• İhale No
    2018/343829
  • İhale Adı
    BİLGİSAYAR KASASI (DONANIM),LED MONİTÖR VE BİLGİ İŞLEM SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Akü, Jenaratör, Güç Kaynağı Malzemeleri ve Bakımı
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Ağustos 2018 10:00
  • İdare
    Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Zonguldak
  • İşin İli
    Zonguldak
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    24 Temmuz 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BİLGİSAYAR KASASI (DONANIM),LED MONİTÖR VE BİLGİ İŞLEM SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK BAKANLIĞI ZONGULDAK ATATÜRK DEVLET HASTANESİ

36 KALEM BİLGİSAYAR KASASI (DONANIM),LED MONİTÖR VE BİLGİ İŞLEM SARF MALZEMELERİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/343829
1-İdarenin
a) Adresi : MESRUTIYET MAHALLESI HUZUR SOKAK 10 67030 ZONGULDAK MERKEZ/ZONGULDAK
b) Telefon ve faks numarası : 3722521900 - 3722521923
c) Elektronik Posta Adresi : zonguldakdhs4@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : BİLGİSAYAR KASASI (DONANIM),LED MONİTÖR VE BİLGİ İŞLEM SARF MALZEMESİ - 36 KALEM - MAL ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi (Meşrutiyet Mh.Huzur Sk. No:35 67030 ) Merkez/Zonguldak
c) Teslim tarihi : Atatürk Devlet Hastanesi (Meşrutiyet Mah.Huzur Sok No:35 Merkez/ZONGULDAK) sözleşmenin süresi 31.12.2018 tarihine kadardır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Atatürk Devlet Hastanesinin Ana Binası Konferans Salonu - Meşrutiyet Mah. Huzur Sk. No: 10 67030 ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 14.08.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:

1.KALEM BİLGİSAYAR KASASI (DONANIMLI)  CE,CB,FCC ve GS sertifikalarından en az 3(üç) tanesine sahip olacak, ROHS ve WEEE deklerasyonu belgesi,

EPEAT Gold sertifikası, Energy star 6.0 sertifakası olacaktır.Buna ilişkin belgeler ihale dosyasında sunulacaktır.

2.KALEM BİLGİSAYAR LED MONİTÖRÜ  FCC,CE,TUV/GS ve UL sertifikası olacaktır.

20.KALEM KLAVYE ve  21.KALEM MOUSE uluslararası üç yıllık sınırlı garantiye sahip olmalıdır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen ürünlerin teknik şartnamesi ve  ihale dokümanında belirlenen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla, ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı orijinal kataloglarını veya fotoğraflarını veya benzeri tanıtım materyallerini ihale dosya ile birlikte sunacaktır. Başka bir dilde sunulan katalog veya vb. materyaller, Türkçe tercümesi ile birlikte verilmesi halinde geçerli sayılacaktır. Bu durumda teklifin veya belgenin yorumlanmasında Türkçe tercüme esas alınır.

Ayrıca idare veya İhale Komisyonu gerek görmesi durumunda ihalenin herhangi bir aşamasında incelemek amacıyla  tüm kalemlerden numune isteyebilir. İdare bunların doğruluğunun teyidi için üretim ve/veya imalat aşaması ile sevkiyat aşamalarında idarece belirlenen uzmanlarca denetlenmesini talep edebilir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi (Meşrutiyet Mah. Huzur Sk. No: 10 67030 ZONGULDAK) Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Atatürk Devlet Hastanesi Satınalma Birimi- Meşrutiyet Mah. Huzur Sk. No: 10 67030 ZONGULDAK adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BİLGİSAYAR KASASI (DONANIMLI) 75 adet
BİLGİSAYAR LED MONİTÖRLÜ 21" 30 adet
IPS LED MONİTÖR 27" 4 adet
ANAKART SOKET 1151 20 adet
İŞLEMCİ SOKET 1151 20 adet
EKRAN KARTI 128 BIT 5 adet
SSD DİSK 120 GB 100 adet
GÜÇ KAYNAĞI 40 adet
DRUM ÜNİTESİ 310-312-510 DN 75 adet
DRUM ÜNİTESİ 460 DN 20 adet
DRUM ÜNİTESİ OKI B 432 DN 75 adet
TAŞINABİLİR DİSK 2 adet
TAŞINABİLİR DVD-RW 2 adet
FLAŞ DİSK 10 adet
ETHERNET 10/100/1000 PCI-XI 50 adet
USB YAZICI KABLOSU 20 adet
PATCH KABLO 3 MT 25 adet
PATCH KABLO 5 MT 25 adet
PATCH KABLO 10 MT 5 adet
KEYSTONE JACK ZIRHSIZ CAT6 50 adet
SWITCH 8 PORT 10 adet
KLAVYE 30 adet
MOUSE (FARE) 30 adet
TORNAVİDA 300 MM 3 adet
TORNAVİDA 150 MM 3 adet
TOPAÇ TORNAVİDA 3 adet
SICAK HAVA TABANCASI 1 adet
TOZ ÇEKME/ÜFLEME SÜPÜRGESİ 3 adet
EL TİPİ ŞARZLI TORNAVİDA 2 adet
TERMAL MACUN 10 adet
KONTAK TEMİZLEME SPREYİ 10 adet
ENDÜSTRİYEL ÇOK FONKSİYONLU EL ARABASI 1 adet
VGA KABLO 15 MT 10 adet
VGA ÇOKLAYICI 30 adet
İŞLEMCİ FAN 30 adet
ADAPTÖR 2 adet