• İhale No
    2011/145785
  • İhale Adı
    BİLGİ İŞLEM SARF MALZEME VE YEDEK PARÇA SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Ekim 2011 10:00
  • İdare
    İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Atatürk Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    26 Eylül 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


BİLGİ İŞLEM SARF MALZEME VE YEDEK PARÇA SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı İz mir At a t ür k Eğ it i m Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
2012 Yılı Bilgi İşlem Sarf Malzeme Ve Yedek Parça Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/145785
1-İda re nin
a) Adresi : 253 Sokak 143 35370 Karabağlar İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2322450639 - 2322450639
c) Elektronik Posta Adresi : izmirataturkihale@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hastane Mühendislik Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin taraflarca imzalanmasını takiben ,idarece istenilen malzeme miktarları 15 gün içinde teslim edilerek işe başlanır; kalan miktarlar peyder pey teslim edilir. İşin süresi İşe başlama tarihin
itibaren 6 aydırSiparişi verilen ürünler hastane idaresi tarafından kurulacak bir komisyon tarafından muayene edilerek şartnameye uygun malzemeler mühendislik depo ambarına alınır. -Teslimatlar hastane mühendislik deposundan randevu almak suretiyle belirtilen günde ve iş saatinde yapılır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Hastane Dr.Mustafa Enver Konferans Salonu(zemin Kat)253 sokak
No:143 Basınsitesi/Karabağlar/İzmir
b) Tarihi ve saati : 25.10.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1-Teklif edilen malzemelerin dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı broşür, katalog, kullanım kılavuzu gibi teknik doküman verilecektir.
2--Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında; teklif edilen malzemelerin ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale komisyonu gerek gördüğü takdirde .istekliler tarafından
demonstrasyonun (tanıtım)yapılabileceği ve nasıl yapılacağı ile ilgili belge sunulacaktır.
3- İstekliler, teklifle birlikte idarece hazırlanan teknik şartname maddelerinin sırasına göre birebir cevap veren(uyulacağını kabul eden) ,Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi verilecektir.Teknik şartname uygunluk belgesi bulunmayan veya Esik cevaplanan teklifler değerlendirilmeyecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hastane Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hastane Satın Alma Birimi 253 sokak No:143
Basınsitesi/Karabağlar/İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
RAM(DDR 1024 MB) 50,000 AD
RAM DDR-2 667 MHZ 1 GB - 1024 MB 250,000 AD
EKRAN KARTI ((1 GB 128 BIT) 50,000 AD
POWER SUPPLY 100,000 AD
LPT KABLO 100,000 AD
USB KABLO(1,5 MT) 200,000 AD
USB KABLO (3 MT) 10,000 AD
DVI-VGA DÖNÜŞTÜRÜCÜ 200,000 AD
VGA KABLO 100,000 AD
AYAK PEDALI 20,000 AD
SILIKON ÇUBUK 20,000 AD
PCI-PARALEL I/0 KART 100,000 AD
DIŞ YÜZEY TEMIZLEME KÖPÜĞÜ 20,000 AD
KONTAK SPREY 20,000 AD
RJ 45 ARA APARAT 200,000 AD
ANAKART 50,000 AD
ANAKART (AMD İŞLEMCİ DESTEKLİ) 50,000 AD
CAT 5 E KABLO 50,000 KT
CAT 6 KABLO 10,000 KT
RJ 45 KONNEKTÖR 500,000 AD
FLASH BELLEK 10,000 AD
SATA POWER KABLO 200,000 AD
FİXİNG FİLM 50,000 AD
PRESS ROLLER 50,000 AD
PICK UP SHAFT 40,000 AD
PULL-UP ROLLER 10,000 AD
PRİNT HEAD 10,000 AD
CPU FAN 100,000 AD
CPU FAN LGA 775 PIN 100,000 AD
ANAKART (İNTEL İŞLEMCİ DESTEKLİ) 100,000 AD
İŞLEMCİ 150,000 AD
RAM (DDR3 2 GB) 250,000 AD
HARD DISK 300,000 AD
BOŞ BİLGİSAYAR KASASI 220,000 AD
DVD YAZICI 200,000 AD
KLAVYE 400,000 AD
MOUSE 400,000 AD
ORTAK VERI DEPOLAMA ÜNITESI 1,000 AD
ORTAK VERI DEPOLAMA GENIŞLEME ÜNITESI 1,000 AD