• İhale No
    2012/32476
  • İhale Adı
    BİLGİSAYAR, TAŞINABİLİR BİLGİSAYAR, MONİTÖR VE YAZICI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Nisan 2012 14:00
  • İdare
    İzmir Büyükşehir Belediyesi DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET ALIMLARI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    16 Mart 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


BİLGİSAYAR, TAŞINABİLİR BİLGİSAYAR, MONİTÖR VE YAZICI SATIN ALINACAKTIR
İz mir B üy ü kşehir B elediy esi Dest e k H iz met leri Da ire B a ş ka nlığ ı M a l A lı mla rı Ş ube M üdürlüğ ü
Bilgisayar, Taşınabilir Bilgisayar, Monitör Ve Yazıcı Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu
maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/32476
1-İda re nin
a) Adresi : Cumhurıyet Bulvarı No:1 K:4 35250 Konak İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2322931391 - 2322934246
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@izmir.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ürünler; İzmir Büyükşehir Belediyesi Bilgi İşlem ve Veri Yönetimi Şube Müdürlüğü'ne ait Konak/İzmir Metro istasyonu içerisindeki P09 no'lu depoya teslim edilecektir. (1. Kısımdaki ürünler montaj ve kurulumları yapılarak teslim edilecektir.Ürünlerin tesliminden sonra yüklenici müdürlüklere kurulumlarını yapacaktır.)
c) Teslim tarihi : Mallar, Yüklenici İle İdare Arasında Sözleşmenin İmzalanmasından
İtibaren 30(Otuz) Takvim Günü İçerisinde Teslim Edilecektir. 1.
Kısımdaki Ürünler Montaj Ve Kurulumları Yapılarak Teslim
Edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İzmir Büyüksehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Baskanlığı
İhale Odası (Cumhuriyet Bulvarı No:1 Kat:4 Konak/İzmir)
b) Tarihi ve saati : 06.04.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
1) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
2) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
3) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
4) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmis ve teklif ettiği mala iliskin Yerli Malı Belgesi,
5) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine iliskin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluslarca düzenlenen isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler,
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden birini sunması yeterli kabul edilir.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
İstekliler; 1., 2.,3.,ve 4. kısımlardaki teklif ettikleri ürünler için İzmir'de yetkili tamir, bakım ve onarım servisi bulunduğunu ya da bir teknik servis ile anlaşmalı olduklarını gösteren belgeleri teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tedarik edilecek malların numuneleri,katalogları,fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler, tekliflerinde teklif ettikleri ürünlerin marka, modelini belirterek, ürünlerin teknik özelliklerini
gösteren katalog, broşür veya diğer belgeleri teklifleriyle birlikte vereceklerdir. Türkçe dışında bir dilde sunulan katalog, broşür veya diğer belgeler noter onaylı Türkçe tercümeleri ile birlikte verilecektir.(Teklif edilen ürünlerin ürün sona erdirme duyurusu yapılmamış olacaktır.)
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir Büyüksehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Baskanlığı İhale Bürosu (Cumhuriyet Bulvarı No:1 Kat:4 Konak/İzmir) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir Büyüksehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Baskanlığı İhale Bürosu (Cumhuriyet Bulvarı No:1 Kat:4 Konak/İzmir) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BİLGİSAYAR KASASI GRAFİK AMAÇLI TEKNİK 3,000 ADET
MONİTÖR 27'' LCD 3,000 ADET
BİLGİSAYAR KASASI 200,000 ADET
MONİTÖR 17'' LCD 150,000 ADET
MONİTÖR 19'' LCD 150,000 ADET
DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR 14'' EKRAN 18,000 ADET
DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR 15,6'' EKRAN 5,000 ADET
DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR 17,3'' EKRAN 2,000 ADET
YAZICI LAZER 40,000 ADET