• İhale No
    2011/151250
  • İhale Adı
    BİLGİSAYAR MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Ekim 2011 11:00
  • İdare
    Ordu Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    03 Ekim 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


BİLGİSAYAR MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Ordu Devlet Hastanesi
Poliklinik Hizmetleri Süreç İyileştirme Kapsamında Bilgisayar Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/151250
1-İdarenin
a) Adresi : Şahincili Mah.Dr.Fahrettin ÖNSEL Cad. 52200 Merkez Ordu
b) Telefon ve faks numarası : 4522343232 - 4522339327
c) Elektronik Posta Adresi : ordudhs9@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ordu Devlet Hastanesi Ayniyat Saymanlığı
c) Teslim tarihi : Malzemelerin hastanemize teslimi ve montaj işlemleri 45 (kırkbeş) gün içerisinde tamamlanacaktır. 1. Kısıma ait malzemelerin, hastane idaresi tarafından gösterilen yerlere teknik şartnamede belirtilen kriterlere uygun olarak yüklenici tarafından montajı yapılacak ve hastane otomasyonuna entegre olacak şekilde çalışır vaziyette teslim edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Ordu Devlet Hastanesi Şahincili Mah. Dr. Fahrettin Önsel Cad.
(Başhekim Yardımcıları Odası) 52200 Ordu
b) Tarihi ve saati : 17.10.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1.Katalog: Projede kullanılacak malzemelerin (monitör, ekran kartı, askı aparatı, barkod okuyucu, converter, vga çoklayıcı) her birini tanıtan katalog veya broşür ihale teklif zarfı ile birlikte sunulacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ordu Devlet Hastanesi
Şahincili Mah. Dr. Fahrettin Önsel Cad. (Satın Alma Ünitesi) 52200 ORDU adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu Devlet Hastanesi Şahincili Mah. Dr. Fahrettin ÖNSEL Cad. (Satın Alma Ünitesi) 52200 Ordu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
1. İstekliler, Kamu İhale Genel Tebliği`nin 16.5.2 maddesi gereğince; birim fiyatlarını virgülden sonra iki
haneden fazla olacak şekilde verebileceklerdir.
2. 1.Kısıma ait malzemeler Hastane idaresi tarafından gösterilecek olan yere yüklenici tarafından kurulacaktır. bu malzemlerin montajı, hastanenin sistemlerine bağlanılması ve çalışır vaziyete getirilmesi için gereken tüm masraflar (nakliye, inşaat giderleri, makine, ekipman ve malzemeler, işçilik giderleri, montaj vb.) yükleniciye aittir.
3. Tüm malzemelerin montajı yapılarak hastaneye çalışır vaziyette teslim edilecektir.
4. İşin yapılacağı yeri görmek, inceleme yapmak; teklifini hazırlamak ve taahhüde girmek için gerekli olabilecek tüm bilgileri temin etmek isteklinin sorumluluğundadır. Bütün masraflar istekliye aittir.
5. İstekli yeri görmekle maliyet ve zaman bakımından bilgi edinmiş; teklifini etkileyebilecek riskler, olağanüstü durumlar ve benzeri diğer unsurlara ilişkin gerekli her türlü bilgiyi almış sayılır.
6. İdare, isteklilerden işin yapılacağı yerin görülmesiyle ilgili bir talep geldiğinde, bu kişilerin işin yapılacağı yere girmesi ve görmesi için gerekli izni verecektir.
7. Tekliflerin değerlendirilmesinde, isteklinin işin yapılacağı yeri incelediği ve teklifini buna göre hazırladığı
kabul edilir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Çift Çıkışlı Ekran Kartı 90,000 Adet
LED Monitör 180,000 Adet
LED Monitör Duvar Askı Aparatı 90,000 Adet
Kablo Kanalı (15 mt ) 90,000 Adet
DVI Kablo ( 15 mt ) 90,000 Adet
Elektrik Uzatma Kablosu ( 15 mt ) 90,000 Adet
3 lü Priz 90,000 Adet
Barkot Kart Okuyucu 90,000 Adet
Cat6 Kablo (15 mt iki ucunda da Cat6 RJ45 Connectör takılı olacaktır) 90,000 Adet
Converter (RJ45 ‹ - › Rs232) 180,000 Adet
VGA Çoklayıcı (2 Port VGA Çoklayıcı) 90,000 Adet
Plastik Kart Yazıcı 3,000 Adet
Hasta Tanıtım Kartı 200000,000 Adet