• İhale No
    2012/44351
  • İhale Adı
    BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİNİN (HBYS) 2012 YILI (01.06.2012-31.12.2012) 7 (YEDİ) AY SÜRE İLE GEREKEN BAKIM, ONARIM, GÜNCELLEME VE TEKNİK DESTEK HİZMETLERİNİN KİRALAMA USULÜ
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Nisan 2012 14:00
  • İdare
    Samsun Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi
  • İhale İli
    Karabük
  • İşin İli
    Karabük
  • Yayın Tarihi
    11 Nisan 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KARABÜK KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİNİN KOMPLE HASTANE BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİNİN (HBYS) 2012 YILI (01.06.2012-31.12.2012) 7 (YEDİ) AY SÜRE İLE GEREKEN BAKIM, ONARIM, GÜNCELLEME VE TEKNİK DESTEK HİZMETLERİNİN KİRALAMA USULÜ
K a ra bük K a dın Do ğ u m Ve Ço cu k H a st a lıkla rı H a st a nesi
Karabük Kadın Doğum Ve Çocuk Hastalıkları Hastanesinin Komple Hastane Bilgi Yönetim Sisteminin (Hbys)
2012 Yılı (01.06.2012-31.12.2012) 7 (Yedi) Ay Süre İle Gereken Bakım, Onarım, Güncelleme Ve Teknik Destek Hizmetlerinin Kiralama Usulü hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/44351
1-İda re nin
a) Adresi : Beşbinevler Bahçelievler Mah. 76. Cad. NO : 1 78020 Merkez Karabük
b) Telefon ve faks numarası : 3704332464 - 3704337088
c) Elektronik Posta Adresi : hastane@kardch.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Karabük Kadın Doğum Ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi (Toplantı
Salonu)
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.06.2012, işin bitiş tarihi 31.12.2012
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Beşbinevler Bahçelievler Mah. 76.Cad.No:1 Merkez / Karabük
b) Tarihi ve saati : 19.04.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu Ve Özel Sektörte Yapılan Hastane Bilgi Sistemleri Kurulum, Bakım Ve Onarım, Güncelleme Ve
Teknik Destek Hizmetleri İşi Benzeri İş Sayılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karabük Kadın Doğum Ve
Çocuk Hastalıkları Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karabük Kadın Doğum Ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Satınalma
Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (Kırkbeş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
a) Olağanüstü durumlarda ve arızalarda firmanın 7 gün 24 saat ulaşılacağı telefon, faks ve irtibat adresleri teklif
dosyasında sunulacaktır.
b) İstekliler teklif ettikleri uygulama yazılımının %100 uyumlu olduğu veri tabanı yönetim sistemi ve işletim sisteminin ismini ve sürüm (versiyon) bilgilerini bir belge halinde teklif dosyasında sunacaktır.
c) Uygulama yazılımı istemci/sunucu veya web tabanlı veya akıllı istemci (smart client) ve zengin işlemci (rich client) mimariye sahip olmalı, yüklenici firma teklif ettiği mimariyi teklif dosyasında sunacaktır.
d) Tüm yazılımlar grafik ara yüzlü olmalıdır. Dördüncü ve/veya gerekli olursa beşinci kuşak (4GL ve 5GL)
programlama dilleri ile geliştirilmiş olmalıdır. Firmalar yazılım geliştirme araçlarını teklif dosyasında sunacaklardır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KARABÜK KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİNİN KOMPLE HASTANE BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİNİN (HBYS) 2012 YILI (01.06.2012-31.12.2012 TARİHLERİ ARASI) 7 (YEDİ) AY SÜRE İLE 7 (YEDİ) GÜN 24 (YİRMİDÖRT) SAAT ESASINA GÖRE SORUNSUZ VE KESİNTİSİZ ÇALIŞMASI İÇİ 7,000 AY