• İhale No
    2015/32722
  • İhale Adı
    BİLGİSAYAR KASASI (KLAVYE, MOUSE VE HOPARLÖR DAHİL), MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR EKRANI, DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR, BARKOD YAZICI CİHAZI, PROJEKSİYON CİHAZI VE ÇOK FOKSİYONLU PROJEKSİYON CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Nisan 2015 11:00
  • İdare
    Ordu Halk Sağlığı Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

BİLGİSAYAR KASASI (KLAVYE, MOUSE VE HOPARLÖR DAHİL), MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR EKRANI, DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR, BARKOD YAZICI CİHAZI, PROJEKSİYON CİHAZI VE ÇOK FOKSİYONLU PROJEKSİYON CİHAZI SATIN ALINACAKTIR

ORDU HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU

100 Adet Masaüstü Bilgisayar Kasası (Klavye, Mouse ve Hoparlör dahil), 100 Adet Masaüstü Bilgisayar Ekranı, 6 Adet Dizüstü Bilgisayar, 85 Adet Barkod Yazıcı Cihazı, 20 Adet Projeksiyon Cihazı ve 6 Adet Çok Foksiyonlu Projeksiyon Cihazı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/32722
1-İdarenin
a) Adresi : Bucak Mahallesi İbni Sina Caddesi 20 52100 ALTINORDU/ORDU
b) Telefon ve faks numarası : 0452 666 25 01 - 0452 222 23 01
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 100 Adet Masaüstü Bilgisayar Kasası (Klavye, Mouse ve Hoparlör dahil), 100 Adet Masaüstü Bilgisayar Ekranı, 6 Adet Dizüstü Bilgisayar, 85 Adet Barkod Yazıcı Cihazı, 20 Adet Projeksiyon Cihazı, 6 Adet Çok Foksiyonlu Projeksiyon Cihazı.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ORDU HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ AMBARI -BUCAK MAH. İBN-İ SİNA CAD. NO:20 ALTINORDU/ORDU
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 20 (yirmi) takvim günü içerisinde Ordu Halk Sağlığı Müdürlüğü Ambarına ürünler teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ORDU HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ BUCAK MAH. İBN-İ SİNA CAD. NO:20 ALTINORDU/ORDU
b) Tarihi ve saati : 20.04.2015 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teklif ettiği ürünlerin (Masaüstü Bilgisayar Kasası (Mouse, Klavye ve Hoparlör dahil) ,Bilgisayar Ekranı, Dizüstü Bilgisayar, Barkod Yazıcı ve Projeksiyon cihazları için) teknik bilgilerini içeren kataloglarını teklifleri ile birlikte sunacaklardır. Sunulan kataloglarda teklif edilen ürünler teklif sahibi tarafından işaretlenerek teklif dosyasında sunulacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sektöre  gerçekleştirilmiş sözleşmeyle bağıtlanmış her türlü bilgisayar alımı veya bilgisayar ekranı alımı veya projeksiyon cihazı alımı veya barkod cihazları alımları ile ilgili işler benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı ORDU HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA BÜROSU adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ORDU HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ BUCAK MAH. İBN-İ SİNA CAD. NO:20 ALTINORDU/ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MasaüstüBilgisayar Kasası. (Klavye, Mouse ve Hoparlör dahil) 100 adet
MasaüstüBilgisayar Ekranı. 100 adet
DizüstüBilgisayar 6 adet
BarkodYazıcı Cihazı 85 adet
ProjeksiyonCihazı 20 adet
ÇokFoksiyonlu Projeksiyon Cihazı 6 adet