• İhale No
    2013/67573
  • İhale Adı
    BİLGİSAYAR VE MAKİNE TEÇHİZATI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar, Büro Makineleri ve Parçaları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Haziran 2013 14:00
  • İdare
    AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Ağrı
  • İşin İli
    Ağrı
  • Yayın Tarihi
    29 Mayıs 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BİLGİSAYAR VE MAKİNE TEÇHİZATI SATIN ALINACAKTIR
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ

Bilgisayar Alımları ve Diğer Makine Teçhizat Alımları alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/67573
1-İdarenin
a) Adresi:Erzurum yolu üzeri 4.KM Erzurum Caddesi 04100 MERKEZ AĞRI MERKEZ/AĞRI
b) Telefon ve faks numarası:4722162008 - 4722151182
c) Elektronik Posta Adresi:imid@agri.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Rektörlük Ambar Birimi
c) Teslim tarihi:Mallar mesai saatleri içersinde Üniversitemiz Rektörlük Ambar Birimine teslim edilecektir. Üzerinde herhangi bir hasar oluşan mallar teslim alınmayacaktır. Malların teslimatı işe başlama tarihinden itibaren 5 iş günü içerisinde bitecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Rektörlüğü Çok Amaçlı Toplantı Salonu Erzurum Yolu Üzeri 4.Km Merkez/AĞRI
b) Tarihi ve saati:21.06.2013 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 70 TRY (Türk Lirası) karşılığı İstekliler doküman bedelinin Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Vakıflar Bankası Ağrı Şubesi TR550001500158007295652386 nolu hesabına yatırıldığına dair dekont ile birlikte Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Birimi Erzurum Yolu Üzeri 4.Km. Merkez/AĞRI adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 90 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Vakıflar Bankası Ağrı Şubesi TR550001500158007295652386 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Birimi Erzurum Yolu Üzeri 4.Km Merkez/AĞRI adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Masa Üstü Bilgisayar (All İn One) 65 Adet
Masa Üstü Bilgisayar 110 Adet
Mouse 100 Adet
Klavye 20 Adet
Taşınabilir Hardisk 10 Adet
Hardisk 10 Adet
Telefon Makinesi 150 Adet
Lazer Yazıcı 15 Adet
Renkli Lazer Yazıcı 1 Adet
Projeksiyon Cihazı 15 Adet
Projeksiyon Perdesi 15 Adet
Fotokopi Makinesi 1 Adet