• İhale No
    2015/20949
  • İhale Adı
    BİLGİSAYAR DONANIM SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    31 Mart 2015 10:00
  • İdare
    Ankara Dr. Sami Ulus Kadın Doğum Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    10 Mart 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

BİLGİSAYAR DONANIM SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

DR. SAMİ ULUS KADIN DOĞ.ÇOC.SAĞ.VE HAS.EĞT.VE ARAŞT.HASTANE SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Bilgisayar donanım sarf malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/20949
1-İdarenin
a) Adresi : Babür Cad. No:36 06080 Telsizler ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3123056000 - 3123056354
c) Elektronik Posta Adresi : samiulus@ttmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Bilgisayar Donanım Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Dr. Sami Ulus Kadın Doğum, Çocuk Sağlığı Ve Hastalıkları Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Deposu
c) Teslim tarihi : Bütün malzemeler işe başlama tarihinden itibaren 15 (onbeş) gün içerisinde hastane deposuna teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Dr. Sami Ulus Kadın Doğum, Çocuk Sağlığı Ve Hastalıkları Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Babür Caddesi No:36 06080 Telsizler ANKARA
b) Tarihi ve saati : 31.03.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

 

İstekliler teklif edecekleri malzemeler ile ilgili marka/model bilgilerinin bulunduğu listeyi teklifleri ile birlikte sunacaklardır. Marka/model listesinde teklif edilen her malzeme kaleminin markası ve var ise modeli yazılacaktır.

İstekliler teklif edecekleri malzemeye ait numune yada katologları aşağıdaki listeye göre vereceklerdir. Aşağıdaki listede istenilen malzemeler için numune mi katolog mu istendiği belirtilmiştir.

 1 12 A TONER  NUMUNE

2 35 A TONER NUMUNE

3 49 A TONER NUMUNE

 4 83 A TONER NUMUNE

5 85 A TONER NUMUNE

6 2165 TONER NUMUNE

7 SAMSUNG SCX 3405 - F FAX TONERİ NUMUNE

8 KLAVYE USB BAĞLANTI SOKETLİ KATOLOG

9 MOUSE OPTİK USB BAĞLANTI SOKETLİ KATOLOG

10 PS2 KLAVYE  KATOLOG

11 PS2 MOUSE KATOLOG

12 BOŞ CD NUMUNE

13 LAZERJET YAZICI KATOLOG

14 BARKOD YAZICI KATOLOG

15 19'' LCD MONİTÖR KATOLOG

16 KASA ATX POWER SUPLY Lİ KATOLOG

17 POWER SUPPLY KATOLOG

18EKRAN KARTI KATOLOG

19İŞLEMCİ KATOLOG

20 DDR 3 RAM 4 GB KATOLOG

21 ANAKART KATOLOG

22 ACCESS POİNT KATOLOG

23 8 LİK HUB KATOLOG

24ADAPTÖR KATOLOG

25GBIC (SFP MODÜL) KATOLOG

26PROJEKSİYON CİHAZI KATOLOG

27PROJEKSİYONCİHAZI KATOLOG (TAŞINABİLİR)

28 A 4 ÇİFT YÜZ HIZLI DOKÜMAN TARAYICIKATOLOG 

29 USB KABLO 3 M LİK KATOLOG

30PATCH CORD 1MT KATOLOG

31 KABLO BAĞI KATOLOG

İhale komisyonunun değerlendirdiği ve/veya kullanılmayan numuneler karar bildirim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde hastane deposundan teslim alınacaktır.(Muayene ve Kabul Komisyonunca kontrol edilmek üzere idarede alınkonulan numuneler hariç.) Kullanılan ve/veya Karar Bildirim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde teslim alınmayan numunelerle ilgili herhangi bir sorumluluk kabul edilmeyecektir. İstekliler teklif ettikleri malzemenin teknik şartnameye uygun olduğunu teklif mektubunda kabul ve taahhüt etmektedir. İhale komisyonu tarafından numune incelemesi sırasında tespit edilemeyen kusurlar muayene komisyonu tarafından tespit edilebilir. ihale komisyonunca yapılan numune incelemesi sonucu malzemenin satın alındığı gerekçesiyle istekliler bir hak talebinde bulunamaz.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (ONBEŞ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Dr. Sami Ulus Kadın Doğum, Çocuk Sağlığı Ve Hastalıkları Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Satınalma Bölümü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dr. Sami Ulus Kadın Doğum, Çocuk Sağlığı Ve Hastalıkları Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Babür Caddesi No:36 06080 Telsizler ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
12 A TONER 150 adet
35 A TONER 50 adet
49 A TONER 50 adet
83 A TONER 10 adet
85 A TONER 250 adet
2165 TONER 200 adet
SAMSUNG SCX 3405 - F FAX TONERİ 10 adet
KLAVYE USB BAĞLANTI SOKETLİ 80 adet
MOUSE OPTİK USB BAĞLANTI SOKETLİ 80 adet
PS2 KLAVYE 10 adet
PS2 MOUSE 10 adet
BOŞ CD 3.000 adet
LAZERJET YAZICI 40 adet
BARKOD YAZICI 30 adet
19'' LCD MONİTÖR 80 adet
KASA ATX POWER SUPLY Lİ 30 adet
POWER SUPPLY 50 adet
EKRAN KARTI 40 adet
İŞLEMCİ 80 adet
DDR 3 RAM 4 GB 100 adet
ANAKART 100 adet
ACCESS POİNT 20 adet
8 LİK HUB 20 adet
ADAPTÖR 15 adet
GBIC (SFP MODÜL) 4 adet
PROJEKSİYON CİHAZI 1 adet
PROJEKSİYON CİHAZI (TAŞINABİLİR) 2 adet
A 4 ÇİFT YÜZ HIZLI DOKÜMAN TARAYICI 1 adet
USB KABLO 3 M LİK 50 adet
PATCH CORD 1MT 100 adet
KABLO BAĞI 1.000 adet