BİLETLİK KÂĞIT SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Milli Piyango İdaresi Genel Müdürlüğü ihtiyacı aşağıda cins ve miktarı yazılı malzeme, iç ve dış piyasadan teknik şartnamesine uygun olarak ve Ofis’imiz ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen hükümler dahilinde, açık teklif usulü ile satın alınacaktır.
MALZEMENİN CİNSİ |
MİKTARI |
NEYE GÖRE ALINACAĞI |
SON TEKLİF VERME TARİHİ |
Biletlik Kâğıt |
6.500 |
Top |
Teknik Şartname |
05.12.2016 |
|
|
|
|
|
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında veya Ofisimize ait internet sitesinde görebilirler. Ancak; ihaleye teklif verecek firmaların, ihaleye katılabilmek için 130,00-TL ihale evrak bedelini Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları gerekmektedir.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek, dış zarfa konulması zorunludur. Belgenin aslı teklifler açıldıktan sonra firmaya iade edilecektir. İhalenin bütünüyle iptali halinde, sipariş evrak bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile ihale ek şartlarının aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, yukarıda belirtilen günde en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’da evvela dış zarfları açılacak, dış zarf muhteviyatına göre tekliflerinde noksanlık bulunmayan isteklilerin numunelerinin istenilen şartlara uygunluğunun tespiti amacıyla ayrıca inceleme yapılacağından, fiyatla ilgili iç zarflar bu inceleme sonuna kadar açılmayacaktır. İnceleme sonucu numuneleri istenilen şartlara uygun bulunan isteklilerin iç zarfları açılacak, numuneleri uygun bulunmayan isteklilerin iç zarfları ise açılmayarak diğer belge ve numunelerle birlikte ihalenin sonuçlandırılmasından sonra isteklilere iade edilecektir. İç zarfların açılacağı gün ve saat, ihaleye iştirak eden isteklilere bilahare bildirilecektir. Gerekli görülmesi halinde firmalar hakkında mali ve teknik yönden yeterlilik araştırması yapılacaktır.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 60 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemelerin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’den az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihi itibariyle geçerli EN AZ 6 AY GEÇERLİ GEÇİCİ TEMİNAT verilecektir. Teminatın; banka teminat mektubu olması halinde, teminat mektubunda, “... 4734 ve 4735 sayılı kanun ibaresi yerine, ilgili kanun ve şartname hükümlerini yerine getirmek üzere vermek zorunda olduğu ...”, ibaresi yer alacaktır.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen serbesttir.
10072/1/1-1
—————
LOTTERY PAPER WILL BE PURCHASED
BY THE STATE SUPPLY OFFICE
GENERAL DIRECTORATE
The commodities mentioned below for the need of M.P.İ. (Turkish National Lottery Administration) shall be purchased from domestic and foreign markets by taking open bids, in accordance with the stipulations of the commercial and technical specifications.
COMMODITY |
QUANTITY |
BASIS OF PURCHASING |
DEADLINE FOR SUBMITTING BIDDING |
Lottery Paper |
6.500 Reams |
Technical Specification |
05.12.2016 |
1 - THE TENDER DOCUMENT IS WITH CHARGE.
a) For the aim of getting information, the candidates can obtain the tender documents from the 3rd Purchasing Department of General Directorate of the State Supply Office in Ankara without any charge.
b) However, the candidates to submit a proposal for the bid should make the payment of the tender document price (130.-TL) to any of our Office’s Cashiers or our Office’s bank accounts.
c) The original and a copy of the bank or cashier receipt must be put in the outer envelope by adding to the tender document. The original of the receipt shall be returned to the bidder after opening all the bids. In the case of cancelling the bid completely or giving up the order, the price of tender documents shall be returned to the candidates.
2 - The required bid documents must be put in two envelopes as one inside the other. ONLY THE BID FORMS INDICATING OFFER PRICE MUST BE PUT IN THE INNER ENVELOPE. The letter stating that the technical and commercial specifications and their annexes are accepted the documents specified in the article 5 of the commercial specification, the original and a copy of the bank or cashier receipt, also the inner envelope should all be put in the outer envelope.
3 - The bids should reach or be submitted to our Headquarter Office “III No’lu Satınalma Daire Başkanlığı” latest at 12:00 A.M. on the mentioned date. Bids submitted after this time will not be taken into consideration, regardless of the delays due to mail.
4 - Outer envelopes of the bids will be opened at 14:00 P.M. on the last day of the bid to submit. The samples provided by the bidders will be inspected on the base of technical specifications and in respect of usage purpose. The inner envelope including the offered price will not be opened until the inspection ends. With the results of inspection, the inner envelopes of the bidder, whose bid files have been found appropriate with the requested conditions, will be opened. Inner envelopes of the ones that are not appropriate will not be opened and will be returned back to the bidders with all the other documents and bid files. The date and the time when the inner envelope will be opened shall be announced later to the participant firm. If required, bidders will be cautioned and urged for inspection in terms of financial and technical sufficiency.
5 - The offers must cover the whole quantity. Partial offers shall not be taken into consideration.
6 - The bid prices shall be valid for a period of sixty (60) days as from the date on which the inner envelopes are opened in accordance with article 7 of commercial specification concerning this tender.
7 - Bidders must submit a PRELIMINARY GUARANTEE valid for at least 6 months from the last bidding day, in same the currency of their offers, at a rate to be determined by themselves, corresponding to not less than 3% of the bid price they will submit. If the guarantee is a bid bond, the expression that “….. have to give In order to fulfill the provisions of the specification and relevant laws “ shall be written instead of the expression “laws no.4734 and 4735”.
8 - This tender is exempted from Public Procurement Law in accordance with the paragraph (g) (Exception) of the article 3 of this Law. The Office reserves the right whether or not to tender, or to partially tender the mentioned supplies.
9 - The tender shall take place by receiving open bids, whereby bidders shall present their initial price quotations in writing, and continue by underbidding orally. . Representatives (Power of Attorney with specimen signatures) are needed to participate in underbidding and if they are unable to attend, written price on bid form shall prevail.
To be announced to all candidates.
10072/2/1-1