• İhale No
    2011/117455
  • İhale Adı
    BEYİN VE SİNİR CERRAHİ ÜNİTESİ İHTİYACINA 5 KALEM MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Eylül 2011 10:30
  • İdare
    Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Zonguldak
  • İşin İli
    Zonguldak
  • Yayın Tarihi
    19 Ağustos 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


BEYİN VE SİNİR CERRAHİ ÜNİTESİ İHTİYACINA 5 KALEM MALZEME ALIMI
Zo ng ulda k K a ra el ma s Üniv e rsite si U y g ula ma Ve Ara şt ı r ma H a st a nesi
Beyin Ve Sinir Cerrahi Ünitesi İhtiyacına 5 Kalem Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/117455
1-İda re nin
a) Adresi : ZKÜ. Uygulama ve Araştırma Hastanesi Esenköy-Kozlu 67600
Zonguldak
b) Telefon ve faks numarası : 3722612001 - 3722610185
c) Elektronik Posta Adresi : cihangir.koca@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uygulama ve Araştırma Hastanesi Eczanesidir.
c) Teslim tarihi : Yüklenici sözleşmenin imzalanmasına müteakip peyderpey
15/12/2011 tarihine kadar uhdesinde kalan malzemeyi sağlam ve çalışır vaziyette Uygulama ve Araştırma Hastanesine teslim edecektir. İdaremizce hazırlana malzeme talep formunun yükleniciye faxlanmasına müteakip yüklenici istenilen malzemeleri
10 iş günü içinde 08:00-16:00 saatleri arasında teslim edecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : ZKÜ.Uygulama ve Araştırma Hastanesi Toplantı Salonu Esenköy- Kozlu/Zonguldak
b) Tarihi ve saati : 07.09.2011 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Teklif edilen tıbbi malzemeler ile cihazların, Üretici ve/veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası”na kayıtlı olduklarını Ulusal Bilgi Bankası İnternet sitesinden alınmış kayıt formu belgesi ile belgeleyeceklerdir. Tıbbi malzemeler “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası”na kayıt edilmiş tıbbi cihaz üreticisi ve ithalatçı firmaların
onaylı ürünlerinden temin edileceğinden, teklif edilen tıbbi malzemelerin “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası” tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, etiket ve marka adı teklif mektuplarında veya ihale dosyasında (ürünün markası,UBB barkod no’su, firma ve/veya bayi tanımlayıcı numaraları) sunulmalıdır.
Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri uyarınca, herhangi bir ürünün veya cihazın Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olup olmadığına, üretim veya kullanım amacı çerçevesinde üreticiler karar vereceğinden Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışında kalan ürünler için ise üreticinin/ithalatçının kapsam dışı olduğu ile ilgili beyanı esas alınacak olup beyanın doğruluğu konusundaki sorumluluk isteklilere ait olacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a)İstekliler ihale komisyonunu gerekli görmesi halinde teklif ettikleri ürünlerin birer adet numunesini sunacaklardır.
b)İstekliler teklif ettikleri malzemelere ait teknik bilgilerinin yer aldığı katalog veya broşür ve cevaplı şartname
vereceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı ZKÜ.Uygulama ve
Araştırma Hastanesi Satın Alma Servisi Esenköy-Kozlu/Zonguldak adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ZKÜ.Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Servisi Esenköy- Kozlu/Zonguldak adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ASPIRASYON TUBING SET( ULTRASONIK ASPIRATÖRE UYUMLU) 30,000 ADET
MIDAS REKS DIRIL UCU 9BA30DC 20,000 ADET
MIDAS REKS DIRIL UCU 9BA75D 30,000 ADET
MIDAS REKS DIRIL UCU 10BA30 10,000 ADET
MIDAS REKS DIRIL UCU F2/8TA23 40,000 ADET