• İhale No
    2014/95105
  • İhale Adı
    BİLGİSAYAR, BİLGİSYAR BİLEŞENLERİ VE LİSANS SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Eylül 2014 10:00
  • İdare
    AMASYA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Amasya
  • İşin İli
    Amasya
  • Yayın Tarihi
    13 Ağustos 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

BİLGİSAYAR, BİLGİSYAR BİLEŞENLERİ VE LİSANS SATIN ALINACAKTIR

AMASYA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

13 kalem Bilgisayar, Bilgisyar Bileşenleri ve Lisans Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/95105
1-İdarenin
a) Adresi : Fethiye Mah. Çelebi Mehmet Cad. no:10/1 05100 AMASYA MERKEZ/AMASYA
b) Telefon ve faks numarası : 0 358 252 75 09 - 0 358 252 74 20
c) Elektronik Posta Adresi : posta@amasyakhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 13 Kalem Bilgisayar, Bilgisayar Bileşenleri ve Lisans Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Genel Sekreterliğimize Bağlı Sağlık Tesisleri(Amasya S.Ş.E.A. Hastanesi , Suluova Devlet Hastanesi. Merzifon K.M.P.Devlet Hastanesi, Taşova Devlet Hastanesi. Amasya A.D.S.Merkezi, Amasya İli K.H.B.Genel Sekreterlik , G.Hacıköy Devlet Hastanesi)
c) Teslim tarihi : Sözleşmeyi müteakiben 10 gün içerisinde işe başalnacak olup, 30 gün içerisinde ilgili hastanelere teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Merkezi Satınalma Birimi/Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 04.09.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:

İSTEKLİ TSE onaylı hizmet yeri yeterlilik ve kendine veya üretici firmaya ait Sanayi Bakanlığı onaylı satış sonrası hizmet yeterlililk belgelerine sahip olacak ve bu belgeler ihale dosyasıyla idareye sunulacaktır. İstekli satış sonrası garanti kapsamındaki hizmetleri yürütmek için Türkiye'nin yedi coğrafi bölgesinde TSE 12498 standardında servis istasyonu olduğunu belgeleyecektir.Bunun bulunmaması durumunda bu özelliklere haiz başka servis istasyonları ile yaptığı protokolleri ihale dosyasına ekleyecektir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) İstekliler teklif edilen malzemelere ilişkin katalog, broşür vb tanıtım materyalini teklifleriyle birlikte sunacaklardır. Sunulan bu materyalden tekliflerin şartnameye uygunluğunun ihale komisyonunca belirlenememesi durumunda isteklilerden yazılı olarak teklif edilen malların numuneleri istenecek ve istekliler kendilerine tanınan sürede numunelerini teslim edeceklerdir.Katılımcı firmalar, şertnamedeki bütün maddelere aynı sırada ve hepsine kuşkuya yer vermeyecek şekilde marka ,model belirterek açıklamalıcevap vereceklerdir.Cevaplar ''okunmuştur'',''anlaşılmıştır''Aynen kabul edilmiştir.''evet'',vb şeklinde değl; açk anlaşılırve yeterli teknik düzeyde anlatacak ve ilgili teknik dökümanlar üzerinden şartname maddeleri işaretlenerek madde numaraları yazılarak belirtilecektir. Ayrıca teklif edilen bütün donanım, yazılım ve ürünlerin listesi marka ve model belirtilerek teklif dosyasına eklenmelidir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TR250001200930000005000059 Halk Bankası Amasya Şubesi yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Merkezi Satınalma Birimi/Toplantı Salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MASA USTÜ BILGISAYAR + MONITÖR 218 ADET
DIZUSTU BILGISAYAR 51 ADET
21,5 INÇ LED MONITÖR 75 ADET
LAZER YAZICI 38 ADET
ÇOK FONKSIYONLU LAZER YAZICI 14 ADET
ÇOK FONKSIYONLU LAZER YAZICI + RENKLI 1 ADET
BARKOD YAZICI 72 ADET
BARKOD OKUYUCU 31 ADET
PROJEKSIYON CIHAZI 8 ADET
FOTOGRAF MAKINESI 4 ADET
RENKLI DOKÜMAN TARAYICI 9 ADET
Win Pro 8.1 GNGL OLP NL Legalization Getgenuine (OPEN LİSANS) 290 ADET
ANTI-VIRUS KORUMA YAZILIMI 80 ADET