• İhale No
    2017/335678
  • İhale Adı
    BİLGİ İŞLEM MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Temmuz 2017 10:30
  • İdare
    Sivas Halk Sağlığı Müdürlüğü
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    11 Temmuz 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

BİLGİ İŞLEM MALZEME ALIMI

SİVAS HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU

Bilgi İşlem Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/335678
1-İdarenin
a) Adresi : Mevlana Mahallesi Rahmi Günay Caddesi Eski Numune Hastanesi A Blok. 58040 SİVAS MERKEZ/SİVAS
b) Telefon ve faks numarası : 3462256367 - 3462252605
c) Elektronik Posta Adresi : info@sivashalksagligi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 20 Kalem Bilgi İşlem Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Sivas Halk Sağlığı Müdürlüğü Ambar Birimi deposu
c) Teslim tarihi : sözleşme imzalandıktan sonra bekleme yapılmaksızın 20 (yirmi) gün içerisinde mal teslimi yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Sivas Halk Sağlığı Müdürlüğü Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 20.07.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teknik Şartnamelerde yazan hususlar geçerlidir. Teknik Şartnamede istenen kataloglar ihale dosyasıyla birlikte sunulacaktır. Katalog vermeyen firmaların teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sivas Halk Sağlığı Müdürlüğü Satınalma Birimi ve EKAP adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sivas Halk Sağlığı Müdürlüğü Ambar ve Ayniyat Birimi Deposu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Switch (8 Port) 30 adet
Switch (16 Port) 10 adet
Monitör 30 adet
Sabit Disk-120 GB (Çeviri Aparatı Dahil) 100 adet
Bellek (DDR4 Ram) 60 adet
Bellek (DDR3 Ram) 20 adet
Bellek (DDR2 Ram) 25 adet
Sabit Disk-4 TB 3 adet
İşlemci 50 adet
Anakart 50 adet
Lazerli Sunum Kumandası 2 adet
Güvenlik Kamera Kablosu 2 adet
Network Seti 2 adet
Çok Fonksiyonlu Kablo Bulucu 2 adet
Alet Çantası 1 adet
Sabit Disk-240 GB (Çeviri Aparatı Dahil) 5 adet
Yan Keski (160 mm) 2 adet
Pense (160 mm) 2 adet
Tornavida Seti 1 adet
Taşınabilir Disk 2 adet