• İhale No
    2014/44948
  • İhale Adı
    BİLGİSAYAR OFİS YAZILIM VE SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Mayıs 2014 14:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Kütahya
  • İşin İli
    Kütahya
  • Yayın Tarihi
    25 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

BİLGİSAYAR OFİS YAZILIM VE SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU KÜTAHYA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

70 KALEM BİLGİSAYAR OFİS YAZILIM VE BİLGİSAYAR SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/44948
1-İdarenin
a) Adresi : Dumlupınar Üniversitesi Merkez Kampüsü Evliya Çelebi Yerleşkesi Tavşanlı Yolu 10.Km.KÜTAHYA 43100 MERKEZ KÜTAHYA MERKEZ/KÜTAHYA
b) Telefon ve faks numarası : 2742236070 - 2742653021
c) Elektronik Posta Adresi : khb43@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 70 KALEM BİLGİSAYAR OFİS YAZILIMI VE BİLGİSAYAR SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1. DPÜ EVLİYA ÇELEBİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ 2. KÜTAHYA AĞIZ DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ 3. YONCALI FTR HASTANESİ 4. GEDİZ DEVLET HASTANESİ 5. EMET DEVLET HASTANESİ 6. SİMAV DOÇ.DR.İSMAİL KARAKUYU DEVLET HASTANESİ 7. TAVŞANLI MUSTAFA KALEMLİ DEVLET HASTANESİ 8. GENEL SEKRETERLİK
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 45 gün içerisinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Dumlupınar Üniversitesi Merkez Kampüsü Evliya çelebi Yerleşkesi Tavşanlı Yolu 10. Km Kütahya İli Kamu Hastaneleri Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma
b) Tarihi ve saati : 26.05.2014 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1. ayrıca teknik şartnameye uygunluk beyanı verilecektir.
 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kütahya İli Kamu Hastaneleri Genel Sekreterliği D.P.Ü. Merkez Kampüsü Evliya Çelebi Yerleşkesi Tavşanlı Yolu 10. Km Kütahya İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma servisi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 55 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini (Kütahya Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterlik Halk Bankası Kütahya Şubesi Hesap No: TR 1600 0120 0952 7000 0600 0029) yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dumlupınar Üniversitesi Merkez Kampüsü Evliya çelebi Yerleşkesi Tavşanlı Yolu 10. Km Kütahya İli Kamu Hastaneleri Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
OPTİKMOUSE-PS2 90 ADET
FKLAVYE-PS2 70 ADET
BOŞCD 6.800 ADET
BOŞDVD 2.600 ADET
8GB USB BELLEK 10 ADET
CAT6 UTP KABLO 300 METRE
KONEKTÖRUTP 3 PAKET
1TB USB 3.0 TAŞINABİLİR DİSK 2 ADET
BARKODYAZICI 10 ADET
LAZERYAZICI 8 ADET
LEDMONİTÖR 22'' 14 ADET
HPQ6000A TONER 7 ADET
HPQ6001A TONER 4 ADET
HPQ6003A TONER 4 ADET
HPQ5949A TONER 5 ADET
HPCE278A TONER 4 ADET
HPCF280A TONER 15 ADET
EPSONSO15021 ŞERİT 2 ADET
OKİMİCROLİNE 1120-1190 ŞERİT 2 ADET
SHARP5516 FOTOKOPİ TONERİ 3 ADET
LEXMARKT650H11E TONER 6 ADET
USBKLAVYE (F) 15 ADET
USBOPTİK MOUSE 20 ADET
CAT5 KABLO-TSE Lİ 305 MT
RJ45SOKET 200 ADET
RJ45EK MUFU 10 ADET
POWERSUPPLY 20 ADET
CD-DVDZARFI 10.900 ADET
TONER(DRUM ÜNİTELİ) BROTHER HL 5240 2 ADET
TONER(DRUM ÜNİTESİZ) BROTHER HL 5240 4 ADET
TONER-SAMSUNGGML-2250 5 ADET
TONER-SAMSUNGSCX-4600 3 ADET
TONER-SAMSUNGSCX-4521 F 4 ADET
TONERTOZU-HP280 UYUMLU 5 KG
TONERTOZU-SAMSUNG UNİVERSAL 5 KG
TONERTOZU-BROTHER UYUMLU 2 KG
DRUM-SAMSUNGSCX-4600 UYUMLU 3 ADET
CHİP-SAMSUNGSCX-4600 UYUMLU 10 ADET
MÜREKKEP-CANONUYUMLU SU BAZLI PHOTO İNK (SİYAH) 1 LT
MÜREKKEP-CANONUYUMLU SU BAZLI PHOTO İNK (SARI) 0,5 LT
MÜREKKEP-CANONUYUMLU SU BAZLI PHOTO İNK (KIRMIZI) 0,5 LT
MÜREKKEP-CANONUYUMLU SU BAZLI PHOTO İNK (MAVİ) 0,5 LT
TONER-SAMSUNGCLX-3160 FN İÇİN (SİYAH) 4 ADET
TONER-SAMSUNGCLX-3160 FN İÇİN (SARI) 3 ADET
TONER-SAMSUNGCLX-3160 FN İÇİN (KIRMIZI) 3 ADET
TONER-SAMSUNGCLX-3160 FN İÇİN (MAVİ) 3 ADET
RJ45PENSESİ 1 ADET
KABLOSUZMOUSE 5 ADET
KABLOSUZKLAVYE 5 ADET
HDD500 GB SATA 10 ADET
RAM 20 ADET
RJ45BİRLEŞTİRİCİ 20 ADET
RJ45UZATICI 10 ADET
USBKABLO 40 ADET
EKRANKARTI 110 ADET
LPTKABLO 60 ADET
HARDDİSK 50 ADET
VGAÇOKLAYICI 50 ADET
KLAVYE-MOUSETAKIM 100 ADET
VGAKABLO 30 ADET
DVD-ROM 25 ADET
HARDDİSK- 1 TB / 3,5'' SABİT DİSK 10 ADET
ANAKART/2200MHZ 10 ADET
İŞLEMCİ/3.4 GHZ İ5 10 ADET
USBFLASH BELLEK 16 GB 20 ADET
İŞLEMCİFANI 20 ADET
Windowsİşletim Lisansı Open License 250 ADET
MicrosoftCal Lisans Open License 540 ADET
MicrosoftOffice Open License 180 ADET
4.Windows XP Professional Oem'den Windows 8 Yükseltme Open License 300 ADET