• İhale No
    2011/75116
  • İhale Adı
    BİLGİSAYAR DOMANIMI VE SARF MALZEMESİ
  • Sektör
    Bilgisayar, Büro Makineleri ve Parçaları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Haziran 2011 10:00
  • İdare
    Suluova Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Amasya
  • İşin İli
    Amasya
  • Yayın Tarihi
    23 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


BİLGİSAYAR DOMANIMI VE SARF MALZEMESİ
Sa ğ lık B a ka nlığ ı Su luo v a Dev let H a st a nesi
BİLGİSAYAR DOMANIMI VE SARF MALZEMESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu
maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/75116
1-İda re nin
a) Adresi : Hürrıyet Mah. Hastane Cad. 16 05500 Suluova Amasya
b) Telefon ve faks numarası : 3584178000 - 3584171843
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@suluovadh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Suluova Devlet Hastanesi Bilgi İşlem Servisi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını takiben 30 (Otuz) gün içerisinde malzemeler Hastanemiz Bilgi işlem birimine teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Suluova Devlet Hastanesi İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 03.06.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Her ürünün üzerine firma adı, firmanın arıza bildirim telefonları, ürünün takip numarası, garanti başlangıç tarihinin bulunduğu silinmez bir etiket yapıştırılmış olmalıdır.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
Teklif edilen tüm donanım üreticilerinin ISO 9000 veya daha üzeri kalite belgesi bulunmalıdır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Suluova Devlet Hastanesi
Satınalma Odası adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 25 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Amasya Ziraat Bankası İban No:TR33 0001 0000
3012 9554 7850 01 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale
dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği
tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Suluova Devlet Hastanesi İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Anakart G41 Expres 10,00 Adet
Ekran Kartı 1 Gb hd 4550 pcı-Ex16 10,00 Adet
İşlemci E 8400 3.00 GHZ Core 2 due 10,00 Adet
Ram DDR 3 2 GB 1333 10,00 Adet
Lazer Yazıcı ( Bir Adet yedek toner dahil ) 12,00 Adet
Barkod Yazıcı 8,00 Adet
İşlemci İntel ( E 7400 2.8 Ghz C2 Duo 1066 3mb 64 bit ) 3,00 Adet
Ram ( 2 gb ddr2/800 mhz pc 6400 ) 3,00 Adet
Ram ( 1 GB DDR2 800 Mhz ) 6,00 Adet
Ram ( 512 MB DDR 400 Mhz ) 6,00 Adet
Ekran Kartı PSI E 8,00 Adet
R J 45 Konnektör ( kablo bağlantıları için ) 200,00 Adet
Köpük Temizleyici ( Bilgisayar İçin ) Contaks Sprey 1,00 Adet
CD 700 MB 100,00 Adet
Bilgisayar Kablosu ( Usb 2,0Kablo ) 15,00 Adet
Bilgisayar Monitörü Lcd Ekran 10,00 Adet
Bilgisayar Monitörü Lcd Büyük Ekran 1,00 Adet
Bilgisayar Mausu Ps 2 10,00 Adet
Harddisk 320 Gbsata Hdd / 7200RPM / 16Mb 10,00 Adet
Power Sopply 10,00 Adet
DVD rw yazılabilir 4,5 gb 50,00 Adet