• İhale No
    2015/29492
  • İhale Adı
    BİLGİSAYAR DONANIM-YAZILIM-SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Nisan 2015 14:00
  • İdare
    İZMİR KUZEY KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

BİLGİSAYAR DONANIM-YAZILIM-SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

İZMİR KAMU HASTANE BİRLİĞİ (KUZEY) SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2015 YILI 28 KISIM BİLGİSAYAR DONANIM-YAZILIM-SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/29492
1-İdarenin
a) Adresi : SÜMER MAH. 453 SOK. NO:2 KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324443501 - 2324847486
c) Elektronik Posta Adresi : khb35k.malisatinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : GENEL SEKRETERLİĞİMİZ ve BAĞLI KURUMLARA 28 KISIM BİLGİSAYAR DONANIM, YAZILIM VE SARF MALZEMESİ ALINACAKTIR.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : DAĞILIM LİSTESİNDE BULUNAN İLGİLİ SAĞLIK TESİSLERİNİN AMBAR BİRİMİNE TESLİM EDİLECEKTİR.
c) Teslim tarihi : 30 GÜN İÇERİSİNDE KURUMA ÇALIŞIR HALDE TESLİM EDİLECEKTİR.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İZMİR İLİ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ KUZEY GENEL SEKRETERLİĞİ SÜMER MAH. 453 SOK. NO:2 KONAK/İZMİR
b) Tarihi ve saati : 15.04.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

GÜMRÜK VE TİCARET BAKANLIĞI’NIN SATIŞ SONRASI HİZMETLER YÖNETMELİĞİ EKİNDEKİ 6502 SAYILI TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN GEREĞİNCE SATIŞ SONRASI HİZMET VERİLMESİ ZORUNLU OLAN ÜRÜNLER LİSTESİNDE BULUNAN CİHAZLAR İÇİN “SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİK BELGESİ” TEKLİF DOSYASINDA SUNULACAKTIR.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

-İSTEKLİ TEKLİF ETTİĞİ ÜRÜNLERE AİT ; KATALOG/BROŞÜR/VB.DOKUMANLARI TEKLİF İLE BİRLİKTE SUNMALIDIR.

-TEKNİK ŞARTNAMEYE UYGUNLUK BELGESİ; İSTEKLİLER TEKLİF ETTİKLERİ ÜRÜNLERİN  HANGİ MARKA, HANGİ MODEL VE TİP OLDUĞUNU BELİRTEREK TEKNİK ŞARTNAME MADDELERİNE SIRASINA GÖRE CEVAP VERECEK OLUP TEKLİF İLE BİRLİKTE SUNMALIDIR. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Döküman Satış Bedeli İdaremizin Halk Bankası İzmir Şubesi nezdindeki TR390001200943000005000030 İBAN Nolu Hesabına şirket adı ve vergi dairesi ve numarasının dekontun açıklama kısmında belirtilerek yatırılması , döküman bedelinin İdarenin hesabına yatırıldığına ilişkin dekont ile birlikte İzmir İli Kuzey Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Biriminden İhale Dökümanı alınabilir. adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 120 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 130 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini HALK BANKASI İZMİR ŞUBESİ TR39 0001 2009 4300 0005 0000 30 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İZMİR KAMU HASTANELER BİRLİĞİ KUZEY GENEL SEKRETERLİĞİ-Merkezi Satınalma Birimi-Sümer Mh. 453 Sk. No.2 Konak adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
A4MONO ÇOK FONKSIYONLU YAZICI 20 adet
IŞLEMCISOĞUTUCU 10 adet
ANAKART 10 adet
HAVAKOMPRESÖRÜ 1 adet
KABLOSUZMOUSE 15 adet
ULTRABOOK 1 adet
DIZÜSTÜBILGISAYAR ÇANTASI 8 adet
TAŞINABILIRHARD DISK 10 adet
USBÇOKLAYICI 5 adet
UZAKTANEĞITIM SISTEMI IÇIN BILGISAYAR 1 adet
EĞITIMIÇERIĞI HAZIRLAMA YAZILIMI 1 adet
POWERSUPPLY 20 adet
TASARIMBILGISAYARI 1 adet
SABITDISK 15 adet
SWITCH 7 adet
IŞISTASYONU 1 adet
UZAKTANYÖNETIM VE KONTROL UYGULAMASI 1 adet
A3-A4ÇOK FONKSIYONLU RENKLI YAZICI 1 adet
VERIDEPOLAMA ÜNITESI 2 adet
OFISYAZILIMI 120 adet
A4HIZLI DOKÜMAN TARAYICI 28 adet
DRUM(CIHAZ UYUMLU) 10 adet
TONER(CIHAZ UYUMLU) 10 adet
TONER(CIHAZ UYUMLU) 5 adet
TONER(CIHAZ UYUMLU) 1 adet
A4ÇOK AMAÇLI RENKLI LAZER YAZICI 5 adet
PATCHCORD (1M) 200 adet
PATCHCORD (3M) 100 adet
PATCHCORD (5M) 100 adet
SUNUCU 4 adet
VERIDEPOLAMA SISTEMI 2 adet
08 Nisan 2015

İhale Tarihi 17.04.2015 14:00 olarak değişmiştir.