• İhale No
    2015/39110
  • İhale Adı
    BİLGİSAYAR SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Nisan 2015 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Sinop
  • İşin İli
    Sinop
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

BİLGİSAYAR SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

SİNOP KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

48 KALEM BİLGİSAYAR SARF MALZEMESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/39110
1-İdarenin
a) Adresi : Gelincik Mahallesi Fatih Caddesi No:129 80.Yıl Saha Yanı Merkez/SİNOP SİNOP MERKEZ/SİNOP
b) Telefon ve faks numarası : 3682715560 - 3682715796
c) Elektronik Posta Adresi : sinopstok@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 48 KALEM BİLGİSAYAR SARF MALZEME
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Sinop Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği, Sinop ADSM, Atatürk, Ayancık, Boyabat, Durağan, Gerze ve Türkeli Devlet Hastanesi Yöneticilikleri
c) Teslim tarihleri : Kurumların ihtiyaçları doğrultusunda (sözleşme süresince en fazla 3 sipariş olmak üzere peyder pey ) firmaya fax ve yazı ile ulaştırılan istekler en geç 15(on beş) gün içinde, mesai saatleri dahilinde,Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisinin göstereceği yere yüklenici firma personelleri tarafından yerleştirilecektir. (Yukarıda belirtilen malzeme teslim planından hariç , teslim yerlerinde yazılı kurumların acil malzeme talepleri yüklenici firmaca itiraz edilmeden karşılanacaktır.)


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Gelincik Mahallesi Fatih Caddesi No:129 80.Yıl Saha Yanı Merkez/SİNOP
b) Tarihi ve saati : 22.04.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sinop Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi Gelincik Mahallesi Fatih Caddesi No:129 80.Yıl Saha Yanı Merkez/SİNOP adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 150 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini SİNOP HALK BANKASI ŞUBESİ TR130001200969400005000051 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sinop Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satıalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
24PORT SWİCH 1 adet
8PORT SWİCH 27 adet
ACCESPOİNT 22 adet
AĞKABLO UZATMA APARATI 50 adet
ANAKART 10 adet
ANAKART-2 5 adet
BarkodYazıcı DT-TT 10 adet
Bilgisayariçin kesintisiz güç kaynağı 74 adet
BİOSPİLİ 90 adet
DahiliHarddisk 4 adet
DDRram 29 adet
DDR2RAM 31 adet
DDR3RAM 20 adet
DVDRW 32 adet
DVIVGA dönüştürücü aparat 30 adet
EKRANKARTI 25 adet
ETHETNETKARTI 50 adet
FLASHBELLEK 64 adet
Güçkaynağı aküsü 12v 7Ah Kuru Batarya 40 adet
HARDDİSK 38 adet
HariciHarddisk 13 adet
HAVAKOMPRESÖRÜ 1 adet
İŞLEMCİ 10 adet
İŞLEMCİSOĞUTUCU FAN 5 adet
İŞLEMCİ-2 5 adet
KARTOKUYUCULAR 18 adet
KLAVYE 180 adet
KlavyePC2 20 adet
MonitörSes kablosu(20 Metre) 6 adet
MOUSE 210 adet
MousePC2 20 adet
NETWORK(CAT6)KABLO 4.575 metre
POWERSUPPLY 58 adet
POWERSUPPLY-2 5 adet
PROJEKSİYONCİHAZI VE PERDESİ 2 adet
RJ45JACK 2.300 adet
ServerHDD(146Gb)x3650- 7979kug uyumlu 6 adet
ServerHDD(500Gb)x3650-m³-7945k4g uyumlu 6 adet
ServerRam(4Gb)x3650- 7979kug uyumlu 8 adet
ServerRam(8 Gb)x3650-m³- 7945k4g uyumlu 10 adet
Tarayıcı 2 adet
TermalMacun 3 adet
USB2.0 UZATMA KABLOSU-1 10 adet
USB2.0 UZATMA KABLOSU-2 10 adet
USBÇOĞALTICI 5 adet
USBDVD RW 1 adet
USBYAZICI KABLOSU 70 adet
VGAKablo 10 adet