GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞI, TARIM REFORMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
TARIM REFORMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ARAZİ TOPLULAŞTIRMA, ZARAR ZİYAN, GELİR KAYBI PROJELERİNE YÖNELİK BİLGİLENDİRİLME SERVİSİ KURULMASI VE İŞLETİLMESİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/155849 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | Eskişehir yolu 9. km 06530 Lodumlu YENİMAHALLE/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3122588105 - 3122588633 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | gkusek2000@yahoo.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 1 Adet Bilgilendirme Servisi Hizmeti ve Entegrasyonu Hizmet Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Tarım Reformu Genel Müdürlüğü Arazi Toplulaştırma ve TİGH Daire Başkanlığı |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihinden itibaren 15(on beş) aydır |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Tarım Reformu Genel Müdürlüğü Arazi Toplulaştırma ve TİGH Daire Başkanlığı Ek Bina Eskişehir Yolu 9. km Lodumlu Yenimahalle/ ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 06.01.2016 - 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu Kurum ve Kuruluşları veya Özel Sektöre taahhüt edilen her türlü telefon hatları üzerinden verilen rehberlik veya müşteri hizmetleri veya bilgilendirme hizmetleri veya açık kaynak kodlu yazılım işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
Ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesinde fiyatla birlikte fiyat dışı unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir. Değerlendirme, “Teklif Fiyatı ile “Kalite ve Teknik Değer” olmak üzere iki kısımda yapılacaktır.
A1. Teklif Fiyatı: (Teklif Fiyat ): %70
Teklif Fiyat Puanlaması 70 tam puan üzerinden yapılacaktır. Geçerli teklif veren istekliler arasında teklif edilen en düşük teklif fiyat sahibi istekli 70 puan alacak olup, diğer isteklilere ait teklif fiyat puanları; TFP=(TFmin/TF) x 70 formülü ile hesaplanacaktır.
Bu formülde;
TFP: Teklif Fiyat Puanı;
TFmin: Geçerli teklifler arasındaki teklif edilen en düşük teklif fiyatı,
TF: İsteklinin fiyatı,
ifade eder.
A2. Kalite ve Teknik Değer Puanlaması ( ve Teknik Değer Puanı: KTDP):%30
Kalite ve teknik değer niteliği puanlaması 30 tam puan üzerinden yapılacaktır. Geçerli teklif veren isteklilere ait kalite ve teknik değer nitelik puanlamasına ilişkin fiyat dışı unsurlar aşağıda gösterilmiştir:
1)Fiyat dışı unsur(FDU) 1: Teknik şartnamede yer alan hükümler çerçevesinde bilgilendirme servisi ile elde edilecek verilerin idaremiz elindeki mevcut sisteme entegrasyonunun hizmetin kalite ve sürekliliğine olumsuz bir etkide bulunmasını önlemek amacı ile; son 5 yıl içerisinde kamu veya özel sektöre coğrafi içerikli; açık kaynak kod tekniği ile gerçekleştirilmiş veri yönetim, veri düzenleme, veri sunum, veri kayıt ve entegrasyon hizmetlerini içeren sistem altyapısı kurulumu geliştirilmesi ve/veya işletilmesi hizmetlerini yapmış olmak (Buna ilişkin tevsik edici belgenin aslını veya aslına uygunluğu noter/idare onaylı örneği sunulacaktır.): 20 puan
2)Fiyat dışı unsur (FDU) 2: Bilgilendirme servisi faaliyetlerinin kamuoyuna duyurulması aşamasında efektif ve koordineli olarak işin gerçekleştirilmesi adına; son 5 yıl içerisinde kamu veya özel sektöre ilan, reklam, tanıtım, film veya baskı işleri faaliyetlerini yapmış olmak (Buna ilişkin tevsik edici belgenin aslını veya aslına uygunluğu noter/idare onaylı örneği sunulacaktır.): 10 puan
Puan hesaplaması: Fiyat dışı unsuların istenilen her kriterin varlığı: 1(bir), yokluğu ise; 0(sıfır) çarpan olarak kabul edilerek, bu değerin ilgili fiyat dışı unsurlar için belirlenen puanlar çarpımlarının toplamı kadardır.
Fiyat dışı unsur puanları:
FDU1: Benzer yazılımlara ilişkin belge: VAR :1x20=20 puan
FDU1: Benzer yazılımlara ilişkin belge: YOK :0x20=0 puan
FDU2: Benzer yazılımlara ilişkin belge: VAR :1x10=10 puan
FDU2: Benzer yazılımlara ilişkin belge: YOK :0x10=0 puan
KTDP: FDU1+FDU2
Şeklinde hesap yöntemi oluşturulmuştur.
A.3 Toplam Puan (TP)
Toplam Puan, teklif fiyat puanı ile kalite ve teknik değer nitelik puanının toplamıdır.
TP=TFP+KTDP
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 300 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tarım Reformu Genel Müdürlüğü Arazi Toplulaştırma ve TİGH Daire Başkanlığı Ek Bina Eskişehir Yolu 9. km Lodumlu Yenimahalle/ ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tarım Reformu Genel Müdürlüğü Arazi Toplulaştırma ve TİGH Daire Başkanlığı Ek Bina Eskişehir Yolu 9. km Lodumlu Yenimahalle/ ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Arazi Toplulaştırma Proje Yönetim Portali ile yazılımsal Entegrasyon kurulmasına yönelik yazılım geliştirme Hizmeti | 1 | adet |
Bilgilendirme Servisinin donanımsal kurulumu ve diğer tefrişatı | 1 | adet |
Bilgilendirme Servisinin 1 ekip lideri ve 4 personel ile işletilmesi | 13 | ay |
Açık Hava Reklamı (Bilboard) ile kamuoyunun bilgilendirilmesi. | 450 | adet |
Afiş duyuru ile kamuoyuna bilgilendirme yapılması. | 10.000 | adet |
İhale İptal Edilmiş.
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/155849 |
1- İdarenin | ||
a) Adresi | : | Eskişehir yolu 9. km 06530 Lodumlu YENİMAHALLE/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3122588962 - 3122588633 |
c) Elektronik posta adresi | : | gkusek2000@yahoo.com |
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı | ||
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı | : | 07.12.2015 - 2995 |
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : | : | - |
3- İhale İptal Tarihi | : | 04.01.2016 |
4- İptal nedeni veya nedenleri |
İhale dökümanına şikayet üzerine ihale iptal edilmiştir.