• İhale No
    2012/21619
  • İhale Adı
    BİLGİSAYAR MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar, Büro Makineleri ve Parçaları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Mart 2012 10:00
  • İdare
    İzmit Seka Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    23 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


BİLGİSAYAR MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık İz mit Se ka Dev let H a st a nesi
2012 yılı Bilgisayar Malzemesi Temini alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/21619
1-İda re nin
a) Adresi : Yenıdogan Mahallesı D-100 Karayolu Üzerı 41100 İzmit Kocaeli
b) Telefon ve faks numarası : 2623223460 - 2623253369
c) Elektronik Posta Adresi : sekadevlet@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‘ta
(Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İzmit Seka Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 20 gün içerisinde yüklenici teslimi gerçekleştirecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : D 100 Karayolu Üzeri Yenidoğan 41100 İzmit Kocaeli
b) Tarihi ve saati : 09.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Satış sonrası her türlü bakım ve onarımın teknik şartname hükümlerine uygun olarak yüklenici tarafından yapılacağına dair cevapları teklif ekinde sunulacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
"Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi" adı altında hazırlanacak bir dokümanda, teknik şartname ve eklerindeki maddelere sırasıyla ayrı ayrı cevap verilecek ve cevap maddeleri varsa broşür, katalog veya dokümanlarda, şartname maddesi numarası verilmek suretiyle işaretlenecektir.Teknik şartnameye uygunluk belgeleri, teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış, firma kaşeli ve firma yetkilisi tarafından imzalanmış olacak ve resmi beyan olarak kabul edilecektir. Bu maddeye uymayan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Satınalma Servisi
adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 57 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini İzmit Seka Devlet Hastanesi Ziraat Bankası Derince Şubesi TR050001000554433700225010 nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmit Seka Devlet Hastanesi Satınalma Servisi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‘ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
Birim fiyat teklif cetvelinde teklif edilen birim fiyat tekliflerinde kuruş hanesindeki ondalık basamak sayısında iki rakam sınırlaması yoktur; kuruş hanesindeki ondalık basamak sayısında dört rakama kadar teklif verilebilir.
Örnek: 0,0000 TL

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ANAKART 478 TİP 10,000 Adet
ANAKART 775 TİP 25,000 Adet
POWER SUPPLY 40,000 Adet
RAM DDR 1GB 20,000 Adet
RAM DDR 512 MB 5,000 Adet
RAM DDR2 5,000 Adet
EKRAN KARTI ÇİFT ÇIKIŞLI 15,000 Adet
EXTERNAL SLİM DVD RW 1,000 Adet
TAŞINABİLİR HDD 4,000 Adet
KWM SWİTCH BAĞLANTI APARATI 25 PİN 8,000 Adet
FAN 478 TİP 15,000 Adet
FAN 775 TİP 5,000 Adet
SWİTCH 16 PORT 2,000 Adet
SWİTCH 8Lİ 8,000 Adet
LCD DUVAR MONTE APARATI 35,000 Adet
ETHERNET KARTI 100/1000 1,000 Adet
KONNEKTÖR RJ 45 CAT 5 KABLO İÇİN 2000,000 Adet
DVI DÖNÜŞTÜRÜCÜ 35,000 Adet
BARKOD OKUYUCU USB 4,000 Adet
ADAPTÖR (AYARLI) 8,000 Adet
ADAPTÖR 5W DC2A 5,000 Adet
BİLGİSAYAR KASASI POWER DAHİL 10,000 Adet
KLAVYE MAUS TAKIM 10,000 Adet
VGA KABLO SES DAHİL 35,000 Adet
LPT PORT (PCI 25pin) 20,000 Adet
DVD RWİTER 5,000 Adet
LCD MONİTÖR 35,000 Adet
ADAPTÖR (AYARLI) 12V 4.16A 5,000 Adet
TAKIM BİLGİSAYAR 36,000 Adet
LAZER YAZICI 50,000 Adet
TERMAL BARKOD YAZICI 90,000 Adet