• İhale No
    2010/515909
  • İhale Adı
    Bilgisayar ve Bilgisayar Sarf Malzemesi
  • Sektör
    Bilgisayar, Büro Makineleri ve Parçaları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Ekim 2010 14:00
  • İdare
    GAZİOSMANPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BİLGİSAYAR VE BİLGİSAYAR SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
GAZİOSMANPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Bilgisayar ve Bilgisayar Sarf Malzemesi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/515909
1-İdarenin
a) Adresi: ORDU CADDESI 20 GAZİOSMANPAŞA İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası:2124535053 - 2124535055
c) Elektronik Posta Adresi:dhm@gaziosmanpasa.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):-

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:GAZİOSMANPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
c) Teslim tarihleri:Telim Programı: 1. Grup malzeme listesi ve teslim tarihi:
Malzeme adı Adedi
1- Gigabyte 945 GCM-S2L Anakart veya dengi 10
2- Harddisk IDE 250 GB 20
3- Harddisk SATA 250 GB 20
4- Core 2 duo 3,0 İşlemci veya dengi 20
5- DDR 2 RAM 2 GB 800 MHz 100
6- DDR 2 RAM 1 GB 800 MHz 100
7- DDR RAM 1 GB 400 MHz 50
8- Power Supply (350 watt) 20
9- Boş CD 2000
10- Boş DVD 2000
11- 2 ucu wga kablo (standart) 10
12- LPT yazıcı kablosu 10
13- Flashdisk 8 GB 50
14- DVD-RW IDE 25
15- DVD-RW SATA 25
16- Mouse kablosuz (küçük) 5
17- CAT 6 kablo 1 top
18- Harici harddisk 500GB 5
19- Telsiz telefon makinesi 20
20- Sabit telefon makinesi 20
21- 19" Monitör 6
22- HP 78 50
23- HP 45 50
24- HP 343 5
25- HP 339 25
26- HP 344 25
27- HP 21 30
28- HP 22 30
29- HP 27 10
30- HP 28 10
31- HP 350 10
32- HP 351 10
33- HP 56 5
34- HP 57 15
35- HP 58 15
36- HP 920 4’ lü takım 25
37- HP 88 4’ lü takım 25
38- HP 10 5
39- HP 11 3’ lü takım 5
40- HP 15 5
41- HP 901 5
42- HP 901 XL 5
43- CANON 40 5
44- CANON 41 5
45- HP 338 5
46- OLİVETTİ FPJ 20 20
47- OKI MİCROLINE
182/183/192/193/280/320/321/3320/3321 240
48- HP Q 6000 A 40
49- HP Q 6001 A 40
50- HP Q 6002 A 40
51- HP Q 6003 A 40
52- HP 540 A 10
53- HP 541 A 10
54- HP 542 A 10
55- HP 543 A 10
56- HP 5949 A 25
57- HP 7553 A 25
58- HP 436 A 10
59- HP 2612 A 5
60- HP 2613 A 5
61- XEROX PHASER 3110 D3 3
62- SAMSUNG ML 1710 D3 5
63- XEROX 3119 013 R 00625 D3 2
64- XEROX PHASER 3117 2
65- HP Q 5950 A 2
66- HP Q 5951 A 2
67- HP Q 5952 A 2
68- HP Q 5953 A 2

Teslim tarihi Sözleşmenin imzalandığı tarihin 3. İş günü

2. Grup malzeme listesi ve teslim tarihi:

Malzeme adı Adedi
1- Bilgisayar Kasası 7
2- Monitör LCD 19” 7
3- Nokta Vuruşlu Yazıcı 3
Teslim tarihi Sözleşmenin imzalandığı tarihin 4. İş günü

3. grup malzeme listesi ve teslim tarihi:
Malzeme Adı Adet
1- Siyah Beyaz Yazıcı 1
Teslim tarihi Sözleşmenin imzalandığı tarihin 5. İş günü

4. grup malzeme listesi ve teslim tarihi:
Malzeme Adı Adet
1- Bilgisayar Kasası 4
2- Monitör LCD 19” 4
Teslim tarihi Sözleşmenin imzalandığı tarihin 6. İş günü

5. grup malzeme listesi ve teslim tarihi:
Malzeme Adı Adet
1- Bilgisayar Kasası 1
2- Monitör LCD 20” 1
Teslim tarihi Sözleşmenin imzalandığı tarihin 7. İş günü

6. grup malzeme listesi ve teslim tarihi:
Malzeme Adı Adet
1- Çok Fonksiyonlu Yazıcı 1
2- Dizüstü Bilgisayar 1
Teslim tarihi Sözleşmenin imzalandığı tarihin 8. İş günü

7. grup malzeme listesi ve teslim tarihi:
Malzeme Adı Adet
1- Fotokopi Makinesi 1
2- Bilgisayar Kasası 1
3- Monitör LCD 17” 1

Teslim tarihi Sözleşmenin imzalandığı tarihin 9. İş günü

8. grup malzeme listesi ve teslim tarihi:
Malzeme Adı Adet
1- Bilgisayar Kasası 1
2- Monitör LCD 19” 1

Teslim tarihi Sözleşmenin imzalandığı tarihin 10. İş günü

9. grup malzeme listesi ve teslim tarihi:
Malzeme Adı Adet
1- Bilgisayar Kasası 2
2- Monitör LCD 20” 2
3- Siyah Beyaz Yazıcı 2

Teslim tarihi Sözleşmenin imzalandığı tarihin 11. İş günü

10. grup malzeme listesi ve teslim tarihi:
Malzeme Adı Adet
1- Renkli Yazıcı 1

Teslim tarihi Sözleşmenin imzalandığı tarihin 12. İş günü

11. grup malzeme listesi ve teslim tarihi:
Malzeme Adı Adet
1- Smartdisk 320 GB 1
2- Monitör LCD 19” 1
3- Siyah Beyaz Yazıcı 1

Teslim tarihi Sözleşmenin imzalandığı tarihin 13. İş günü

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:GAZİOSMANPAŞA BELEDİYESİ YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ ENCÜMEN SALONU
b) Tarihi ve saati:25.10.2010 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


Satış sonrası 2 (iki) yıl garanti ve üretici firmadan alınmış İstabul Avrupa Yakası sınırları içerisinde yetkili servisi bulunacaktır.


4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Alımı yapılacak kartuş ve tonerlerden aşağıda yazılı olan modellerinden numune getirilecektir.



1-HP 78

2-HP 45

3-HP Q6000A

4-HP Q6001A

5-HP Q6002A

6-HP Q6003A



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

150 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

GAZİOSMANPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
GAZİOSMANPAŞA BELEDİYESİ YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ İHALE KALEMİ
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim