• İhale No
    2018/367782
  • İhale Adı
    BİLGİ İŞLEM MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Ağustos 2018 10:30
  • İdare
    Sakarya İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Sakarya
  • İşin İli
    Sakarya
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    31 Temmuz 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BİLGİ İŞLEM MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

SAKARYA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

MÜDÜRLÜĞÜMÜZ VE BAĞLI BİRİMLERİN İHTİYACINA İSTİNADEN BİLGİ İŞLEM MALZEMESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/367782
1-İdarenin
a) Adresi : Resmi Daireler Kampüsü C Blok 54290 CAMİLİ ADAPAZARI/SAKARYA
b) Telefon ve faks numarası : 2642513550 - 2642513454
c) Elektronik Posta Adresi : sakaryaismsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 42 Kalem Bilgi İşlem Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Sakarya İl Sağlık Müdürlüğü Depo Birimi
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra ihtiyaca binaen sipariş tarihinden itibaren 8 iş günü içerisinde mesai saatlerinde peyder pey teslim edilecektir.Yüklenici, uhdesinde kalan malzemeleri sözleşmeye müteakip İş bu sözleşmeye konu mal alımının teknik şartnamesinin ekinde bulunan dağılım listesine göre teslimat yapılacaktır. Dokümanla birlikte yayımlanan teslimat programında idare, değişen ihtiyaç durumuna göre güncelleme yapabilir. Bu durumdan dolayı yüklenici her hangi bir ücret talebinde bulunmayacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : 15 Temmuz Camili Mh.Resmi Daireler Yerleşkesi C Blok Adapazarı/SAKARYA
b) Tarihi ve saati : 17.08.2018 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler ihalenin 4. kalemi için teklif ettikleriürüne ait bir adet numuneyi (Numunelerin her biri malzeme adı, ihale sıra numarası ve firma adı etiketlenmiş olarak) istekli tarafından hazırlanmış bir liste ile imza karşılığı ihale tarih ve saatine kadar komisyona teslim edecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sakarya İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satın Alma Biriminden alınabilir. Doküman satın almak için Halk Bankası A.Ş. Adapazarı Şubesi TR 47 0001 2009 5850 0005 0001 78 nolu hesaba, dekontta firma adının, İl Sağlık Müdürlüğümüz adının, ihale kayıt nosunun ve hangi işe ait olduğunun belirtilerek adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sakarya İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
1 KW UPS 4 adet
TİP -1 ACCESS POİNT 3 adet
TİP -2 ACCESS POİNT 1 adet
TİP -3 ACCESS POİNT 18 adet
8 PORT 10/100/1000 SWITCH 10 adet
HARDDİSK (500 GB 2,5”) 10 adet
HARDDİSK (500 GB 3,5”) 10 adet
HAZIR 0,5 M CAT6 KABLO 50 adet
HAZIR 1 M CAT6 KABLO 50 adet
HAZIR2 M CAT6 KABLO 50 adet
HAZIR 3 M CAT6 KABLO 50 adet
HAZIR 5 M CAT6 KABLO 50 adet
HAZIR 7 M CAT6 KABLO 25 adet
HAZIR 10 M CAT6 KABLO 20 adet
CAT6 UTP KABLO (305 METRE) 2 adet
HDMI GÖRÜNTÜ KABLOSU 10 METRE 4 adet
HDMI GÖRÜNTÜ KABLOSU 20 METRE 2 adet
VGA KABLOSU (20 METRE) 1 adet
USB YAZICI KABLOSU (2 METRE) 40 adet
RJ45 ( 100\'LÜ PAKET) 10 paket
LAPTOP EKRANI 1 adet
KABLOLU MOUSE VE KLAVYE 50 adet
POWER SUPPLY MİN 350W 10 adet
POWER SUPPLY (HP 8300) 5 adet
DDR4 RAM 20 adet
DDR3 RAM 20 adet
EKRAN KARTI 5 adet
90 GB SSD DİSK 10 adet
HARDDİSK (4TB) 5 adet
IP KAMERA 3 adet
NÜMERİK KLAVYE TAKIMI 2 adet
FLASH BELLEK 32 GB 7 adet
HARİCİ DİSK 1TB USB 3.0 2 adet
HARİCİ USB DVD RW 2 adet
HDD DOCKING STATION 3 adet
TESTER CİHAZI VE DİJİTAL KABLO BULMA CİHAZI 2 adet
PROFESYONEL RJ45 ÇAKMA PENSESİ 3 adet
TELSİZ TELEFON 3 adet
ŞARJLI TORNAVİDA TAKIMI VE ARAÇ GEREÇ TAKIMI 3 adet
48 PORT SWİTCH 3 adet
VERİ DEPOLAMA ÜNİTESİ 1 adet
SSD (SOLİDE STATE DİSK) 15 adet