sterilizasyon gerekiyorsa Hastane sterilizasyon cihazlarında hastane enfeksiyon komitesinin uygun göreceği tıbbi gerekleri yerine getirmek suretiyle sterilize edilecektir. Bu iş için
gereken işlemlerin takibini tedarikçi yapacaktır.
b- Uygulama tekniği açısından eğer gerekliyse malzemelerin kullanımı için gereken diğer enstrümanlarıyla birlikte ilgili vakada kullanılma ihtimali olan bütün malzemelerin tam setiyle birlikte bir firma görevlisi tarafından tedarikçiye bildirilen uygulama saatinden en az 15 dakika önce, acil hallerde 2(iki) saat içinde uygulama yerinde tedarikçinin bir görevlisi tarafından kullanıma sunulacaktır. Kullanılan malzemeler için kullanıldı belgesine uygun fatura düzenlenecektir.
10. Tedarikçi firma görevlisinin Hastanede bulunduğu sürelerde verdiği her türlü zararı tedarikçi tazmin
edecektir.
11. Teslim edilen ürünün geri ödeme kurumlarına fatura edilebilmesi için gereken bütün belgelerin tanzimi ve takibi tedarikçi firma tarafından yapılacak ve Hastaneye fatura edildiğinde fatura ekinde sunulacaktır.
12. İhtiyaç doğan acil durumlarda ihale kapsamındaki her tür malzeme idare tarafından talep edildiğinde tedarikçi tarafından en geç 2 (iki) saat içinde kullanıma hazır vaziyette talep edilen yerde ve diğer hususların 10. maddedeki şartlara uyularak kullanıma hazır halde bulundurulacaktır.
13. Teslim alınan malzemelerde vakada kullanılıncaya kadar bir kusur ve ayıp tespit edilirse bu malzemeler kusursuz olan yenileri ile ücretsiz değiştirilecektir.
14. Tıbbi malzemenin teslim alındıktan sonra bile olsa vakaya uygulanması aşamasında kırılması, bükülmesi, bozulması v.b sebeplerle amaçlanan fonksiyonelliği sağlayacak şekilde uygulanamamışsa bu malzemelerin
bedeli ödenmeyecektir ve bunların yerine sağlam olan yenileri idareye verilecektir.
15. Yüklenicinin teslim programı: Yüklenicinin teslim programı: Münferit Sözleşme kapsamındaki malzemelerden ihtiyaç doğdukça ilgili birimlerimizce tedarikçiden talep edilecek ve talep edilen malzemeler bir firma görevlisi tarafından tedarikçiye bildirilen uygulama saatinden en az 15 dakika önce, acil hallerde 2 ( iki ) saat içinde uygulama yerinde tedarikçinin bir görevlisi tarafından kullanıma sunulacaktır.
16. Dokümanlar arasında tereddüt olduğu durumlarda idari şartname hükümleri geçerlidir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim