-
-
İhale Adı
BİLGİ İŞLEM VE GÜVENLİK SİSTEMLERİ SATIN ALINACAKTIR
-
Sektör
Kamera, Alarm ve Güvenlik Sistemleri
Yazılım, Bilişim Ürünleri ve Bilgisayar Hizmetleri
-
-
-
İhale Tarihi
29 Ağustos 2013 10:00
-
İdare
İSTANBUL FATİH KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
-
-
-
Yayın Tarihi
07 Ağustos 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BİLGİ İŞLEM VE GÜVENLİK SİSTEMLERİ SATIN ALINACAKTIR
KAMU HASTANE BİRLİĞİ (FATİH) SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
FATİH KHB VE BAĞLI HASTANELER BİLGİ İŞLEM VE GÜVENLİK SİSTEMLERİ İHTİYACI ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası |
: |
2013/105898 |
1-İdarenin |
a) Adresi |
: |
Balabanağa Mah. Büyük Reşit Paşa Cad. No:12 Vezneciler FATİH/İSTANBUL |
b) Telefon ve faks numarası |
: |
2125308311 - 2125229812 |
c) Elektronik Posta Adresi |
: |
malihizmetler@fatihkhb.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) |
: |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı |
: |
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri |
: |
İstanbul Fatih Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği, İstanbul Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Arnavutköy Devlet Hastanesi, Süleymaniye Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
c) Teslim tarihi |
: |
Sözleşmenin imzalanmasından itibaren, mallar, kurumumuz ve bağlı hastanelerimizin siparişleri üzerine ilgili yere 10 gün içerisinde teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer |
: |
İstanbul Fatih Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Toplantı Salonu |
b) Tarihi ve saati |
: |
29.08.2013 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Teknik şartnamelerdeki hususlara tek tek cevap verilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Döküman Bedeli Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde bulunan Sağlık Kurumları 5 No'lu Döner Sermaye Saymanlığı'na yatırılacak olup, İhale Dökümanı ise; İstanbul Fatih Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği- Satınalma Birimi'nden alınacaktır. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Fatih Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği-Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Miktar |
Birim |