İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ - İSTANBUL AVRUPA SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK
Müdürlüğümüz ve Bağlı Birimlerinde Kullanılmak Üzere Bütünleşik Altyapısı Donanım Alım İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2018/44190 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Peykhane Caddesi NO:10 ÇEMBERLİTAŞ/ FATİH/İSTANBUL |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2124530871-4530749 - 2125180712 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | ist.satinalma@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 5 Kalem Bilgisayar Donanımı alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Sağlık Bilgi Sistemleri Şube Müdürlüğü |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasına müteakip İdare tarafından Yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak İşe başlama talimatının tebliğinden itibaren 1 (bir) ay içerisinde mesai saatlerinde teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü Peykhane Cad. No:8 Çemberlitaş-Fatih/İSTANBUL |
b) Tarihi ve saati | : | 01.03.2018 - 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Teklif verecek firmaların Elektronik cihazlar, donanım, network cihazları, güvenlik donanımları ve ilgili sistem yazılımları ve montajı, bakım, onarım, kurulum, sistem entegrasyonu, altyapı, lojistik ve teknik servis hizmetleri vb. açısından ISO 9001:2008'e uygun Kalite Yönetim Sistemi belgesi olmalı,
İhale tarihinde halen geçerli olan TSE Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi ve Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından alınmış Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik belgesine sahip olacaktır.
Teklif verecek firmaların 7x24 hizmet veren bir çağrı merkezi olmalı ve iletişim bilgileri teklifle birlikte sunulmalıdır.
İstekli teklif ettikleri ürünlerin marka ve model bilgilerini ihale esnasında idareye yazılı olarak vermelidir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İhale döküman bedeli T.C. İSTANBUL VALİLİĞİ Defterdarlık İstanbul Kurumlar Döner Sermaye Saymanlığının Halk Bankası Cağaloğlu Şubesi TR 23 0001 2009 7580 0006 000 009 IBAN No'lu hesabına yatırıldıktan sonra dekont ile birlikte İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü, Peykhane Cad. No:8 Çemberlitaş-Fatih/İSTANBUL Tahakkuk ve Mali İşler Şubesi Satınalma Biriminden alınacaktır. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü Tahakkuk ve Mali İşler Şubesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Bütünleşik Altyapı Sistemi | 1 | adet |
Ağ Anahtarları | 2 | adet |
Sunucu | 1 | adet |
Yedekleme Yazılımı | 1 | adet |
Sanal Makina Replikasyon Yazılımı | 1 | adet |