• İhale No
    2015/24584
  • İhale Adı
    BİLGİSAYAR VE DONANIM SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Nisan 2015 14:30
  • İdare
    TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU BİLİM TOPLUM DAİRE BAŞKANLIGI
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

BİLGİSAYAR VE DONANIM SATIN ALINACAKTIR

TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU

16 adet iş istasyonu bilgisayar, 16 adet monitör, 27 adet masa üstü bilgisayar ile diğer donamın malzemeleri ve donanımla birlikte verilecek uygulama yazılımlar satınalınması. alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/24584
1-İdarenin
a) Adresi : ATATÜRK BULVARI 221 06100 KAVAKLIDERE ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 312 468 53 00 / 1116 - 312 427 36 98
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@tubitak.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 16 adet İş İstasyonu Bilgisayarı, 16 adet Monitör, 27 adet Masaüstü Bilgisayar, 3 adat grafik tablet, 1 adet Wacom Intuos Pro Grafik ve Kalem, 2 adet iPad Air 2 Wi-Fi 64 GB-Silver ile donanımla birlikte verilecek uygulamalı yazılım satınalınması
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : TÜBİTAK - Bilim ve Toplum Daire Başkanlığı, Akay Caddesi No:6 - Bakanlıklar /ANKARA
c) Teslim tarihi : işe başlama tarihinden itibaren 60 gün içinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : TÜBİTAK Başkanlığı, Satınalma Müdürlüğü - Atatürk Bulvarı No:221, 06100 Kavaklıdere / ANKARA
b) Tarihi ve saati : 07.04.2015 - 14:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Teklif veren firmalar, yetkili satıcı ve olduklarını üretici firmanın doğrudan ihaleye giren firma adına düzenledikleri yetki belgelerini tekliflerine eklemelidir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) İstekliler tarafından teklif edilen ürünlere ait katalog veya ürünleri tanıtıcı benzer materyaller veya teknik şartnamede belirtilen ilgili maddelerin karşısına açıklamalı olarak cevaplandırmak suretiyle sunmaları zorunludur.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Atatürk Bulvarı No:221, Satınalma Müdürlüğü,06100 Kavaklıdere / ANKARA adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 55 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıfbank Ankara Merkez Şube TR 490001500158007290109235 No'lu İBAN numarasına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TÜBİTAK BAŞKANLIĞI- Atatürk Bulvarı No:221, Satınalma Müdürlüğü, Kavaklıdere/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
İşİstasyonu Bilgisayar 16 adet
Monitör 16 adet
MasaüstüBilgisayar 27 adet
WacomCintiq 13 HD grafik tablet 3 adet
WacomIntuos Pro (Medium Grafik Tablet ve kalemi 1 adet
İPadAir 2 Wi-Fi 64 GB-Silver ve Air 2 smart case siyah deri 2 adet
AdobeCreative Cloud ekipsiz plana sahip 1 yıllık kiralama lisansbedeli 43 adet
MathmagicPro yazılımın son sürümü 8 adet
QuarkXpressson versiyonu 1 adet
ParallesDesktop son versiyonu 10 adet
PopCharyazılımının lisansı 8 adet
MicrosorfOffice Mac son versiyonu 43 adet
FontLabStudio yazılının son sürümü 2 adet
AbbyFine Reader Yazılımının son sürümü 2 adet