• İhale No
    2011/75031
  • İhale Adı
    BİLGİSAYAR VE ÇEVRE BİRİMLERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar, Büro Makineleri ve Parçaları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Haziran 2011 14:00
  • İdare
    ÇAY İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÇAYKUR Satınalma Dairesi Başkanlığı
  • İhale İli
    Rize
  • İşin İli
    Rize
  • Yayın Tarihi
    23 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


BİLGİSAYAR VE ÇEVRE BİRİMLERİ SATIN ALINACAKTIR
Ça y İşlet meler i Ge nel M üdü rlüğ ü(ç a y kur) Sa t ına l ma Da iresi B a ş ka nlığ ı
14 KALEM BİLGİSAYAR VE ÇEVRE BİRİMLERİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/75031
1-İda re nin
a) Adresi : Müftü Mahallesı Menderes Bulvarı 53080 Rize Merkez Rize
b) Telefon ve faks numarası : 4642130211 - 4642130226
c) Elektronik Posta Adresi : caykur@caykur.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ihale konusu malzemeler Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü tarafından gösterilecek yerlere teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi Teklif edilen tüm donanım birimleri ve yazılımlar Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü tarafından gösterilecek yerlere sözleşme tarihinden itibaren 4 (dört) ay içerisinde çalışır vaziyette teslim edilecektir. sistemin teslim tarihi 30 Kasım 2011 tarihini geçemez. Sistemin çalışır vaziyette teslim tarihinden itibaren 1 aylık test süresi idarece kullanılabilir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Satınalma Dairesi Başkanlığı -
RİZE
b) Tarihi ve saati : 17.06.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği
tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun
belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyim ni gösteren belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. -
4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
İhaleye katılacak firmaların Ankara, İstanbul, İzmir, Samsun, Kayseri, Erzurum, Diyarbakır, Mersin, Trabzon ve Rize illerinin herhangi birinde kendisine ait Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesine sahip şubesi olmalıdır. Şubesi bulunan ilin dışındaki illerinde ise kesin kabule kadar Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesine sahip şubesi veya yetkili bayii olacaktır. Firma muayene komisyonuna kesin kabulden önce şubelerinin ve bayilerinin güncel belgeleri ile birlikte Teşekkülümüze hizmet verecek personelin niteliği ve isim listesini verecektir
4.3.4.
4.3.4.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
teklif edilen sunucuların FCC Class part B, TUV, TSEK ve CE kalite belgelerinden en az bir tanesine sahip olduğu belgelenmelidir.
4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
yükleniciler teknik şartnamenin bütün maddelerine doğru, açık, anlaşılır ve yeterli teknik düzeyde anlatarak ve isteniyorsa belgelendirerek teknik şartnamedeki maddelere sıra ile cevap verecek ve teklif edilen marka ve model belirtilecektrir. şartnamede olması gerektiği istenilen veya tercih edileceği belirtilenözelliklere tekliflerde mutlaka cevap verilmelidir. cevaplar "Teknik Dokümana bakınız" şeklinde verilmemelidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Teklif veren firma, teklif etmiş olduğu ürünlerden en az Sunucu, Harici Disk Ünitesi ve Sanallaştırma yazılımı ürünlerini içeren bir projeyi başarılı bir şekilde kurmuş ve hayata geçirmiş olmalıdır. Firma bu referansla ilgili iş deneyim belgesinin aslını veya oter tastikli suretini teklif dosyasında sunacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 80 TRY (Türk Lirası) karşılığı Çaykur- Satınalma Dairresi
Başkanlığı- EKAP adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 100 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Zıraat Bankası İban: TR39 0001 0002 4829
3289 6550 01 T.C. Vakıflar Bankası İban: TR55 0001 5001 5800 7290 0377 35 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale
dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından
dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma
tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Evrak Kayıt Servisi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 40 (kırk) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SUNUCU 3,00 ADET
HARİCİ DİSK ÜNİTESİ 2,00 ADET
SANALLAŞTIRMA YAZILIMI 1,00 ADET
MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR TİP1 153,00 ADET
MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR TİP2 1,00 ADET
TAŞINABİLİR BİLGİSAYAR TİP1 11,00 ADET
TAŞINABİLİR BİLGİSAYAR TİP2 1,00 ADET
LASER YAZICI 60,00 ADET
NETWORK LASER YAZICI 2,00 ADET
RENKLİ LAZER YAZICI TİP1 2,00 ADET
RENKLİ LAZER YAZICI TİP2 1,00 ADET
SWİTCH 3,00 ADET
GÜÇ KAYNAĞI 1,00 ADET
SCANNER 2,00 ADET