• İhale No
    2012/89839
  • İhale Adı
    BİLGİ SİSTEM MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Ağustos 2012 10:00
  • İdare
    İSTANBUL DENİZ İKMAL GRUP KOMUTANLIĞI - PENDİK
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    18 Temmuz 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


BİLGİ SİSTEM MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
İst a nbul Deniz İ k ma l Grup K . lığ ı
10 Kisim 10 Kalem Bilgi Sistem Malzemeleri alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/89839
1-İda re nin
a) Adresi : Istanbul Deniz Ikmal Grup Komutanliği 34890 Pendik Istanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2164939494 - 2164944198
c) Elektronik Posta Adresi : istanbul.dzikmal@dzkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İstanbul Deniz İkmal Grup Komutanlığı Transit Ambarı Pendik /
Istanbul
c) Teslim tarihi : 10.3.1. 10 Kalem Bilgi Sistem Malzemeleri sözleşmenin
imzalanmasını müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatını aldığı tarihten itibaren işe başlanacak ve 30 (Otuz) takvim günü içerisinde bir defada İstanbul Deniz İkmal Grup Komutanlığı (Pendik/Istanbul) adresine yüklenici tarafından teslim edilecektir.
10.3.2. İşin süresi; 30(Otuz) takvim günüdür. 10.3.3. Taahhüt edilen malın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz. Tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip eden ilk iş gününde yapılmaz ise Tip İdari Şartnamenin 46.9 ncu maddesi hükümleri uygulanır. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır. 10.3.4 Toptan veya taksitler halinde teslim edilen mal, kati kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde (red edilme dışında) yükleniciye geri verilmeyecektir. 10.3.5 Teslim süresine muayenede geçen süreler dahil değildir. Muayenede geçen süre malın ilgili birliğe teslim edildikten sonra yüklenicinin muayene ve kabul işlemlerine başlanması için İdari Şartname eki LAHİKA-1’ de örneği bulunan Muayene Başlangıç Formunun doldurularak idareye müracaat ettiği tarih ile muayene raporunun yükleniciye tebliğ tarihine(dahil) kadar devam eden süredir. 10.3.6 Yüklenici
tarafından teslim edilen ihale konusu malzemeler Komutanlığımız Transit Şube Müdürlüğünce teslim alınacak ve muayeneye sevk edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Kuzey Deniz Saha Komutanlığı Satınalma Komisyonu Başkanlığı
(34890) Altkaynarca-Pendik/Istanbul
b) Tarihi ve saati : 28.08.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak
sağlanabilir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 5 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kuzey Deniz Saha
Komutanlığı Satınalma Komisyonu Başkanlığı (34890) Altkaynarca-Pendik/Istanbul adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kuzey Deniz Saha Komutanlığı Satınalma Komisyonu Başkanlığı (34890) Altkaynarca-Pendik/Istanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
A TİPİ MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR 276,000 ADET
B TİPİ MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR 40,000 ADET
LCD EKRAN 830,000 ADET
YAZICI LAZER 15,000 ADET
YAZICI BİLGİSAYAR A3, A0 ÇİZİCİ 1,000 ADET
İNCE İSTEMCİ 362,000 ADET
SUNUCU 15,000 ADET
HARİCİ DEPOLAMA KUTUSU 1,000 ADET
KVM SWITCH 16 PORT 2,000 ADET
CİHAZ YANSI (3.2.14'DE TARİF EDİLEN VGA KABLOLARINDA VERİLECEKTİR.) 46,000 ADET