• İhale No
    2011/87254
  • İhale Adı
    BİLGİ İŞLEM MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar, Büro Makineleri ve Parçaları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Temmuz 2011 10:30
  • İdare
    Refik Saydam Hıfzıssıhha Merkezi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    01 Temmuz 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


BİLGİ İŞLEM MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı R ef i k Sa y d a m H ıf zıs sıh ha M er kez i B a şka n lığ ı
4 Kalem Bilgi İşlem Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/87254
1-İda re nin
a) Adresi : Sağlık Mahallesi Adnan Saygun Cad. No:55 Sihhiye Çankaya/ Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 3124582190 - 3124582189
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@rshm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Refik Saydam Hıfzıssıhha Merkezi Başkanlığı –Hıfzıssıhha Mektebi Müdürlüğü Rüzgarlı Caddesi İbrahim Müteferrika Sokak No:5 Ulus Ankara
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin yürürlüğe girmesinden itibaren 5 takvim günü içerisinde işe başlanacak olup, 45 takvim günü içerisinde sona erecektir.ürünler orijinal ambalajında ve ambalajı açılmamış şekilde,
mesai saatinin bitiminden en az iki saat önce Refik Saydam Hıfzıssıhha Merkezi Başkanlığı, Hıfzıssıhha Mektebi Müdürlüğü Rüzgarlı cad. İbrahim Müteferrika Sok. No:5 Ulus Ankara adresine teslim edecektir.Yüklenici, İdarece onaylanmış teslim programına aynen uymak zorundadır. Ancak zorunlu hallerde İdarenin uygun görüşü ile teslim programında değişiklik yapılabilir.Sözleşme konusu işin denetim,muayene ve kabul işlemlerinin daha hızlı ve etkin bir şekilde sonuçlandırılabilmesi için yüklenici tarafından en az 24 saat önce kurumumuza yazılı veya sözlü olarak bildireceklerdir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Refik Saydam Hıfzıssıhha Merkezi Başkanlığı Sağlık Mahallesi
Adnan Saygun Caddesi No:55 Sıhhiye Çankaya Ankara
b) Tarihi ve saati : 19.07.2011 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a)Aday veya istekli adına düzenlenen sanayi sicil belgesi.
b)Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen kapasite
raporu.
c)Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday ve istekli adına düzenlenen imalat
yeterlilik belgesi.
d) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin yerli malı belgesi.Bu belgelerin ihale veya son başvuru tarihinde geçerli olması gerekmektedir.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Yüklenici firma, teklif edilen ürün için garanti süresi boyunca 7x24 bazında, yerinde,parça da hil bakım ve destek hizmetini sağlayacaktır. Firma arıza kendisine bildirildikten sonra, en geç 12 (oniki) saatte müdahale en geç 48 (kırksekiz) saatte çözüm getirecektir. Sunucu, firewall ve ağ cihazları gibi tüm sistemin işleyişinde aksamaya neden olan arızalarda, idare'nin sorunu bildiriminden itibaren en geç 2 (iki) saatte soruna yerinde müdahale edecek ve sorunun bildiriminden itibaren en geç 8 (sekiz) saatte çözüm getirecektir. Temin edilen
ürün ve hizmetlerde oluşabilecek arıza, bakım. konfigürasyon ve onarım istekleri için İdare yüklenici firmayı telefon, elektronik posta veya faks ile haberdar eder. Yüklenici firma; İdare'nin sorunu telefon. elektronik posta veya faks ile bildiriminden itibaren belirlenen süre içinde soruna yerinde müdahale eder ve sorunun bildiriminden itibaren belirlenen süre içinde çözüm getirir. Yüklenici firmaya geciken her gün için 0.03(binde üç) oranında ceza uygulanacaktır. Mesai saatleri dışında verilecek haberler için Yüklenici Firma adına sorumlu kişilerin 7 gün 24 saat ulaşılabilecek telefon numaraları, elektronik posta ve faks numaralarını gösterir belgeyi sözleşme aşamasında kuruma sunulacaktır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1.Teklif edilen donanımların (Sunucu, bilgisayar, taşınabilir bilgisayar, yazıcı, görüntütarayıcı, kesintisiz güç kaynağı, anahtar, yönlendirici, modem, vb) Akredite Edilmiş Belgclendirme kuruluşu tarafından sistemin güvenlik ve elektromanyetik uyumluluğunu gösterir kalite belgeleri/raporları ile birlikte CE belgeleri beyan edilmclidir. Teklif edilen donanımlar (Sunucu, bilgisayar, taşınabilir bilgisayar) için verilecek olan belgelerde teklif edilen ürün için marka ve model bilgileri bulunmalıdır.2.Firmalar teknik şartnarnede yer alan her maddeye teknik şartnamedeki sırayla cevap vermelidir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sağlık Kurumları 2 Nolu Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğü veznesi (F Blok) Sağlık Mahallesi Adnan Saygun Caddesi No:55 Sıhhiye Çankaya Ankara adresine yatırılması durumunda Refik Saydam Hıfzıssıhha Merkezi Başkanlığı Satınalma Birimi Sağlık Mahallesi Adnan Saygun Caddesi No:55 Sıhhiye Çankaya Ankara adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Refik Saydam Hıfzıssıhha Merkezi Başkanlığı Satınalma Birimi Sağlık Mahallesi Adnan Saygun Caddesi No:55 Sıhhiye Çankaya Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Birinci Grup Sunucu 1,000 Adet
İkinci Grup Sunucu 1,000 Adet
KVM Switch 3,000 Adet
Switch 6,000 Adet